Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #173
Offtopic #173
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 16:15:
Nope, geen kermis. Nothing whatsoever. :]
Maar ik moet er nu vandoor, got a visitor. Tschüss Leute <3
Nope, geen kermis. Nothing whatsoever. :]
Maar ik moet er nu vandoor, got a visitor. Tschüss Leute <3
VampireFangs zei op 30 okt 2011 - 16:43:
-BLAAST LEVEN IN HET FORUM-
Haidiho :3
-blijft net zo lang zitten tot er iemand komt opdagen-
-BLAAST LEVEN IN HET FORUM-
Haidiho :3
-blijft net zo lang zitten tot er iemand komt opdagen-
Bodine zei op 30 okt 2011 - 16:45:
Op zich was het vandaag niet eens heel dood ohr. ^^ Ik moest echt racen met m'n muis om het offtopic bij te houden.
Op zich was het vandaag niet eens heel dood ohr. ^^ Ik moest echt racen met m'n muis om het offtopic bij te houden.
jorinloveth zei op 30 okt 2011 - 16:47:
wij zijn hier echt al lang niet meer geweest, 2 maanden misschien, right Mak?
wij zijn hier echt al lang niet meer geweest, 2 maanden misschien, right Mak?
VampireFangs zei op 30 okt 2011 - 16:49:
@Joor:Uhu, dus wij moeten weer actiever worden (:
@Bo: Dat geloof ik best 8D Dus we moeten blijven reanimeren.
En hoe gaat het met iedereen en onze FanFic? -aait over logo-
@Joor:Uhu, dus wij moeten weer actiever worden (:
@Bo: Dat geloof ik best 8D Dus we moeten blijven reanimeren.
En hoe gaat het met iedereen en onze FanFic? -aait over logo-
Eliros zei op 30 okt 2011 - 16:57:
Ik ben aan het studeren, en ondertussen raak ik gigantisch afgeleid door een Tumblr RP. *sigh*
Ik ben aan het studeren, en ondertussen raak ik gigantisch afgeleid door een Tumblr RP. *sigh*
jorinloveth zei op 30 okt 2011 - 17:00:
ik heb vakantie, dus hoef ik even nog niet voor school te werken :'D
yaaiy c:
ik heb vakantie, dus hoef ik even nog niet voor school te werken :'D
yaaiy c:
VampireFangs zei op 30 okt 2011 - 17:03:
Ik hoor eigenlijk scheikunde te leren, maar ik kan me ook maar niet concentreren op het schoolwerk met het internet binnen handbereik :'D
Ik hoor eigenlijk scheikunde te leren, maar ik kan me ook maar niet concentreren op het schoolwerk met het internet binnen handbereik :'D
Bodine zei op 30 okt 2011 - 17:04:
Ik ben wiskunde aan het maken. Althans, dat ga ik níº doen.
@Mak; dat klinkt zo bekend. Ik moest vandaag een presentatie & essay voor Engels doen, natuurkunde, Nederlands leren & wiskunde, en een presentatie voor stedenbouwkunde.
Ik heb alleen die presentatie voor stedenbouwkunde gemaakt. --"
Ik ben wiskunde aan het maken. Althans, dat ga ik níº doen.
@Mak; dat klinkt zo bekend. Ik moest vandaag een presentatie & essay voor Engels doen, natuurkunde, Nederlands leren & wiskunde, en een presentatie voor stedenbouwkunde.
Ik heb alleen die presentatie voor stedenbouwkunde gemaakt. --"
jorinloveth zei op 30 okt 2011 - 17:05:
ik moet wel nog veel doen voor na de vakantie, een studie maquette make, een letter uit tandenstokers afmaken, nog iets inkrassen voor een diepdruk te maken en dan nog voor theorie leren ;c
en dat noemen ze dan vakantie D:
ik moet wel nog veel doen voor na de vakantie, een studie maquette make, een letter uit tandenstokers afmaken, nog iets inkrassen voor een diepdruk te maken en dan nog voor theorie leren ;c
en dat noemen ze dan vakantie D:
VampireFangs zei op 30 okt 2011 - 17:10:
Ewh, ja muh. Dat heb ik dus altijd. Plan ik een hele dag vol om huiswerk te maken en te leren, maak ik uiteindelijk maar 1, of zijn hoogst 3 dingen. Het is irritant als je je niet aan je planning weet te houden. Want dan stappelt het zich op en heb je nog meer dingen te doen op de andere dagen, die je overigens ook vol had gepland.
Ewh, ja muh. Dat heb ik dus altijd. Plan ik een hele dag vol om huiswerk te maken en te leren, maak ik uiteindelijk maar 1, of zijn hoogst 3 dingen. Het is irritant als je je niet aan je planning weet te houden. Want dan stappelt het zich op en heb je nog meer dingen te doen op de andere dagen, die je overigens ook vol had gepland.
jorinloveth zei op 30 okt 2011 - 17:12:
inderdaad! en ik ben sowieso al slecht in plannen en stel altijd alles uit en muh, ik wil vakantie zonder iets te moeten doen en zonder huiswerk><
inderdaad! en ik ben sowieso al slecht in plannen en stel altijd alles uit en muh, ik wil vakantie zonder iets te moeten doen en zonder huiswerk><
Meooooow
Edit; Wacht. Heb ik nou wéér het offtopic geopend?