Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #27
Gooi-het-eruit-topic #27
Monster23 zei op 9 dec 2011 - 17:32:
YAY. Vandaag was awesome.
We hebben nu serieus een fanbase opgericht voor de stagiaire <3
YAY. Vandaag was awesome.
We hebben nu serieus een fanbase opgericht voor de stagiaire <3
NaNaa zei op 9 dec 2011 - 20:14:
Euh my gowd. Kim heeft een kerstpakket met lichtgevende lipgloss.
Euh my gowd. Kim heeft een kerstpakket met lichtgevende lipgloss.
NaNaa zei op 9 dec 2011 - 20:29:
Ja, zegmaar. Als je die lipgloss opent. Dan heb je zo die dop en daaraan de aanbrenger geval, en van onder die dop komt zo licht.
Ja, zegmaar. Als je die lipgloss opent. Dan heb je zo die dop en daaraan de aanbrenger geval, en van onder die dop komt zo licht.
YarahartBill zei op 9 dec 2011 - 21:08:
Dat is vet handig, dan kan je je lipgloss bijwerken in een donkere ruimte, zie je als nog waar je die smurrie smeert.
Dat is vet handig, dan kan je je lipgloss bijwerken in een donkere ruimte, zie je als nog waar je die smurrie smeert.
neversay zei op 9 dec 2011 - 22:02:
DIE KEN IK! Zo awesome ;3
DIE KEN IK! Zo awesome ;3
xjeszell zei op 9 dec 2011 - 23:19:
Ik ging gisternacht de BLG chat kijken, en ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoelt.
Ik ging gisternacht de BLG chat kijken, en ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoelt.
xDevilBitch zei op 9 dec 2011 - 23:22:
Ik zag vandaag twee papa's met een heel schattig geadopteerd kindje kerstspullen kopen in de Gamma. :3
Ik zag vandaag twee papa's met een heel schattig geadopteerd kindje kerstspullen kopen in de Gamma. :3
Bodine zei op 9 dec 2011 - 23:49:
Ik ging vandaag GTST kijken met Daan, maar toen kwam ze niet opdagen.
Ik ging vandaag GTST kijken met Daan, maar toen kwam ze niet opdagen.
ZeroGravity zei op 10 dec 2011 - 17:07:
MUH. Ik ben de hele dag al zo'n beetje met school bezig, and I'm pissed off. En nog steeds niet klaar. En aangezien ik morgenmiddag een concert te doen heb, zal de vrije tijd die ik dan heb ook wel volledig opgaan aan school. Heerlijk. -.-
MUH. Ik ben de hele dag al zo'n beetje met school bezig, and I'm pissed off. En nog steeds niet klaar. En aangezien ik morgenmiddag een concert te doen heb, zal de vrije tijd die ik dan heb ook wel volledig opgaan aan school. Heerlijk. -.-
JustDream zei op 10 dec 2011 - 18:20:
Idiote examens, ik zal blij zijn als die binnen twee weken woensdag gedaan zijn.
Idiote examens, ik zal blij zijn als die binnen twee weken woensdag gedaan zijn.
Monster23 zei op 10 dec 2011 - 22:45:
MORGEN NAAR NEW KIDS NITROOOOOO : D
Ik heb er zó'n zin in eh!
Hopen dat er geen gemene mensen staan die ons er niet inlaten.
MORGEN NAAR NEW KIDS NITROOOOOO : D
Ik heb er zó'n zin in eh!
Hopen dat er geen gemene mensen staan die ons er niet inlaten.
xNadezhda zei op 11 dec 2011 - 13:15:
De kat doet vreemd, het lijkt alsof er iets mis is met zijn achterpoten. I'm worried en mijn ouders komen pas dinsdag thuis. :x
De kat doet vreemd, het lijkt alsof er iets mis is met zijn achterpoten. I'm worried en mijn ouders komen pas dinsdag thuis. :x
Gooi het er maar uit. <3