Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 feb 2010 - 21:33:
Papa

Nee hoor, je bent niet raar. Biogarde is raar.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 feb 2010 - 23:05:
Koptelefoon

DOE HET TOG EENS GOED MAN

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 feb 2010 - 23:06:
Rouge Morgue
Eigenlijk heb ik geen idee waarom ik deze 'brief' schrijf. Misschien wel omdat jullie het toch niet lezen. En dat stiekem ook wel goed is.
Want weet je... Lí¡í¡t maar gewoon.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2010 - 8:10:
Daniëlle&Tessa
Vandaag<3

Nadezh&Tokio Hotel
Nog 10 dagen<3

Suki
Het moet gewoon kunnen dat ik in de vakantie naar je toe kom, vind je ook niet? ^^
<333333

Zenuwen
Ga weg en blijf weg!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 feb 2010 - 8:34:
Kayley zenuwen[/s]

Blijf nou gewoon weg, oké? Er is niets om bang voor te zijn, of zenusachtig, want ik bij meestal niet.

[b]Eigen zenuwen

Please, blijf eens weg...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 feb 2010 - 8:35:
Tes&Kay

I gonna see you! ^^
*hyper*
Tot straks!

Edit: huh? Wel, dat editen is dus niet helmaal goed gegaan...
Sorry

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 13 feb 2010 - 11:03:
Poedel

rrr :a
* boodschap van algemeen onnut *

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 13 feb 2010 - 13:24:
Kay
Tuurlijk lukt dat ^_^
we kunnen na die film
VALETIJNS DAY MET
TAYLER EN TAYLER

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 feb 2010 - 20:43:
Picasso (ja, alweer jij!)

Hmpf. Jouw schuld dat ik me nu net een onderbetaalde typiste voel. --'

Undocumented
Undocumented

Undocumented is offline

[11]
Undocumented zei op 13 feb 2010 - 21:36:
L.

Je hebt mijn leven verpest.
Dat meen ik serieus. Kan ik het helpen dat hij terug contact zocht met mij? Kan ik het helpen dat hij leugens vertelde over jullie relatie? Snap nou voor eens en altijd dat ik er niets mee te maken had en stop dan met zeveren. Noem me geen 'achterlijk wijf' als jij diegene bent die mij stalkt en probeert te slaan in een steegje waar niemand voorbij komt. Hij wou je niet meer. Punt uit.

K.

Ik hoop dat je blij bent met wat je hebt aangericht. Want ik zal van mijn leven niet meer vergeten wat voor een klootzak jij bent. Je hebt er voor gezorgd dat ik geen enkele jongen meer vertrouw.
Gelukkig kan jij wél nog in het rond neuken. (Dat heet sarcasme gast, get over it)

En stop alsjeblieft met 'toevallig' binnenlopen als ik mijn stage doe. Het is echt niet leuk meer.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2010 - 21:57:
Twee musketiers

Ik mis jullie nu al. En jullie knuffels.
En jullie aanwezigheid.
En jullie.
En en en
@Tessa: Tot op de meeting<3
@Daantje: Tot op het concert<3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 feb 2010 - 22:02:
De andere twee sadí­stische musketiers

Ik mis jullie oppermeest. Echtwaar.
Enen. Ik moetnaar dat concert. Maar ik mag niet ;l
Mhu. Ik wil echt heel graag. Maargoed.
Ik heb het niet meer koud, helaas.
Ookal, kunnen we ons niet meer verwarmen met een groepsknuffel nu.
Maarja. Ik zie jullie wel op de meeting <3
Toch? =D
Of eerder -wbw-

De derde sadistische musketier

Edit; Enen. We moeten ons ego nog steeds zoeken,
Reden genoeg om nog eens te meeten

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 feb 2010 - 22:13:
Anoniem
Alsjeblieft, probeer mij te begrijpen. Probeer te begrijpen dat ik niet anders kan. Probeer het niet erger te maken, probeer naar me te luisteren, probeer te doen alsof je me aardig vind. Je weet dat ik straks niemand meer over heb. Je weet dat ik niet zo door moet gaan. Help me dan. Wil je me helpen?
Ik probeer het echt, echt waar. Ik probeer die lach die je zo leuk vind weer te laten verschijnen, maar het is zo moeilijk, je hebt geen idee hoe moeilijk het is. Ik wil zo graag weer zijn zoals ik vroeger was. Ik wil zo graag weer niet kunnen nadenken. Ik zou zo graag weer goed kunnen slapen, ik zou zo graag mijn ogen weer dicht willen doen. Ik zou zo graag willen dat ik het hele verhaal zou kunnen vertellen, maar ik kan het niet , ik kan het echt niet.
Steeds komen die beelden weer naar me terug, steeds als ik mijn ogen sluit, steeds als ik mijn best doe om aan iets anders te denken, steeds als ik alleen ben. Ik probeer te stoppen met hetgene waar jij zo bang voor bent, het lukt me ook, echt waar. En het is zeker niet jou schuld, wees nou niet zo bang. Je hebt geen idee hoe belangrijk je voor me bent, je hebt geen idee hoe magisch je bent. Je hebt misschien niet door dat je heel bijzonder bent, je hebt niet door dat je veel te goed voor me bent. Je zegt dat ik veel beter verdien. Ik vraag me af waar dat op slaat. Waarom zou ik beter verdienen als ik niets liever heb dan jou.
Het doet zo'n pijn als ik aan mezelf denk, het voelt zo slecht als ik in de spiegel kijk. Iedere keer als zo'n glansende oppervlakte voor mij neus opdoemt is het als een klap in mijn gezicht. Ik weet niet wat er met me is, ik weet niet waarom ik ooit wel dacht dat ik geweldig was. Ik weet niet hoe ik ooit heb kunnen denken dat ik beter was dan de rest. Ik snap mezelf niet meer.
En ik weet niet meer wat ik moet doen, niemand weet het. Er is niemand met advies, niemand die het almachtige antwoord weet. Geen magie , geen zon die alles een beetje lichter laat lijken. Alleen ik..
Help me, alsjeblieft.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 14 feb 2010 - 0:33:
A
Ik weet niet meer wat ik wel en niet moet doen. Wat goed voor me is en wat slecht. I heeft gezegd dat ik niks met je moet beginnen na alles wat ik haar heb verteld, maar zelf weer ik het niet. Het zijn twee kanten, de leuke kant en de minder leuke kant.
Iedereen heeft een minder leuker kant maar I doet net alsof jij geen leuke kanten hebt, dat je niet goed voor me bent en ik beter geen contact meer met je kan hebben. Ik kan het alleen niet.
Ik kan niet zomaar niks meer tegen je zeggen. Ik kan niet zomaar je gaan negeren en doen of je nooit hebt bestaan. Ik kan onze gesprekken die we hebben gevoerd via internet niet zomaar uit me hoofd zetten en alleen omdat jij jezelf bent.
Vanmiddag belde ik je en vertelde dat we elkaar beter met rust konden laten en ons eigen leven konden gaan leiden. Dat jij mij moest vergeten en uit je hoofd zetten. Net toen ik op msn keek en ik M haar naam zag staan voelde ik jaloezie opkomen. Vraag me niet waarom, want had ik je willen zien, had je hier nu gestaan.
Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Het wordt me nu allemaal teveel. Aan de ene kant mijn moeder en I. die beweren dat ik beter niet met jou om kan gaan, maar aan de andere kant sta jij en .. je doet gewoon iets met me.
Ik raak in de war en doe soms uitspraken tegen je die ik helemaal niet zo bedoel. En het ergste is, alles wat ik tegen je zeg, hoe bot het ook is, je vind het allemaal goed. Ik kan alles tegen je zeggen, schreeuwen en zelfs kommanderen. Je vind het allemaal goed omdat ik het ben.
En dan ook je droom, dat je me niet kwijt wilde. En weetje ik wil jou echt niet kwijt, maar ik ben gewoon heel erg in de war. Ik kan er niks aan veranderen, het is nu eenmaal zo.
Ik hoop dat je me begrijpt en ik weet zeker dat je me de tijd geeft om alles op een rijtje te krijgen. Het is nu echt chaos in mijn hoofd.
Weet dat ik er altijd voor je ben, er altijd voor je zal zijn en je altijd zou bellen als ik je nodig heb, bel mij ook gerust, ik zal je altijd helpen.

Hvj

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 feb 2010 - 11:14:
Mama

Pleasszz mag ik na Antwerpen
met Kay na de film ;'3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20