Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [9]

Brief aan... [9]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:41:
Brieventopic. Je kent 't wel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 feb 2012 - 19:43:
Stem

Het is fijn dat je zeg maar voor de helft terug bent, maar ik klinkt nu als een jongen die de baard in de keel heeft. Kom alsjeblieft helemaal terug.

Xxxx Yara. (still your home!)

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 22:35:
Dear lads,

Stop sticking the touring to the UK and Ireland. You have fans all over the world and you know it.

P.S: No, the BTR tour doesn't count as seeing the world

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 feb 2012 - 22:56:
Dear lads,

Stop sticking the touring to the UK and Ireland. You have fans all over the world and you know it.

P.S: No, the BTR tour doesn't count as seeing the world

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 feb 2012 - 23:42:
Dear tumblr
Get over yourself en haal die post limiet weg.
Dat zou echt heel fijn zijn.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2012 - 13:42:
Dear tumblr
Get over yourself en haal die post limiet weg.
Dat zou echt heel fijn zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2012 - 17:56:
Ouders van Tesja,
Ik smeek jullie, alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft, het is van levensbelang, alsjeblieft. Echt. Alsje-BLIEFT. Just. You know. Alles komt goed en we hoeven alleen 'ja' te hebben en dan regelen we alles en het komt goed en we hebben nog ruim een half jaar om het geld bij elkaar te krijgen en het - ALSJEBLIEFT. O.O

Zaterdag,
That is if we get a 'yes' - please just make things work out for us.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 feb 2012 - 21:33:
Bryan
Happy birthday! Hope it's been an amazing one so far. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 feb 2012 - 22:19:
Dingske
Gade u nui gdvrdmme nekeer decideren wa ge wilt van mij, en t mij dan ook effectief vertellen? Of moek u echt eerst me u muile ergens tegen plakken? Want t steekt mij gralijk tegen ze moat, me une zever altij.

(dat moest in dialect. my current level of pissed-off does not translate to abn.)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 27 feb 2012 - 16:54:
Roostermaker

Danku, door u is mijn schooldag op dinsdag veranderd, van om 11 uur uit zijn, naar om 10 over 3 uitzijn. Leuk hoor, vier tussenuren PLUS twee pauzes achter elkaar wachten op een vak waar we nooit iets doen... En NEUHHHHHH ik vind het helemaal niet erg dat ik nu al mijn rijlessen die ik al geplant had - en dat zijn er een hoop - af moet zeggen omdat u zonder reden mijn rooster veranderd heeft, wat eigenlijk helemaal niet had gemogen, aangezien deze periode al een week of 3 bezig is, en het veranderen van een rooster enkel in de eerste week mag plaatsvinden. Nee meneer, ik heb nu totaal geen hekel aan u hoor..

Met vriendelijke groet,

en totaal niet boze leerlinge.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 maart 2012 - 19:50:
Mama
Ooit eens aan gedacht dat je niet de enige bent die aan het eind van de week 'helemaal op' is? Of dat je niet de enige bent die teleurgesteld is als niemand dat ziet en vrolijk gaat lopen doen? Ik ging speciaal naar boven omdat ik tot rust wilde komen, kom me dan niet achterna, please. En dan helemaal niet met een verhaaltje van dat we best wat meer voor jóu kunnen doen. Het zal wel.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 maart 2012 - 20:15:
Fergal

I don't get you. Like, really, dude. You used to say stuff like "yeah you're one of the best people I ever met on twitter and you make twitter awesome" - and now you're like "well we both found other friends. We can still be friends tho". I didn't find any other friends. Julie and I got closer, yes, but we both met her this summer so I suppose you don't mean her. I barely talk to any of the people I used to be close with. Well, from our "friendsgroup". Except for Jules. I mean, so you found people who are like. Better than me? That's great. But don't go all "Jess, chill" - I only asked who I got friends with, who my "new friends" - your words - are. I didn't find new friends. And if you mean Bodine or Tesja because I was excited when they were coming over and I was like "I'll see Tesja in a couple of hours" or "I'll see Bodine in a couple of minutes and I'm COLD" - they aren't "new" friends - not at all. Same goes for some other people. I did not meet them on twitter. I met them through Tokio Hotel.

I can't seem to find the right words in Dutch right now. (":

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 3 maart 2012 - 10:55:
lieve papa
Ik wil gewoon een nieuwe laptop kopen, samen met jou. En deze keer geen Acer, want jij weet ook dat het een k*tmerk is als het gaat om ventilati en stuff. Juist omdat ik er elke dag en soms de hele dag opzit heb ik er een nodig die het wel goed doet. Ik hoop echt dat je snapt dat ik het gewoon beu ben met dit ding. Al anderhalf jaar is het gezeur met deze. En ik vind het lief dat je blijft proberen hem schoon te maken en me tips geeft. Ik heb alle tips die je hebt gegeven zo goed en zo kwaad als het gingty uitgevoerd, maar het mag niet meer baten, de Acer has passed away, alsjeblieft zie dat nou gewoon. Hij blijft niet eens meer een half uur aan..

Je gefrustreerde nog steeds liefhebbende dochter

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2012 - 11:16:
Frank

Don't you think it's kinda stupid to be like "I still need to get a birthday-present? You didn't buy me anything"? I mean -- I didn't even celebrate my birthday last year, nor did you -- well, I wasn't there. So? I don't go to my friends or classmates or whatever to ask them TO BUY ME SOMETHING. Dude. That's just rude. Really rude. And I don't even know why, but you're working on my nerves ALL THE FUCKING TIME.
Oh, no, your humour isn't "awkward". How can something that isn't there be awkward? You're not funny at ALL.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 maart 2012 - 12:44:
Beste X,

als ik je iets misdaan heb, spreek dan met me af om het uit te praten - maar ga niet mijn sms'jes én Facebookmailtjes zitten negeren om eronder uit te komen. Want hoewel je ene mailtje heel oprecht leek, heb ik daar na gisteren toch een andere mening over. Again: say something, want op deze manier ga ik alleen maar meer afstand nemen. Jij houdt niet van confrontaties, wel ik hou nog minder van zulk semi-achterbaks gedoe. Als je tegen deze vrijdag nog steeds geen move hebt gemaakt, zet ik het deksel op de pot in plaats van eromheen te draaien.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 14 maart 2012 - 15:21:
Dear A,

Ik vind het echt heel erg hoe het tussen ons is gelopen, maar als ik eerlijk ben had ik nooit verwacht dat het zo zou eindigen. En toch ook weer wel. Ik kende je inmiddels al lang genoeg, om te weten hoe je op mijn 'nieuws' zou reageren. Weet je wat het ook was? Ik had er zelf eigenlijk ook geen zin meer om het goed te praten, op de een of andere manier vond ik het niet waard. Vooral eigenlijk, omdat ik wist dat het voor jou toch nooit meer zou veranderen. Ik weet dat ik zelf ook enorme schuld heb aan het feit dat jij onze vriendschap hebt beëindigd, maar het is niet alleen mijn schuldt.
Ik snap alleen niet waarom je al vanaf het begin afstandelijk tegen me begon te doen. Toen ik hém leerde kennen, vanaf het eerste gesprek al begon jij anders tegen me te doen. Waarom? Omdat wij gewoon goed overweg konden samen? Omdat jij je buiten gesloten voelde? Je zei wel dat je meestal niet wist waar we het over hadden en jij niet meer mee kon praten, maar je had op z'n minst kunnen vragen waar we het over hadden. Je sloot jezelf ook buiten en ik probeerde je er weer bij te betrekken.
Honestly, ik had veel meer van onze vriendschap verwacht. Ik heb misschien nu wel makkelijk praten, maar als het andersom was geweest had ik het gewoon geaccepteerd en was ik blij voor je geweest. You know, ik zie andere veel liever gelukkig dan mijzelf. Ik zou natuurlijk ook wel gekwetst zijn, maar dat is normaal. Ik had alleen nooit onze vriendschap verbroken voor zoiets. Jij was veel belangrijker voor mij, dan hij was. Maar dat is afgezwakt door hoe jij je tegen mij ging gedragen. Dus toen ik er uiteindelijk achterkwam dat hij mij ook leuk vond, ben ik gewoon met hem verder gegaan.
Ik was gewoon de hoop al verloren dat het ooit nog goed zou komen, maar dit had ik niet verwacht. Al kan ik er moeilijk iets tegen inbrengen. Het doet pijn, echt heel veel. Ik heb nog steeds huilbuien en momenten dat ik mezelf van alles wil isoleren en gewoon alleen wil zijn. Je betekende echt alles voor me, je was een van mijn beste vriendinnen. Je hebt me door moeilijke tijden heen geholpen en me gesteunt en nu heb ik jou niet meer en alles lijkt ineens weer een stuk moeilijker en harder. Ik zal je nooit vergeten en ik zal altijd om je blijven geven. Stiekem hoop ik dat je weer contact met me opneemt en zegt dat je een fout heb begaan en ik zal altijd voor je klaarstaan. Altijd. Dus waag het niet van mij te vragen dat ik je moet vergeten, want dat zal ik nooit.

I guess this is a farewell...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20