Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Grote Eten & Drinken Topic
Het Grote Eten & Drinken Topic
xEmma zei op 30 sep 2010 - 20:29:
Maar dit was te belangrijk om uit te stellen
(...)Ja, zaterdag of iets^^
Ach, het onbelangrijke komt later wel toch?
Rosie16 zei op 30 sep 2010 - 20:43:
Nou ja.. Maar als je het snoep maar hebt. ^^ Je hebt het meest noodzakelijke in ieder geval al binnen.
(...)Ja, zaterdag of iets^^
Nou ja.. Maar als je het snoep maar hebt. ^^ Je hebt het meest noodzakelijke in ieder geval al binnen.
xDevilBitch zei op 1 okt 2010 - 6:29:
Pizza [tomaat, mozzerella, verse tomaten, ruccola en permazaalmse kaas], Lipton ice tea, een stukje brood en citroenijs uit een citroen. <3
Gisteravond, ik at en dronk daarna niets meer.
Pizza [tomaat, mozzerella, verse tomaten, ruccola en permazaalmse kaas], Lipton ice tea, een stukje brood en citroenijs uit een citroen. <3
KolaLollie zei op 1 okt 2010 - 7:42:
eenkopjethee. alsontbijt. wantdemelkisop. duskanikgeenanderspuleten. want. daaromniet.
eenkopjethee. alsontbijt. wantdemelkisop. duskanikgeenanderspuleten. want. daaromniet.
Monster23 zei op 1 okt 2010 - 17:19:
Drie lepels Lyle's Golden Syrup, indisch spek van de slager, drie handjes hagelslag. -vreetzak-
Drie lepels Lyle's Golden Syrup, indisch spek van de slager, drie handjes hagelslag. -vreetzak-
Wat eet of drink jij nu/heb jij net achter je kiezen?
Gaande van een appel tot een enorme zak chips, een driegangenmenu in een restaurant of je ontbijt om 14u 's middags.
Ik heb dus die heerlijke appel-mango-passievrucht smoothie op.
En daarna 2 bekers melk met melkchocolade, njom. <3
En straks ga ik wrs iets lekkers eten in de Alma - ALS mijn gezelschap eens iets laat weten van of hij kan of niet.