Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #188
Offtopic #188
xEmma zei op 16 jan 2013 - 12:09:
Het voornemen om offtopics niet meer twee maanden lang open te laten lijkt tot nu toe wel goed te gaan, ja. ^^
Mijn buurjongen/buurmeisje/buurvrouw/buurman speelt piano en heeft geen talent, wel doorzettingsvermogen.
Het voornemen om offtopics niet meer twee maanden lang open te laten lijkt tot nu toe wel goed te gaan, ja. ^^
Mijn buurjongen/buurmeisje/buurvrouw/buurman speelt piano en heeft geen talent, wel doorzettingsvermogen.
neversay zei op 16 jan 2013 - 15:52:
haha awesome. <3
IK HEB EINDELIJK WEER EEN VOLDOENDE GEHAALD. OHMYGOD IK BEN ZOOO BLIJ. FKSGJSL<3
haha awesome. <3
IK HEB EINDELIJK WEER EEN VOLDOENDE GEHAALD. OHMYGOD IK BEN ZOOO BLIJ. FKSGJSL<3
CosmicPurple zei op 16 jan 2013 - 15:55:
-macarena-
haha awesome. <3
-macarena-
Bodine zei op 16 jan 2013 - 17:17:
Netjes Mars, en dan is Duits nog één van je moeilijkere vakken ook oder? ^^
Netjes Mars, en dan is Duits nog één van je moeilijkere vakken ook oder? ^^
CosmicPurple zei op 16 jan 2013 - 18:00:
I'm watching Jackass 2.5 and there's penises everywhere!
I'm watching Jackass 2.5 and there's penises everywhere!
xNadezhda zei op 16 jan 2013 - 18:15:
Ik ben vandaag in de sneeuw in de duinen gaan wandelen en het kwam tot mijn knieën en ik had een maillot aan en nu kan je mijn tenen van mijn voet afbreken en het was ZO LEUK. :'D
Ik ben vandaag in de sneeuw in de duinen gaan wandelen en het kwam tot mijn knieën en ik had een maillot aan en nu kan je mijn tenen van mijn voet afbreken en het was ZO LEUK. :'D
Vas' happening?