Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #245
Offtopic #245
xjeszell zei op 7 okt 2015 - 10:26:
True that tho, überhaupt beter te vroeg dan te laat. Maar ik snap je struggle hahaha
True that tho, überhaupt beter te vroeg dan te laat. Maar ik snap je struggle hahaha
Bodine zei op 8 okt 2015 - 12:04:
Jongensssss ik had het er laatst met Juul en Jess over dat we met ons ov ook naar Duitsland kunnen voor gratis als we met de bus gaan, dus zullen we dit doen? :3
Jongensssss ik had het er laatst met Juul en Jess over dat we met ons ov ook naar Duitsland kunnen voor gratis als we met de bus gaan, dus zullen we dit doen? :3
xjeszell zei op 8 okt 2015 - 12:05:
De bus gaat trouwens naar Kleve, dus dat is leuk! Kleve is schattig. Jaaaaaaa
De bus gaat trouwens naar Kleve, dus dat is leuk! Kleve is schattig. Jaaaaaaa
xDevilBitch zei op 8 okt 2015 - 13:08:
Nice! Soon!
Zijn er trouwens mensen begonnen te hoesten na de mini-meeting in Groningen?
Nice! Soon!
Zijn er trouwens mensen begonnen te hoesten na de mini-meeting in Groningen?
Bodine zei op 8 okt 2015 - 13:13:
En ik maar denken dat ik m'n keelontsteking/verkoudheid op had gelopen door te regelen
Fuck you Daan
En ik maar denken dat ik m'n keelontsteking/verkoudheid op had gelopen door te regelen
Fuck you Daan
xjeszell zei op 8 okt 2015 - 14:13:
Het is trouwens zooo chill om sowieso dichtij Duitsland te wonen, we zijn binnen een minuut of 15-20 in Kranenburg en dan doen we daar altijd inkopen, vooral bij dm. Zó chill en zoveel goedkoper. Mijn haarverf was daar volgens mij nog geen drie euro per pakje, hier betaal ik zeven euro.
Het is trouwens zooo chill om sowieso dichtij Duitsland te wonen, we zijn binnen een minuut of 15-20 in Kranenburg en dan doen we daar altijd inkopen, vooral bij dm. Zó chill en zoveel goedkoper. Mijn haarverf was daar volgens mij nog geen drie euro per pakje, hier betaal ik zeven euro.
xDevilBitch zei op 8 okt 2015 - 15:56:
@Kay en Bo, nou, brace yourselves: het kan twee tot vier maanden aanhouden. Ik heb waarschijnlijk kinkhoest en het is nogal besmettelijk.
On the birght side: het is niet heel dodelijk (meer)?
@Kay en Bo, nou, brace yourselves: het kan twee tot vier maanden aanhouden. Ik heb waarschijnlijk kinkhoest en het is nogal besmettelijk.
On the birght side: het is niet heel dodelijk (meer)?
MUGGEN!! AAAAAHHH! KILL THEM!