Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Challenges
Challenges
Kayley zei op 23 mei 2010 - 16:20:
Als ik bijgelezen ben, bedenk ik ze voor MyReflection, Tessa en Do. ^^
Als ik bijgelezen ben, bedenk ik ze voor MyReflection, Tessa en Do. ^^
Kayley zei op 23 mei 2010 - 16:54:
Voor MyReflection:
Voor Tessa:
Buh, ik ben inspiratieloos. Sorry voor deze fuckingslechte challenges.
Voor MyReflection:
Heel veel alcohol, lippenstift en mascara, de stad Berlijn en drie meisjes die toevallig de tourbus aan de kant zien staan.
Minimum 750 woorden.
Voor Tessa:
Georg denkt plots te kunnen toveren en zet heel de tourbus op stelten om de anderen daar van te overtuigen. De enige die er een beetje mee in opgaat, is Bill, die na enkele uren zelf ook gelooft magisch te zijn.
Minimum 750 woorden.
Buh, ik ben inspiratieloos. Sorry voor deze fuckingslechte challenges.
MoonRocker zei op 23 mei 2010 - 20:34:
Kayley?
*lief gezicht*
Wil je er eentje voor mij bedenken? :3
Kayley?
*lief gezicht*
Wil je er eentje voor mij bedenken? :3
Sjuultje11 zei op 23 mei 2010 - 21:00:
*trekt ook een lief gezichtje*
wil je er ook één voor mij bedenken over tokio hotel ?(geen tc bitteX'D)
en liefst iets waar ik iets gestoords en meligs van kan maken want ik schrijf altijd alleen maar serieuze dingen en dat ben ik zat:p
*trekt ook een lief gezichtje*
wil je er ook één voor mij bedenken over tokio hotel ?
en liefst iets waar ik iets gestoords en meligs van kan maken want ik schrijf altijd alleen maar serieuze dingen en dat ben ik zat:p
MariTom zei op 23 mei 2010 - 21:13:
OMG! Dat is mijn lievelings pairing uit dat topic! En dan gaat Do hem ook nog eens schrijven. Oehw. Ik ben zóóó benieuwd 8D
De pairing Tom - Adam Lambert. Bill en David moeten er ook in voorkomen, net als Adams ex-vriendje (Geen idee wie dat is, verzin maar iets. ^^)
Het móet niet oversekst zijn, liefst wel humoristisch.
Minimum 1000 woorden.
OMG! Dat is mijn lievelings pairing uit dat topic! En dan gaat Do hem ook nog eens schrijven. Oehw. Ik ben zóóó benieuwd 8D
xSoParanoid zei op 24 mei 2010 - 0:44:
Ik wil ook een Challenge ='D
Trouwens iets zielig en mystirious en met water te maken heeft.
Ik wil ook een Challenge ='D
Trouwens iets zielig en mystirious en met water te maken heeft.
Kayley zei op 24 mei 2010 - 0:46:
Ze komen morgen, ik heb nu echt even helemaal geen ideeën voor challenges.
Ze komen morgen, ik heb nu echt even helemaal geen ideeën voor challenges.
missxangel zei op 4 juli 2010 - 20:02:
Ik verveelde me een beetje me opeens dat we ook deze challenges nog hadden. En aangezien ze niet allemaal in het je beginbericht staan, vond ik het wel nuttig voor mezelf om een website te maken. Dus als je hier klik kom je op de site. Hope you like it (a)
Ik verveelde me een beetje me opeens dat we ook deze challenges nog hadden. En aangezien ze niet allemaal in het je beginbericht staan, vond ik het wel nuttig voor mezelf om een website te maken. Dus als je hier klik kom je op de site. Hope you like it (a)
MariTom zei op 4 juli 2010 - 20:13:
Handig! Thank you!
[/ik ben 14 ]
Handig! Thank you!
[/ik ben 14 ]
missxangel zei op 4 juli 2010 - 20:39:
Thnx (a)
Zag het nergens staan..
Zal het even neerzetten
(...)
Handig! Thank you!
[/ik ben 14 ]
Thnx (a)
Zag het nergens staan..
Zal het even neerzetten
Wat is nu net de bedoeling?
Ik verzin een opdracht als jullie zeggen dat je er een wilt.
Wat moet ik dan weten?
Persoon/Band/Artiest als je bijvoorbeeld alleen maar over Tokio Hotel wilt schrijven, of alleen maar over professor Sneep uit Harry Potter (het is maar een voorbeeld), als je geen voorkeur hebt, mag je dat ook zeggen.
Als er trouwens iets is wat je absoluut níet wilt schrijven, moet je dat ook zeggen. Als je bijvoorbeeld absoluut niet tegen Twincest kan, dan moet je dat zeggen.
Maximum 2 challenges per persoon. Een afgerond = Kans om een nieuwe te vragen.
Afgeronde challenges