Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #230
Offtopic #230
MyReflection zei op 2 nov 2014 - 17:48:
Zelf heb ik de zwanendans van Meg Howrey enVoor de liefde van mijn zoon van jean Sasson gekocht.
Mijn zusje heeft allemaal waargebeurde verhalen. Daarvan weet ik de titels zo niet, want die liggen al achter slot en grendel.
Zelf heb ik de zwanendans van Meg Howrey enVoor de liefde van mijn zoon van jean Sasson gekocht.
Mijn zusje heeft allemaal waargebeurde verhalen. Daarvan weet ik de titels zo niet, want die liggen al achter slot en grendel.
MickyMuis zei op 3 nov 2014 - 8:43:
Dan zal ik maar niet zeggen hoe bejaard ik ben *fluit*
Dan zal ik maar niet zeggen hoe bejaard ik ben *fluit*
1Dzayn zei op 3 nov 2014 - 10:16:
Gefeliciteerd Yaar!
Ik zit op scholieren.com en ik zag zojuist een stuk van onze enige echte daan *giggles*
Gefeliciteerd Yaar!
Ik zit op scholieren.com en ik zag zojuist een stuk van onze enige echte daan *giggles*
xDevilBitch zei op 3 nov 2014 - 13:25:
@Iv, hé, dat gebeurt mij af en toe ook!want ik ben dom en vergeet altijd wanneer mijn stukken gepubliceerd worden en dan krijg ik een hartaanval
@Yaar, gefeliciteerd!
@Iv, hé, dat gebeurt mij af en toe ook!
@Yaar, gefeliciteerd!
YarahartBill zei op 3 nov 2014 - 13:29:
@Daan; Heb je mij niet al gefeliciteerd?
Guys, ik heb eindelijk weer een reactie terug op alle sollicitaties die ik gedaan heb. Thank god! Werd al chaggo van het geen antwoord krijgen.
@Daan; Heb je mij niet al gefeliciteerd?
Guys, ik heb eindelijk weer een reactie terug op alle sollicitaties die ik gedaan heb. Thank god! Werd al chaggo van het geen antwoord krijgen.
As Yara probably would have said
DICKS