Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie-topic
Depressie-topic
Eliros zei op 15 aug 2010 - 17:26:
Ik wel. Ik heb ooit een varken gescoubienogwat. Geen idee hoe, maar ik heb het wel gedaan. ^^
Ik wel. Ik heb ooit een varken gescoubienogwat. Geen idee hoe, maar ik heb het wel gedaan. ^^
neversay zei op 15 aug 2010 - 19:01:
Ik kon alleen dat vierkante geval, maar ik weet het niet meer x.x
Maar dat was echt heel cool ;o
Misschien moet ik het ook maar eens uit de kast gaan halen ^^
Ik kon alleen dat vierkante geval, maar ik weet het niet meer x.x
Maar dat was echt heel cool ;o
Misschien moet ik het ook maar eens uit de kast gaan halen ^^
xNadezhda zei op 15 aug 2010 - 19:07:
Komt mijn broer keivrolijk met de mededeling dat hij 51 en een halve kilo weegt. Dat is anderhalve kilo lichter dan ik. Hij is bijna zeventien en over de 1m80. Ik ben vijftien en nog niet eens 1m70.
Dit is gewoon écht niet leuk meer. ><
Komt mijn broer keivrolijk met de mededeling dat hij 51 en een halve kilo weegt. Dat is anderhalve kilo lichter dan ik. Hij is bijna zeventien en over de 1m80. Ik ben vijftien en nog niet eens 1m70.
Dit is gewoon écht niet leuk meer. ><
Bodine zei op 15 aug 2010 - 19:17:
Maar dat is toch niet gezond? OVer de 1.80 en nog geen 52 kilo wegen? x:
Maar dat is toch niet gezond? OVer de 1.80 en nog geen 52 kilo wegen? x:
xSoParanoid zei op 15 aug 2010 - 19:43:
mijn broer is 1.95 nu :o weet alleen niet hoeveel die weegt
mijn broer is 1.95 nu :o weet alleen niet hoeveel die weegt
xNadezhda zei op 16 aug 2010 - 11:40:
Maar dat is toch niet gezond? OVer de 1.80 en nog geen 52 kilo wegen? x:Nee, dat weet ik... Maar het blijft stóm x.x
Torresss zei op 16 aug 2010 - 20:47:
Jezus,
neem ik wat drop, zegt mijn moeder: "Je bent lekker bezig, niet sporten en wel aanvreten. Maar ja, het is wel jouw kont".
Wilt ze me anorexia aanpraten!? Ik heb al eens tegen dat randje gezeten, dat wil ik niet weer. Dus, ze moet me gewoon laten!
Jezus,
neem ik wat drop, zegt mijn moeder: "Je bent lekker bezig, niet sporten en wel aanvreten. Maar ja, het is wel jouw kont".
Wilt ze me anorexia aanpraten!? Ik heb al eens tegen dat randje gezeten, dat wil ik niet weer. Dus, ze moet me gewoon laten!
Encore zei op 16 aug 2010 - 22:39:
Awhh =(
Jezus,
Awhh =(
xDevilBitch zei op 17 aug 2010 - 23:38:
Aargh! Ik zoek al maanden naar een album dat ik nergens kan downloaden [het is Japans, dus kopen is ook belachelijk duur, 30-42 euro]. Heb ik eindelijk een mp3 versie gevonden [zo'n site waar je betaalt per mp3], moet je voor minstens 30 dollar punten kopen! --'
Aargh! Ik zoek al maanden naar een album dat ik nergens kan downloaden [het is Japans, dus kopen is ook belachelijk duur, 30-42 euro]. Heb ik eindelijk een mp3 versie gevonden [zo'n site waar je betaalt per mp3], moet je voor minstens 30 dollar punten kopen! --'
Encore zei op 17 aug 2010 - 23:49:
Je kan het toch downloaden van youtube ? :x
Je kan het toch downloaden van youtube ? :x
xSoParanoid zei op 17 aug 2010 - 23:49:
Piratebay
of idd via youtube confurder of hoe het heet.
welke album ?
:"D heb ook veel albums van japanse mensen
Piratebay
of idd via youtube confurder of hoe het heet.
welke album ?
:"D heb ook veel albums van japanse mensen
xDevilBitch zei op 18 aug 2010 - 0:06:
Hajimari no Uto van Ikimono Gakari. En ze staan niet op youtube [op twee na] en ik kan ze ook nergens krijgen met torrents.
Hajimari no Uto van Ikimono Gakari. En ze staan niet op youtube [op twee na] en ik kan ze ook nergens krijgen met torrents.
Hét topic om al je gezeur, liefdesverdriet, pijntjes, onbegrip en andere vervelende gevoelens te ventileren tegen de luisterende oren van FanFic.nl.