Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:13:
Sarita stemde in de tweede ronde random op Josette. Waarom ging ze niet mee met de massa? Ik bedoel - er was meer dan genoeg reden om Rosalie te verdenken. Maar Sarita stemde op Josette. Betekent dit dat misschien dat ze weet dat Josette badside is, omdat ze waarzegger is, en daarom op haar stemt? Risicovol, want dan zou ze gelunched kunnen worden. Maar als Sarita badside is, is Josette dat dus niet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 17:15:
Ik ben nooit echt actief geweest in DA, maar ik probeer in dit potje actief te zijn. En om eerlijk te zijn vind ik dat ik al best een vooruitgang maak, van 1 of 2 berichten per spel naar meer dan 10.
Ja, het is zo dat ik eigenlijk alleen maar nutteloze dingen zeg, maar ik heb ook best nuttige dingen gezegt, maar daar reageert niemand op.
Zoals dit:
Mocht de badside wel weten dat Kay een jager was en weten dat ze nog iemand kon killen, zouden ze alleen slim zijn om Kay te doden als we fout zaten met onze verdenkingen.

We verdachten Daan & Josette ervan badside te zijn. Daan bleek het niet te zijn, en ik denk dus Josette ook niet. Want waarom zou de badside het riskeren om gekillt te worden?
Bovendien is dit eigenlijk een beetje hetzelfde als met Rosie, zij draaide overal omheen. Maar kan het niet gewoon zijn dat ik nooit weet wat ik moet zeggen, en dat ik nooit een verband zie?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:15:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het Laura is. Als zij wolf is, waarom hebben haar mede-wolven haar dan niet gedwongen te stemmen? Juist als wolf, want dan heb je twee mensen om je eraan te herinneren.
Maar het is maar een gokje.
Daar heb je gelijk in. Maar ik ga sowieso geen stem verspillen aan iets wat ik totaal niet zeker weet. Oké, over de rest ben ik ook niet zeker, maar hier heb ik echt geen flauw idee over.

Ik heb een flauw vermoeden wie de Opperbadsider is, maar het probleem is dat ik het niet kan onderbouwen><
Het is puur een gevoel, dus daar hebben we niets aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:17:
Jongens, ik begin de controle te verliezen. Ik weet het écht niet meer. Emma heb ik voor mezelf zo'n beetje uitgesloten, en Julia ook grotendeels, en Laura eigenlijk ook wel. Maar dan nog, er blijven er nog twee over. En we moeten met de goodside zorgen dat we georganiseerd stemmen, want als we dat niet doen... als Laura niet stemt [en goodside is, al weet ik dat dus ní­ét zeker] dan zijn er nog maar vier goodside-stemmen te verdelen. En twee badside stemmen. Dan moeten we dus góéd nadenken voor we gaan stemmen, anders heeft de badside vrij spel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:19:
@ Mascha: Just wondering; lees je wel alles mee?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 17:20:
@ Mascha: Just wondering; lees je wel alles mee?

Ja, tuurlijk lees ik alles mee (:
Waarom zou ik anders meedoen aan DA?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 17:22:
Mocht de Oppergoodsider een hint gedropt hebben, dan heb ik het vermoeden dat ik hem opgevangen heb en vertrouw ik erop dat diegene ons helpt.
Over de Opperbadsider ben ik aan het denken. Maar ik denk dat ik wel weet wie in aanmerking komt.

@Mascha: echt niet? Je zag niet dat Angela anders reageerde dan normaal? Zelfs dat niet? Oké ja, je bent actiever dan normaal, en dat is heel goed, hoor. Maar doe je dat niet omdat je hoopte dat wij je dan minder zouden verdenken? Kan zijn hè, dat ik/we er helemaal naast zit(ten).

Edit:
@Bo: ja, daar zat ik dus ook al aan te denken. En ik denk dat we echt moeten proberen uit te vissen wie de opperbadsider is, zodat we die kunnen lynchen en dan zorgen dat de oppergoodsider de ander killt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:24:
@Mascha; met de verdenking tegen Rosalie praatte je wel mee, maar met de rest niet. Hoe komt dat?
@Juul; als jij bedoelt wat ik denk dat je bedoelt, dan zitten we op dezelfde hoogte.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:28:
We verdachten Daan & Josette ervan badside te zijn. Daan bleek het niet te zijn, en ik denk dus Josette ook niet. Want waarom zou de badside het riskeren om gekillt te worden?
Je vergeet de optie dat de badside is vergeten dat Kayley nog iemand mocht killen hea.

Edit: Als Laura vandaag niet stemt, ligt ze er toch uit?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 17:28:
@Mascha: echt niet? Je zag niet dat Angela anders reageerde dan normaal? Zelfs dat niet? Oké ja, je bent actiever dan normaal, en dat is heel goed, hoor. Maar doe je dat niet omdat je hoopte dat wij je dan minder zouden verdenken? Kan zijn hè, dat ik/we er helemaal naast zit(ten).

Ja ik zag het wel, alleen pas toen iedereen erover begon. Dus wat had het toen nog voor nut om het te zeggen, dacht ik toen. Nu zie ik wel dat dat niet zo handig van me was, omdat Angela dus badside was en ik daarover niets had gezegt. En waardoor ik nu dus verdacht lijk omdat ik Angela zonder woorden heb verdedigt.
En ik leg heel krom uit ><

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:29:
Maar... met Rosalie ging je wel mee in de discussie. Je voegde naar mijn weten niet echt iets toe, maar je beaamde wel alles [gaat teruglezen om te controleren of ze gelijk heeft].

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:29:
(...)
Ja, tuurlijk lees ik alles mee (:
Waarom zou ik anders meedoen aan DA?
Lees je mee op het moment dat het wordt gezegd, of lees je een uurtje of zo voor de stemming alles terug?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 17:38:
Maar... met Rosalie ging je wel mee in de discussie. Je voegde naar mijn weten niet echt iets toe, maar je beaamde wel alles [gaat teruglezen om te controleren of ze gelijk heeft].

Klopt. Zoals ik al zei: ik probeer wat actiever te zijn. Dus ik probeerde wat, gewoon actiever zijn. En ik geloof dat ik dat ook ergens heb gezegt, en ik geloof dat dat ergens tijdens de discussie over Rosalie was. Ik ga zo kijken of dat waar is.

Lees je mee op het moment dat het wordt gezegd, of lees je een uurtje of zo voor de stemming alles terug?

Ik lees alles gewoon mee. Mocht ik iets nuttigs tegenkomen, wat dus vrijwel nooit gebeurt, dat ik dat wel gewoon kan zeggen.

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 10 maart 2011 - 17:38:
(...)Je vergeet de optie dat de badside is vergeten dat Kayley nog iemand mocht killen hea.

Edit: Als Laura vandaag niet stemt, ligt ze er toch uit?

Oh. Maar ik ga vandaag stemmen, hoor ;'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:43:
Ik lees alles gewoon mee. Mocht ik iets nuttigs tegenkomen, wat dus vrijwel nooit gebeurt, dat ik dat wel gewoon kan zeggen.
Waarom reageer je niet eens op de overlijdensberichten? Als je actief wilt zijn, is dat het allermakkelijkste om op te reageren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20