Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]
FanFic Schrijft [2]
Chayenne zei op 30 dec 2014 - 16:15:
@emma nope. Ik heb die rekensom gebruikt. Woorden tellen van 6 zinnen en dan delen door 6, en dan x het aantal zinnen dat ik heb geschrevrn. Het is dus niet precies, maar good enough. Ik wil het nog niet intypen want die tijd kan ik betr gevruiken om verder te schrijven. Dus ik typ maandag oc zondag alles over
@emma nope. Ik heb die rekensom gebruikt. Woorden tellen van 6 zinnen en dan delen door 6, en dan x het aantal zinnen dat ik heb geschrevrn. Het is dus niet precies, maar good enough. Ik wil het nog niet intypen want die tijd kan ik betr gevruiken om verder te schrijven. Dus ik typ maandag oc zondag alles over
CosmicPurple zei op 30 dec 2014 - 16:16:
Ik heb al 2000+ woorden geschreven vandaag, maar niet voor mijn FF Schrijft-verhaal. Because I'm a genius, that's why -_-
Ik heb al 2000+ woorden geschreven vandaag, maar niet voor mijn FF Schrijft-verhaal. Because I'm a genius, that's why -_-
xEmma zei op 30 dec 2014 - 16:17:
Het hoeft niet per se aan een verhaal te zijn, zolang het maar nieuwe verhalen of NaNo-verhalen zijn. Zo doet Horles ook 3 verhalen. ^^
Het hoeft niet per se aan een verhaal te zijn, zolang het maar nieuwe verhalen of NaNo-verhalen zijn. Zo doet Horles ook 3 verhalen. ^^
xEmma zei op 30 dec 2014 - 16:21:
FINNICK<3
Maar je maakt mij er wel heel gelukkig mee, dus dat valt ook wel voor iets. ^^
Ik ben ondertussen de 2,5K gepasseerd.
FINNICK<3
Maar je maakt mij er wel heel gelukkig mee, dus dat valt ook wel voor iets. ^^
Ik ben ondertussen de 2,5K gepasseerd.
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 16:29:
Ik heb appelsap en twizzlers en ik ga nu eindelijk beginnen
Ik heb appelsap en twizzlers en ik ga nu eindelijk beginnen
YarahartBill zei op 30 dec 2014 - 16:33:
Bo, Jamil en ik hebben net koffieeee gedronken! En op deze intensieve schrijfdate hebben we al een totaal van 0 woorden geschreven! We zijn goed bezig!
Bo, Jamil en ik hebben net koffieeee gedronken! En op deze intensieve schrijfdate hebben we al een totaal van 0 woorden geschreven! We zijn goed bezig!
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 16:40:
@ Ems: twizzlers een soort aardbeiendrop, had mijn papa speciaal op verzoek meegenomen uit de VS, laatste keer dat hij er was.
Al 65 woorden, jongens. Gaat goed.
@ Yara: *zwaait* :'D
@ Ems: twizzlers een soort aardbeiendrop, had mijn papa speciaal op verzoek meegenomen uit de VS, laatste keer dat hij er was.
Al 65 woorden, jongens. Gaat goed.
@ Yara: *zwaait* :'D
xjeszell zei op 30 dec 2014 - 16:44:
Twizzlers. <3
Ik heb vandaag nog niet echt iets geschreven, maar wel gewoon dingen wat verder uit zitten denken. Vanavond waarschijnlijk weer lekker aan de slag. ^^
Twizzlers. <3
Ik heb vandaag nog niet echt iets geschreven, maar wel gewoon dingen wat verder uit zitten denken. Vanavond waarschijnlijk weer lekker aan de slag. ^^
xEmma zei op 30 dec 2014 - 16:45:
@ Dezh: Lekker! Ik heb chocolademelk nomnomnom.
Ik begin me wel af te vragen hoe ik ooit NaNo heb gehaald haha.
@ Dezh: Lekker! Ik heb chocolademelk nomnomnom.
Ik begin me wel af te vragen hoe ik ooit NaNo heb gehaald haha.
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 16:47:
Dat vraag ik me ook altijd af _0_ Maar we hébben het gehaald, dus dit kunnen we ook! *pompons*
Dat vraag ik me ook altijd af _0_ Maar we hébben het gehaald, dus dit kunnen we ook! *pompons*
YarahartBill zei op 30 dec 2014 - 16:57:
@Ems; we gaan eindelijk beginnen. [denk ik]
@Dezh; *zwaait terug*
@Ems; we gaan eindelijk beginnen. [denk ik]
@Dezh; *zwaait terug*
CosmicPurple zei op 30 dec 2014 - 16:59:
Ik heb pepermuntthee en ik ga letterkoekjes halen, en dan ga ik nog wat Flash uit mijn toetsenbord meppen. En ik zou eigenlijk echt heel erg moeten studeren voor de examens maar mijn hersenen doen NEEEEE, WHOESH, AFLEIDING! JE HEBT IN GEEN WEKEN EEN LETTER GESCHREVEN DUS NU BOMBARDEREN WE JE MET INSPIRATIE OP HET MEEST ONGELEGEN MOMENT! YAAAAAY!
Ik heb pepermuntthee en ik ga letterkoekjes halen, en dan ga ik nog wat Flash uit mijn toetsenbord meppen. En ik zou eigenlijk echt heel erg moeten studeren voor de examens maar mijn hersenen doen NEEEEE, WHOESH, AFLEIDING! JE HEBT IN GEEN WEKEN EEN LETTER GESCHREVEN DUS NU BOMBARDEREN WE JE MET INSPIRATIE OP HET MEEST ONGELEGEN MOMENT! YAAAAAY!
Chayenne zei op 30 dec 2014 - 17:21:
Ik zit op mn werk maar ik wil schrijven ARG
Ik hoop dat we weer om 8 uur klaar zij. Instead of 9 uur
Ik zit op mn werk maar ik wil schrijven ARG
Ik hoop dat we weer om 8 uur klaar zij. Instead of 9 uur
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K