Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo 2011
NaNoWriMo 2011
xDevilBitch zei op 2 nov 2011 - 11:51:
Ik ga ook voor de 10k. Ik zou voor de 12k gegaan zijn als ik geen orkest had gehad.
Ik ga ook voor de 10k. Ik zou voor de 12k gegaan zijn als ik geen orkest had gehad.
xEmma zei op 2 nov 2011 - 12:13:
Op dit tempo eindig ik in februari 2012.
Vrij tragisch.
Maarja. Ik moet toch echt gaan leren nu. Al te lang geschreven.
Op dit tempo eindig ik in februari 2012.
Vrij tragisch.
Maarja. Ik moet toch echt gaan leren nu. Al te lang geschreven.
missxangel zei op 2 nov 2011 - 13:34:
Ik wil iedereen succes wensen en mezelf het doel zetten om volgend jaar mee te doen, mijn nieuwe voornemen!!
Ik wil iedereen succes wensen en mezelf het doel zetten om volgend jaar mee te doen, mijn nieuwe voornemen!!
xEmma zei op 2 nov 2011 - 13:39:
@JustDream: Thanks :'D
@Angela: JE LEEFT:'D
(sorry. lang niet meer op het forum gezien. maar dat kan aan mij liggen x))
En je kan ook dit jaar nog meedoen joh. Ik ben vandaag ook pas begonnen.
@JustDream: Thanks :'D
@Angela: JE LEEFT:'D
(sorry. lang niet meer op het forum gezien. maar dat kan aan mij liggen x))
En je kan ook dit jaar nog meedoen joh. Ik ben vandaag ook pas begonnen.
xDevilBitch zei op 2 nov 2011 - 15:13:
Als ik eenmaal schrijf gaat het prima (zo'n 500 woorden in een kwartier, geloof ik), maar mezelf ertoe zetten lukt niet altijd.
Als ik eenmaal schrijf gaat het prima (zo'n 500 woorden in een kwartier, geloof ik), maar mezelf ertoe zetten lukt niet altijd.
xEmma zei op 2 nov 2011 - 15:20:
500 woorden per kwartier? ._.
Als ik zo snel zou schrijven, zou het echt dramatisch slecht worden. Ik kan niet zo snel denken en typen en het dan ook nog enigszins op laten slaan.
Respect voor jou
500 woorden per kwartier? ._.
Als ik zo snel zou schrijven, zou het echt dramatisch slecht worden. Ik kan niet zo snel denken en typen en het dan ook nog enigszins op laten slaan.
Respect voor jou
ZeroGravity zei op 2 nov 2011 - 15:27:
Vanmorgen zat mijn tempo op ongeveer honderdvijftig woorden per minuut. En ja, misschien is het dramatisch slecht, ik weet het niet. Ik haal eerst die 50 k wel (hoop ik), en dan verbeter ik het nog wel.
Anyhow, vanmorgen haalde ik de 5864. Ik hoop vandaag 6500 te halen, en dan ga ik voor de 10 k op vrijdag. Ik hoop dat dat kan, want ik heb dan alleen een proefwerk Engels en ik schreef gisteren ook 4000 woorden. Whieeee. <3 (ja. ik zeg dat vaak de laatste tijd)
Vanmorgen zat mijn tempo op ongeveer honderdvijftig woorden per minuut. En ja, misschien is het dramatisch slecht, ik weet het niet. Ik haal eerst die 50 k wel (hoop ik), en dan verbeter ik het nog wel.
Anyhow, vanmorgen haalde ik de 5864. Ik hoop vandaag 6500 te halen, en dan ga ik voor de 10 k op vrijdag. Ik hoop dat dat kan, want ik heb dan alleen een proefwerk Engels en ik schreef gisteren ook 4000 woorden. Whieeee. <3 (ja. ik zeg dat vaak de laatste tijd)
JustDream zei op 2 nov 2011 - 15:28:
500 woorden op een kwartier o.O?
Respect.
@Meike,
Veel succes daarmee! Ik ben zeker dat je dat dan haalt.
500 woorden op een kwartier o.O?
Respect.
@Meike,
Veel succes daarmee! Ik ben zeker dat je dat dan haalt.
ZeroGravity zei op 2 nov 2011 - 15:37:
Thankyou. <3 Ik hoop het echt. Want dan kan ik nu mijn proefwerken gaan leren. En straks gaan schrijven. Dat wil wel. (:
Thankyou. <3 Ik hoop het echt. Want dan kan ik nu mijn proefwerken gaan leren. En straks gaan schrijven. Dat wil wel. (:
Bodine zei op 2 nov 2011 - 15:59:
10K op een dag is makkelijk te doen op zich. En 500 woorden in een kwartier is toch niet zoveel?
10K op een dag is makkelijk te doen op zich. En 500 woorden in een kwartier is toch niet zoveel?
Omdat er toch weer een paar mensen meedoen met NaNoWriMo is hij er weer: een nieuw NaNoWriMo-topic.
Wat is NaNoWriMo?
NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Mensen van over de hele wereld proberen in november een verhaal van minstens 50.000 woorden te schrijven.
WriMo's
Daniëlle/xDevilBitch (Daantje)
Elise/Eliros (Eliros)
Julia/MoonRocker (Julianus)
Meike/ZeroGravity (xBlubber)
Laura/JustDream (GreyWolfMoon)
Jana/Alcatraz (JanaAusten)
Mascha/neversay (NeverSay)
Makbule/VampireFangs (VampireFangs)
Emma/xEmma (xEmma)
Tosca/NoaFlowne (Novaflowne)
Jorinde/jorinloveth (YouDon'tAre)
(Dit topic is niet alleen voor deelnemers maar ook voor mentale steun. ^^)