Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #15
Post Your Face #15
Bodine zei op 14 aug 2011 - 23:18:
Oké, het zijn dus niet de charmantste foto's, maar deze kunnen ermee door: Daan, Jess, Tesja & ik, Daan, Jess, Tesja & ik, we hebben ons eten netjes op, behalve Daan, die eet nog, en we hadden sla, en Jess eet een appel, want Jess en ik zijn heel gezond,
Raiza, Jess, Doos, Lisa, Désirée & ik, Raiza, Jess, Doos, Lisa, Désirée, Amber, Sofie & ik, Raiza, Doos, Lisa, Jess, Désirée, ik, kampmaatjes, ik als Tom. Meer komt zo.
Oké, het zijn dus niet de charmantste foto's, maar deze kunnen ermee door: Daan, Jess, Tesja & ik, Daan, Jess, Tesja & ik, we hebben ons eten netjes op, behalve Daan, die eet nog, en we hadden sla, en Jess eet een appel, want Jess en ik zijn heel gezond,
Raiza, Jess, Doos, Lisa, Désirée & ik, Raiza, Jess, Doos, Lisa, Désirée, Amber, Sofie & ik, Raiza, Doos, Lisa, Jess, Désirée, ik, kampmaatjes, ik als Tom. Meer komt zo.
Bodine zei op 14 aug 2011 - 23:32:
Jess is net wakker, Tesja met een knuffelbeer, Tesja en ik doen Twister, Daan, Tesja en ik spelen Twister, Daan en ik doen nog steeds Twister, Tesja en ik eten toastjes met honing en hagelslag, Jess vond ons niet interessant, dus ging smsen. Meer komt straks.
Jess is net wakker, Tesja met een knuffelbeer, Tesja en ik doen Twister, Daan, Tesja en ik spelen Twister, Daan en ik doen nog steeds Twister, Tesja en ik eten toastjes met honing en hagelslag, Jess vond ons niet interessant, dus ging smsen. Meer komt straks.
Bodine zei op 14 aug 2011 - 23:39:
Mars en Tesja "spelen" Twister, Jess en Tesja, ik doe Twister. En Tinypic doet stom. Als iemand interesse heeft, post ik de rest morgen wel.
Mars en Tesja "spelen" Twister, Jess en Tesja, ik doe Twister. En Tinypic doet stom. Als iemand interesse heeft, post ik de rest morgen wel.
xjeszell zei op 14 aug 2011 - 23:43:
ik kan me die eerste twee fotos niet eens herinneren wtfuck
ik kan me die eerste twee fotos niet eens herinneren wtfuck
Monster23 zei op 15 aug 2011 - 15:07:
Miehzokoewl! Monsterpet :3
Oeh, ik heb ook nog 2 foto's van een meeting. :3
Het vastleggen van het vastleggen van het moment.
Sasha en ik.
Miehzokoewl! Monsterpet :3
Oeh, ik heb ook nog 2 foto's van een meeting. :3
Het vastleggen van het vastleggen van het moment.
Sasha en ik.
jorinloveth zei op 15 aug 2011 - 20:16:
Ik hoop dat Anke zo snel mogelijk de foto's van vandaag erop zet :'D
Ik hoop dat Anke zo snel mogelijk de foto's van vandaag erop zet :'D
Monster23 zei op 15 aug 2011 - 20:36:
Nee. Rotterdam Noord. Maar de meeting was in het Alexandrium.
Woon jij in Alexandrium?!
Nee. Rotterdam Noord. Maar de meeting was in het Alexandrium.
Arr.