Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The King of Hell (speeltopic)

DA: The King of Hell (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 aug 2014 - 15:06:
In een dorpje vallen de mensen als vliegen dood neer. Het is chaos in de hemel en het is bijna even erg in de hel. Tot ieders grootste verrassing komen zelfs enkele doden terug tot leven. Of toch voor even. Iedereen wil uitzoeken wat er aan de hand is, hoe het komt dat mensen blijven sterven en hoe het komt dat de doden weer leven. Men gaat met het vingertje wijzen,..
Wie gaat er allemaal moeten sterven voor men er achter komt?
Let the hunt begin!

Dit is het speeltopic van het achttiende potje Dark Age!
Wie twijfelt of ze het spel nog kent of wie helemaal nieuw is kan altijd de regels nog eens nalezen.

Speciaal in dit spelletje:
De kleine wilde: Mag aan het begin van het spel de naam van 1 persoon aan mij doorsturen. Zolang deze persoon leeft is de kleine wilde een normale burger (en probeert die met hen te winnen). Op het moment dat deze persoon dood gaat is de Kleine Wilde een weerwolf en probeert die natuurlijk met hen te winnen. Als die weerwolf is krijgt die de namen van de andere wolven te horen en krijgen ze contact. Andere spelers weten niet wanneer in het spel dit gebeurt.

Rollen:
Goodside
- Dean Winchester - Oppergoodsider
- Sam Winchester - Onsterfelijke
- Chuck Shurley - Waarzegger
- Kevin Tran - Gezegende
- Castiel - Beschermer
- Gabriel - Slet
- Lucifer - Huidenwisselaar
- Bobby Singer - Schrödinger’s cat
- Sheriff Jody Mills - Heks
- Benny Lafitte - Gokker
- Jo Harvelle - Cupido
- Ruby - Kleine wilde

Badside
- Crowley, King of hell - Opperbadsider
- Abaddon - Verhuller
- Lillith - Welp

Deelnemers:
1. Bodine
2. Kirsten (MyReflection)
3. Mars (neversay)

4. Dorien / Captain (CosmicPurple)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Cynthia (Krewella)
7. Julia (MoonRocker)
8. Quinn (1Dlovez)
9. Jennifer (Chayenne)
10. Tamara (xcarrotx)
11. Ivana (1Dzayn)
12. Jamila (Bliebxx)
13. Mirthe (SunriseDream)
14. Josette (realMe)
15. Angela (missxangel)

Het spel begint zondag 10 augustus 2014.
Eerste lynch: Maandag 11/8 – 22.00u
Eerste lunch: Woensdag 13/8 – 11.30u

Specials kunnen vanaf nu gebruikt worden
Tweede lynch: Donderdag 14/8 – 20.00u
Tweede lunch: Vrijdag 15/8 – 20.00u
Derde lynch: Zaterdag 16/8 – 20.00u
Derde lunch: Zondag 17/8 – 20.00u
Vierde lynch: Maandag 18/8 – 20.00u
Vierde lunch: Dinsdag 19/8 – 20.00u

Vijfde lynch: Woensdag 20/8 – 20.00u
Na de eerste lunch kunnen specials gebruikt worden.

Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.
Wie wil kan ook mijn privé nummer vragen om via sms (Belgisch nummer!), WhatsApp of Viber te stemmen. Eventueel kan je ook je stem via Facebook doorgeven, moet je ook maar even in een pbtje vragen.

Veel speelplezier!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 17 aug 2014 - 22:42:
Ach ik bedoel de waarzegger natuurlijk. Alleen ik kan geen hints vinden..

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 17 aug 2014 - 22:43:
Cynthia, de heks kan niet scannen. Alle scannende rollen zijn eruit.

We hebben nog:
de onsterfelijke, die kan niet dood.
schrödiger's cat, kan alleen dood met scannen.
heks, kan iemand in leven houden
Cupido, kan twee mensen koppelen (sterft de een, sterft de ander)
kleine wilde, tja geen flauw idee waar die staat, maar ik denk aan de kant van de badside met zoveel mensen uit het spel en anders hebben we heel veel geluk gehad.
verhuller, kan de rollen van de overleden spelers verhullen.
welp, kan iemand lunchen als ze de naam en rol goed koppelt.

of mis ik nu nog een rol?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 aug 2014 - 23:16:
Nee, je hebt ze allemaal. ^^

Hmm. Ik ga even opschrijven wat ik weet.
Bodine:
Zij is verdacht stil dit potje. Normaal is ze heel erg actief en verzint ze allemaal theorieën. Ook vergeet ze te stemmen. Dit zou kunnen komen omdat ze het erg druk heeft, maar het zou ook een tactiek van haar kunnen zijn. Either way: ik heb verder geen beeld van haar, omdat ze bijna niets post.

Kirsten: Daan had op Julia gestemd tijden een lynch, en Julia bleek toen een badsider te zijn. Er werd toen gelijk gezegd dat de mensen die op Julia gestemd hebben geen badsider zouden zijn. Kirsten zei echter dat dit niet perse het geval hoefde te zijn. De mensen die op Julia hadden gestemd konden het Welp zijn, of de kleine wilde aangezien die (nog) niet in contact staan met de andere badsiders. Zij konden dan nog niet weten dat Julia een baddie was. Ik vind het dus heel redelijk dat Kirsten dit opperde.

Cynthia: Ik heb eigenlijk nog niet zo'n duidelijk beeld van haar. Ze is heel erg aanvallend naar Kirsten. Maar ik snap eigenlijk niet precies waarom?

Tamara: Dit is de eerste keer dat ze meespeelt dus ik heb geen idee wat haar speelstijl is. Ze is erg actief, zeker voor iemand die dit spel voor het eerst doet. Maar ik denk niet dat dat een reden is om haar te verdenken. Verder heb ik ook geen rare dingen in haar posts gezien.

Ivana: Heb ik eigenlijk ook nog geen duidelijk beeld van. Ze post evenveel als ze in eerdere potjes deed. In haar berichten heb ik ook nog niets verdachts of onverdachts gezien. Dus: ik weet niet wat ik moet denken.

Mirthe: Is erg stil, maar het is ook haar eerste potje. Toch? Dus dat begrijp ik wel. Ze stemt wel altijd mee, dus dat betekent wel dat ze alles meeleest. Denk ik? Maar omdat ze zo weinig post heb ik geen duidelijk beeld van haar.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 0:18:
Bo is geloof ik mee op een soort kamp, misschien dat ze daarom minder actief is.
En ik bedoelde de waarzegger, niet de heks. Ik had het verkeerd in mijn hoofd.
Ik was even op Kirsten omdat zij voor mij het dichtst in de buurt komt van verdachg zijn. Als het netgens op slaat is het gewoon een feeling.

SunriseDream
SunriseDream

SunriseDream is offline

[68]
SunriseDream zei op 18 aug 2014 - 10:19:
Dit is mn eerste potje inderdaad. Ik ken nog niet echt teorieën. Ik lees wel alles.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 10:24:
Jongens, hoe gaan we dit oplossen? Ik heb niet echt theorieen, alhoewel ik Bo wel een beetje verdacht vind met haar stiltes enz. Maar zoals gezegd, dat kan ook vanwege haar schema zijn, maar ze wist dat ze het druk zou krijgen en toch heeft ze zich opgegeven.....

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 18 aug 2014 - 14:01:
Kan het ook verdacht zijn dat je heel weinig over mensen weet in het spel? Dan houden ze zich gedeisd. Is dat niet een teken van badside?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 14:21:
Het ligt eraan hoe ze zich de vorige potjes hebben gedragen. Bo was de vorige keer heel actief en nu hoor je bijna niks meer van haar, wat voor mij alarmbellen laat rinkelen.

Maar bijv Kirsten is net zo actief als vorige keren, waardoor het niet heel alarmerend is.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 aug 2014 - 15:47:
@ Tamara: ligt eraan. In dit hele potje zijn er maar weinig hints gevallen. En dat is niet zo heel vreemd. Meestal gebeurd dat toch wel vrij op het einde. Ik ga een kijken of we iets uit de lunches kunnen halen, want we moeten nu toch echt proberen een goede keuze te maken.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 17:43:
Ikke. Tja Bo js borma idd heel actief, maar nu kan ze dan ook net zo goed de kat zijn.
Ik weet niet wie ik moet lynchen, ik denk er nog even over na.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 18 aug 2014 - 17:48:
Hmmm ik hen echt nog geen idee op wie ik moet stemmen en ik ga vanavond nog weg en ik weet niet of ik voor 8 uur terug ben. Dus heeft iemand een idee op wie ik kan stemmen? Ik ga iig nog even het topic door lezen..

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 aug 2014 - 17:54:
Aangezien ik echt geen idee heb op wie ik moet stemmen en ik alleen een vreemd gevoel heb bij Bo, gaat mijn stem naar haar uit.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 aug 2014 - 18:05:
Wat mij opvalt is dat er alleen geluncht is tussen de minder ervaren en de ervaren personen. Er is geen enkele onervaren (nieuweling) geluncht.
Dit kan zijn door hele sociale ervaren spelers die de nieuwelingen een kans willen geven te leren spelen óf het is een onervaren persoon die de ervarendere spelers eruit wil krijgen. Ik vind het in ieder geval wel vreemd.

Want Angela, Jennifer en Daan behoren niet tot de onervaren spelers.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 18 aug 2014 - 18:05:
Ik denk dat ik ook voor Bo ga, of voor Mirthe.
Ze zijn beide erg inactief.

edit: Kirsten heeft een goed punt. Er is nog geen onervaren speler gelucnht geloof ik.

Ik ga voor Mirthe vanavond.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 18 aug 2014 - 18:14:
Ik denk dat ik voor bodine ga. Ik had al eerder een vreemd gevoel bij haar en als ze goodside is hebben we in ieder geval niet een heel actieve speler er uit. Tenminste, op dit moment is ze niet erg actief.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18