Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #242
Offtopic #242
Chayenne zei op 9 aug 2015 - 22:34:
Woa nu moet ik nog meer nadenken. Het is al laat jongens.
Dus in denk dat ik hem snap.
Maar zagen kunnen niet zien?
Woa nu moet ik nog meer nadenken. Het is al laat jongens.
Dus in denk dat ik hem snap.
Maar zagen kunnen niet zien?
Rebella zei op 9 aug 2015 - 22:36:
Eh, volgens mij ben ik echt te moe om dit te volgen...
Hij is (denk ik) wel geniaal!
Eh, volgens mij ben ik echt te moe om dit te volgen...
Hij is (denk ik) wel geniaal!
Baardaap zei op 9 aug 2015 - 23:31:
Okee, in plaats van het antwoord op de eerste (5x het zelfde woord) geef ik een vraag waarop het antwoord het antwoord op die vraag geeft;
Wat was was voor was was was?
( de tweede [6x] bevat een komma; als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna )
Okee, in plaats van het antwoord op de eerste (5x het zelfde woord) geef ik een vraag waarop het antwoord het antwoord op die vraag geeft;
Wat was was voor was was was?
( de tweede [6x] bevat een komma; als achter vliegen vliegen vliegen, vliegen vliegen vliegen achterna )
xNadezhda zei op 9 aug 2015 - 23:36:
Om deze zin in het Duits heb ik echt eeuwenlang gelachen. "Es ist schon nützlich, dass das ‘das’, das das ‘dass’ ersetzt, ein anderes ist."
Om deze zin in het Duits heb ik echt eeuwenlang gelachen. "Es ist schon nützlich, dass das ‘das’, das das ‘dass’ ersetzt, ein anderes ist."
YarahartBill zei op 9 aug 2015 - 23:57:
Vanochtend om half 11 begonnen. Eindelijk klaar. Nu nog naar huis. -zucht- vandaag was een laaaaaaange dag.
Vanochtend om half 11 begonnen. Eindelijk klaar. Nu nog naar huis. -zucht- vandaag was een laaaaaaange dag.
Bodine zei op 10 aug 2015 - 0:11:
@Dezh; jezus, hahaha
@Hussie; damn girl. o.o you alright? shall i make you some tea? <3
@Dezh; jezus, hahaha
@Hussie; damn girl. o.o you alright? shall i make you some tea? <3
Chayenne zei op 10 aug 2015 - 11:04:
I share that opinion so much 0.0
Jammer dat we nooit meer kamperen :'
Ochtenden op een camping zijn leuk.
I share that opinion so much 0.0
Jammer dat we nooit meer kamperen :'
YarahartBill zei op 10 aug 2015 - 13:11:
@Hussie; damn girl. o.o you alright? shall i make you some tea? <3No thank you. I'm fine. Heb vanochtend gigantisch uitgeslapen dus ben weer helemaal de oude. Vanavond weer werken.
Bodine zei op 10 aug 2015 - 14:21:
Ik ben vandaag volhard aan 't beunen voor m'n herkansing en 't gaat goed en ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik toch wél goed zit op m'n studie. :3 fuzzyfuzzyfuzzy
Ik ben vandaag volhard aan 't beunen voor m'n herkansing en 't gaat goed en ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik toch wél goed zit op m'n studie. :3 fuzzyfuzzyfuzzy
xNadezhda zei op 10 aug 2015 - 15:03:
Yay, Bodine! Da's nice (:
Ik heb vandaag een biggetje geaaid *.*
Yay, Bodine! Da's nice (:
Ik heb vandaag een biggetje geaaid *.*
Klets er maar op los dames