Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 26

Offtopic 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 18 maart 2010 - 20:11:

"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind"

William Shakespeare.
A Midsummer Night's Dream, Act I, Scene I

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:20:
(...)

Bij ons zijn bij sommige het beeld blauw, groen of roze.

Omg. Hip. Wij hebben alleen groen o.o

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 maart 2010 - 16:20:
(...)
Ik ook niet, ik doe maar VMBO-T

Ik heb vorig jaar ook mijn VMBO-T periode afgesloten. Doe nu MBO. Echt wie het heeft verzonnen.. Ik had naar HAVO moeten gaan, maar als ik die overstap nu nog doe, heb ik te veel gemist en moet ik volgend jaar weer overnieuw beginnen en heb ik een 'verloren' jaar?! Kortom, ik wil gewoon niet meer naar school.
Maar wil ik geld gaan verdienen en niet door bij de Albert Heijn te blijven werken, dus ik moet wel?!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 16:21:
Ik ga maandag naar Amsterdam. ^^

OH!
Dat moest ik nog vragen!
Weet iemand of je in Amsterdam een OV-chipkaart nodig hebt voor het openbaar vervoer? :x

Voor zover ik weet wel.;o

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:23:
Erger dan n vriend van mij het heeft kan bijna niet.
Hij heeft eerst vmbo-t gedaan, nu doet ie havo 4 voor de tweede keer (blijven zitten vorig jaar), en het gaat hem weer niet lukken.
Gaatie volgend jaar naar een mbo, wil ie dokter worden,

dus dan moet ie;

4 jaar MBO, 4 jaar HBO en dan nog 5 jaar Uni (=13 jaar nog naar school)

en dan issie dus 31 als hij eindelijk klaar is met school.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 maart 2010 - 16:24:
Erger dan n vriend van mij het heeft kan bijna niet.
Hij heeft eerst vmbo-t gedaan, nu doet ie havo 4 voor de tweede keer (blijven zitten vorig jaar), en het gaat hem weer niet lukken.
Gaatie volgend jaar naar een mbo, wil ie dokter worden,

dus dan moet ie;

4 jaar MBO, 4 jaar HBO en dan nog 5 jaar Uni (=13 jaar nog naar school)

Wow. O.o

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:26:
En ik vind t grappig. want ik ben dan lekker al 7 jaar aan het werk of zo.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 maart 2010 - 16:30:
...

Das wel oud. Ik ben ongeveer 22 als ik klaar ben - mocht ik niet blijven zitten -, dus ik heb ook nog een tijd te gaan.. X']

@iedereen-in-dit-topic; wat gaan jullie voor opleiding doen of wat denk je dat je gaat doen?

Echt te grappig. Kwam vandaag een jongen in mijn les te laat. Dus die leraar zeuren dat hij te laat was enzo, dus moest hij zo'n te-laat-briefje gaan halen. Toen hij deze aan de leraar gaf, ging deze helemaal stuk.Hij had bij de reden van afwezigheid neergezet; 'mijn cavia moest afzwemmen'. Dus mijn leraar even lachen en daarna doodserieus vragen voor welk diploma?!?!? X']

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:35:
Ik ga OF International Communication & Media, of een of andere schrijfopleiding (weet nog niet welke).

En dan ben ik waarschijnlijk op mn 24 klaar.

en; Oeh. die vind ik goed :3
Bij ons op school kun je dat alleen bij Mo -wiskundeleraar-, Ivo -wiskunde-, en Sjoerd -m&o/economie- doen. De rest zou boos worden x.x

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 maart 2010 - 16:36:
@Evi; Ik heb gewoon hele chille leraren. Als de leerlingen ook nou iets leuker waren - nouja, in ieder geval een paar - dan zou ik school bijna 'leuk' vinden?!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 maart 2010 - 16:38:
Ik doe volgend jaar eindexamen, dan plan ik vier jaar studie, en voilí , dan ben ik klaar als ik twintig ben.
Of eenentwintig, als ik een jaar tussen mijn eindexamen en eerste studiejaar vrij neem. (:

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:39:
@ Angela; Bij ons zit ook maar een select groepje leuke leerlingen x.x, de meeste zijn stom. UND wij hebben echt maar een paar hippe leraren, en daar zijn we ook echt zo goed als bevriend mee - die zijn net afgestudeerd of zo, dus 24, en 1 gymdocent van 22 en hijs cool.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 maart 2010 - 16:39:
Omg. Rose is net uit de reddingsboot gesprongen. Jeweetwel, die scène waarbij ze omhoogkijkt en Jack nog op de boot staat, en achter hem gaat er zo'n vuurpijl omhoog en je denkt 'dat is de laatste keer dat ze elkaar zien', en dan springt ze van die boot weer op het lagere dek...

Ik ga even een zakdoek halen.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 19 maart 2010 - 16:41:
@ Dorien; ö, doe dat..
Ik moet echt altijd huilen als ik die film zie.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 19 maart 2010 - 16:41:
@Evi; Bij mij maar 1 waar ik een beetje mee optrek. De rest laat me met rust. Behalve twee huppelkutje en een vervelend #%^$%(# meisje. Achja, je kunt niet altijd alles hebben?!

@Do; ik moet iets heel schaamtelijks bekennen. Ik heb volgens mij nog nooit de Titanic gekeken (a)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 maart 2010 - 16:43:
Omg. Rose is net uit de reddingsboot gesprongen. Jeweetwel, die scène waarbij ze omhoogkijkt en Jack nog op de boot staat, en achter hem gaat er zo'n vuurpijl omhoog en je denkt 'dat is de laatste keer dat ze elkaar zien', en dan springt ze van die boot weer op het lagere dek...

Ik ga even een zakdoek halen.
Bij die scène moet ik ook altijd huilen ._.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20