Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Series
Series
MoonRocker zei op 28 sep 2015 - 22:16:
YES IT ISSSSSS.
How To Get Away With Murder is zo goed oiakIUEXYFKESSIFY;
YES IT ISSSSSS.
xDevilBitch zei op 28 sep 2015 - 22:33:
JAAAAA <3
How To Get Away With Murder is zo goed oiakIUEXYFKESSIFY;
JAAAAA <3
xjeszell zei op 6 okt 2015 - 14:43:
Ik herkijk het eerste seizoen van Pokemon want netflix, maar boy it still gives me all the feels.
Ik herkijk het eerste seizoen van Pokemon want netflix, maar boy it still gives me all the feels.
Chayenne zei op 10 okt 2015 - 9:41:
IM SO FUCKING EXCITED WANT REIGN.
Ik ga em nu kijken en huilen probs
IM SO FUCKING EXCITED WANT REIGN.
Ik ga em nu kijken en huilen probs
Kayley zei op 12 okt 2015 - 23:25:
Het enige Vlaamse tv-programma dat ik volg is vandaag weer begonnen en het was weer hilarisch. De slimste mens ter wereld. <3
Het enige Vlaamse tv-programma dat ik volg is vandaag weer begonnen en het was weer hilarisch. De slimste mens ter wereld. <3
xNadezhda zei op 13 okt 2015 - 20:06:
Ik weet niet of ik dit al gezegd had, maar mijn mama en ik kijken tegenwoordig samen Downton Abbey en het is zo fijn <3
Ik weet niet of ik dit al gezegd had, maar mijn mama en ik kijken tegenwoordig samen Downton Abbey en het is zo fijn <3
Bodine zei op 14 okt 2015 - 21:17:
Kent iemand The Sentinels?
Ik lees een fic die een cross over is tussen dat en The Maze Runner (I needed Newt-feed alright) en het klinkt best wel cool.
Kent iemand The Sentinels?
Ik lees een fic die een cross over is tussen dat en The Maze Runner (I needed Newt-feed alright) en het klinkt best wel cool.
Cynthia zei op 15 okt 2015 - 23:35:
Aaah Neeeewt <3 Babyyyy
Nope ken ik niet. Begint het nog of is het al bezig?
Aaah Neeeewt <3 Babyyyy
Nope ken ik niet. Begint het nog of is het al bezig?
Kayley zei op 27 okt 2015 - 8:17:
Ik ben Gravity Falls beginnen kijken en het is zo leuk. <3
Cartoons give me life.
Ik ben Gravity Falls beginnen kijken en het is zo leuk. <3
Cartoons give me life.
Bodine zei op 15 nov 2015 - 10:58:
Gisteren de eerste vier afleveringen van How To Get Away With Murder gekeken So far I like it, maar niet asdfghjkl wow.
Gisteren de eerste vier afleveringen van How To Get Away With Murder gekeken So far I like it, maar niet asdfghjkl wow.
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!