Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #185
Offtopic #185
xNadezhda zei op 29 sep 2012 - 18:17:
Uni vreet mij op. :/ Een nieuw semester met drie stomme vakken! Whooo.
Uni vreet mij op. :/ Een nieuw semester met drie stomme vakken! Whooo.
xNadezhda zei op 30 sep 2012 - 12:21:
Aaah, I feel much better already. <3
& ik was in de dierentuin vandaag. & ze hadden kleine wrattenzwijntjes. freakin' baby-wrattenzwijntjes. I AM IN LOVE.
Aaah, I feel much better already. <3
& ik was in de dierentuin vandaag. & ze hadden kleine wrattenzwijntjes. freakin' baby-wrattenzwijntjes. I AM IN LOVE.
neversay zei op 30 sep 2012 - 12:30:
o.o Dat is zo cuteee. ;3 En. Ik ben al zo lang niet in een dierentuin geweest. *cry*
o.o Dat is zo cuteee. ;3 En. Ik ben al zo lang niet in een dierentuin geweest. *cry*
xNadezhda zei op 30 sep 2012 - 12:39:
Aaahw. *aai* Plaatje to make you feel better? Dit zijn niet de wrattenzwijntjes, dit zijn penseelzwijntjes, maar van de wrattenbiggetjes kon ik geen foto vinden. Deze zijn ook schattig, though. ^^
Aaahw. *aai* Plaatje to make you feel better? Dit zijn niet de wrattenzwijntjes, dit zijn penseelzwijntjes, maar van de wrattenbiggetjes kon ik geen foto vinden. Deze zijn ook schattig, though. ^^
xNadezhda zei op 30 sep 2012 - 12:54:
I know right! Van mij is niet veel meer over dan een plasje gesmolten Dezh. *-* En nu ga ik mij op schrijfwerk storten. *zwaait* Tschau!
I know right! Van mij is niet veel meer over dan een plasje gesmolten Dezh. *-* En nu ga ik mij op schrijfwerk storten. *zwaait* Tschau!
xDevilBitch zei op 30 sep 2012 - 14:27:
Kjoet, kjoet, kjoet. <3
Ik ga 15 oktober naar de dierentuin met bio, en ik liep er gister voorlangs (als ik nog een abonnement gehad had was ik naar binnen gegaan, maar ja ): )
Kjoet, kjoet, kjoet. <3
Ik ga 15 oktober naar de dierentuin met bio, en ik liep er gister voorlangs (als ik nog een abonnement gehad had was ik naar binnen gegaan, maar ja ): )
MariTom zei op 30 sep 2012 - 15:59:
Aaawh, wat een cuties :'
Ik wil ook weer een keer naar de dierentuin.
DIERENTUINMEETING.
Aaawh, wat een cuties :'
Ik wil ook weer een keer naar de dierentuin.
DIERENTUINMEETING.
~Ray Bradbury