Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 22:26:
He wat? Die volg ik echt niet -0_

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 19 maart 2011 - 22:26:
ehh. ikookniet.

-enikbener. opeens. plotseling. whoosh. wantanderslijkthetnetofikernietben. zegmaar.-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:27:
Je weet niet wat ik ben nu? ik denk dat je nu niet meer weet wat ik ben?
am i right nee denk ik maar kan wel. het is laat de helft is er niet dus ;o waarom maak ik het niet even spannend tot de rest er weer is ? en zie wat er gaat gebeuren als ik dus zo loop te praten ;o kijken hoe ver mensen gaan in hun theorieen!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 22:28:
Ik lees nu pas dat Emma geluncht is (was huiswerk maken en we zijn gelijk 4 pagina's verder) Nee, Emma was juist een van de actievere van ons.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 22:30:
@Suk: ik denk dat zoiets op dit moment niet erg veel goeds doet, omdat nog vrijwel iedereen behalve jezelf verdacht is.

@Kol: welcome ;']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:32:
Weet je, Suk, ik zie het nut van je "strategie" niet in. Maar dan kan aan mij liggen.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 22:33:
Ik vind het altijd veel intresanter om iemands anders theorie te lezen dan er zelf een te maken :'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 19 maart 2011 - 22:33:
@Julia; dankje. <3
@Suk; iksnapjehalf-ish. denkik. ._.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:55:
hmm ik doe wat Mine doet gewoon lezen :] wat de anderen te vertellen hebben.
^^ lijk me een beter plan.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 maart 2011 - 22:57:
@Suki
Ik heet BTW Sarita -leuk weetje :'D-
En ja, ik ben nooit zo goed in theoie's bedenken en de andere brengen me altijd wel wat verder. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:57:
Ja, Suk, dat kun je doen. Maar als je naam valt, en je in verband gebracht wordt met de badside, dan is het misschien handig om jezelf te verdedigen.
Maar ja.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 23:05:
dan verdedig me ! XD nu is dat niet nodig toch?
oja Sarita het is laat weetjwel dan ga ik dingen zeggen en vergeten.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 0:34:
Hmm. Dus Emma had wel gelijk toen ze dacht dat ze geluncht zou worden. Damnnit, één van de actiefste speelsters kwijt. x.x

Verder vind ik dat Suk echt héél erg verwarrend bezig is, en gewoon beter haar mond kan houden en de rest gaat lezen, zoals ze al zei in een van haar posts, want dit slaat nergens meer op.
En Bo reageert veel te overdreven, naar mijn mening...

Edit; oh, en Tessa ligt er dus ook uit. Godzijdank is ze maar een tovenaar. (Oh, en Emma is dus ook een tovenaar. Alle specials zitten er dus nog in. :'])

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 0:50:
@Elise en na de lunch mogen de specials toch scannen? -ik wil hints-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 0:58:
Ja, Kay zei dat de specials al gebruikt mogen worden. Ik hoop inderdaad dat de waarzegger (oh, en de oppergoodsider ook) al gaat scannen en hints gaat droppen. :'

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20