Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 134
Offtopic 134
xEmma zei op 23 jan 2011 - 12:06:
Ik heb nu het boek en ik weet de stof. maar ik wil niiiiiet D;
Priscilla zei op 23 jan 2011 - 12:07:
Eh. Als je internet explorer gewoon hebt dan naast herladen knopje staat zon vaag ding. Daar klik ik soms ook wel ns per ongeluk op. Werkt dat? (:
Eh. Als je internet explorer gewoon hebt dan naast herladen knopje staat zon vaag ding. Daar klik ik soms ook wel ns per ongeluk op. Werkt dat? (:
Priscilla zei op 23 jan 2011 - 12:07:
Je MOET van mij zodat je een goed cijfer haalt <3
Je MOET van mij zodat je een goed cijfer haalt <3
CAC zei op 23 jan 2011 - 12:07:
Blaadje, naast de plek waar je de site intypt is een blaadje die door midden gescheurt is teminste bij mij
(...)
Welk gebroken plaatje?
Blaadje, naast de plek waar je de site intypt is een blaadje die door midden gescheurt is teminste bij mij
Mine zei op 23 jan 2011 - 12:09:
Nee heb ik niet. Ik ehb google chrone ofzo iets
(...)
Nee heb ik niet. Ik ehb google chrone ofzo iets
CAC zei op 23 jan 2011 - 12:10:
ff zeggen tegen mn broer dat ie muziek zachter moet zetten want mn moeder slaapt nog
ff zeggen tegen mn broer dat ie muziek zachter moet zetten want mn moeder slaapt nog
Priscilla zei op 23 jan 2011 - 12:10:
Hm dan weet ik het ook niet ;o
Computer/laptop opnieuw opstarten? Of gewoon opnieuw op internet gaan?
Hm dan weet ik het ook niet ;o
Computer/laptop opnieuw opstarten? Of gewoon opnieuw op internet gaan?
Mine zei op 23 jan 2011 - 12:11:
Ik kan er denk ik wel mee leven, ookal is het irritant -.-
Ik kan er denk ik wel mee leven, ookal is het irritant -.-
YarahartBill zei op 23 jan 2011 - 12:13:
Blub, jaa!
Nou het heet een SO-week maar eigenlijk is het gwn proefwerkweek. Maar als je SO-week hoort denken mensen dat het allemaal so'tjes zijn die je krijgt en dus makkelijker en sneller te leren zijn enzo. Aber, ik heb gwn een rare school.
SO-week? is dat een proefwerkweek? maar dan so's? wat een fail x)
Succes met leren<3
Blub, jaa!
Nou het heet een SO-week maar eigenlijk is het gwn proefwerkweek. Maar als je SO-week hoort denken mensen dat het allemaal so'tjes zijn die je krijgt en dus makkelijker en sneller te leren zijn enzo. Aber, ik heb gwn een rare school.
Mine zei op 23 jan 2011 - 12:16:
Stiekem heeft bij ons alleen het laatste jaar proefwerk week
(...)
Blub, jaa!
Stiekem heeft bij ons alleen het laatste jaar proefwerk week
Hoihoi