Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Off topic 3
Off topic 3
CosmicPurple zei op 16 juli 2009 - 18:42:
ARGH!
HOME ALONE!!
*zet zonnebril op, trekt overhemd aan, zoekt Bob Seger-cd en doet de Risky Business-dans in de woonkamer*
ARGH!
HOME ALONE!!
*zet zonnebril op, trekt overhemd aan, zoekt Bob Seger-cd en doet de Risky Business-dans in de woonkamer*
Minority zei op 16 juli 2009 - 21:07:
Haha,
ik veronderstel dat het bij jouw thuis er leuk aan toe gaat? ^^
lOveYouX zei op 16 juli 2009 - 22:20:
Mijn broer was 12 ondertussen is hij al 13 geworden.
Ik heb een hele week home alone. En nu begint het saai te worden!
Mijn broer was 12 ondertussen is hij al 13 geworden.
Ik heb een hele week home alone. En nu begint het saai te worden!
CosmicPurple zei op 16 juli 2009 - 22:40:
Behalve het feit dat de kabel om de ipod op de pc aan te sluiten onvindbaar is en mijn lieve familie op een vliegtuig zit, en mij zodoende geen aanwijzingen kunnen geven over de huidige verblijfplaats van dat klereding, best wel.
Ik probeer een twintigtal liedjes op mijn ipod te zetten en ik ga wenen als het niet lukt ><
Haha,
Behalve het feit dat de kabel om de ipod op de pc aan te sluiten onvindbaar is en mijn lieve familie op een vliegtuig zit, en mij zodoende geen aanwijzingen kunnen geven over de huidige verblijfplaats van dat klereding, best wel.
Ik probeer een twintigtal liedjes op mijn ipod te zetten en ik ga wenen als het niet lukt ><
lOveYouX zei op 16 juli 2009 - 22:48:
Don't Cry.. Leen die van mij *Geeft door Fanfic een Ipod Kabel*
Don't Cry.. Leen die van mij *Geeft door Fanfic een Ipod Kabel*
CosmicPurple zei op 16 juli 2009 - 22:50:
Iets zegt mij dat dat niet gaat lukken...
En no sweat, heb m gevonden ^^
Minority zei op 17 juli 2009 - 10:31:
Dus nu ga jij niet huilen. ^^
CosmicPurple zei op 17 juli 2009 - 11:30:
Nein ^^
Want ik heb nieuwe liedjes van All Time Low/Sick Puppies/Mayday Parade/Therapy? op mijn ipod staan dankzij de kabel. Dus ik ben blij!
(...)
Dus nu ga jij niet huilen. ^^
Nein ^^
Want ik heb nieuwe liedjes van All Time Low/Sick Puppies/Mayday Parade/Therapy? op mijn ipod staan dankzij de kabel. Dus ik ben blij!
Minority zei op 17 juli 2009 - 11:45:
En ik heb wel een reden om te huilen;
mijn dure IPod touch is gewoon gestolen geweest op school. En ik ben bijna jarig, krijg ik er gene. >-< Hoe moet ik nu muziek luisteren?
mijn dure IPod touch is gewoon gestolen geweest op school. En ik ben bijna jarig, krijg ik er gene. >-< Hoe moet ik nu muziek luisteren?
KolaLollie zei op 17 juli 2009 - 11:55:
eh - radio?!
of eh - ga naar de markt en koop er zelf een. (ik zag laatst een ipod nano voor 15 euro! welk gedeukt en met niet helemaal levende oordopjes-dingen, maar toch. waarom ik heb niet gekocht heb? ik heb er al een.)
eh - radio?!
of eh - ga naar de markt en koop er zelf een. (ik zag laatst een ipod nano voor 15 euro! welk gedeukt en met niet helemaal levende oordopjes-dingen, maar toch. waarom ik heb niet gekocht heb? ik heb er al een.)
Deel 3.