Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 56
Offtopic 56
miniboesz zei op 18 mei 2010 - 19:44:
kol, geweldig idee, maar ik ben een denker, ik heb nog nooit mijn gedachtes stil kunnen leggen, gewoon omdat ik overal bij doordenk, over alles 10 keer nadenk voordat ik het doe, enz enz
kol, geweldig idee, maar ik ben een denker, ik heb nog nooit mijn gedachtes stil kunnen leggen, gewoon omdat ik overal bij doordenk, over alles 10 keer nadenk voordat ik het doe, enz enz
KolaLollie zei op 18 mei 2010 - 19:45:
@Max; geloofme. datkenik. maarstopnougewooneens. doemaaralsofjeeenzombiebent.
@Suk; aahw. I;
-hug-
'tsup? ^^
@Max; geloofme. datkenik. maarstopnougewooneens. doemaaralsofjeeenzombiebent.
@Suk; aahw. I;
-hug-
'tsup? ^^
xSoParanoid zei op 18 mei 2010 - 19:48:
@Kol Huggh.
Idk :'x ik zag ff iets bij iemand staan en toen brak er gewoon ff iets.
en is de knop omdraait. na blij na very misserable.
@Kol Huggh.
Idk :'x ik zag ff iets bij iemand staan en toen brak er gewoon ff iets.
en is de knop omdraait. na blij na very misserable.
Rianne zei op 18 mei 2010 - 19:51:
We moeten een scriptie schrijven voor maatschappijleer. Het moet een maatschappelijk probleem zijn wat de gehele samenleving aangaat. Iemand een idee?
We moeten een scriptie schrijven voor maatschappijleer. Het moet een maatschappelijk probleem zijn wat de gehele samenleving aangaat. Iemand een idee?
KolaLollie zei op 18 mei 2010 - 19:53:
ohjawel. hebjeenigideewaterinmijnhoofdzitnu?
ikdenkovervierdingentegelijk -enKrisschreeuwtiets,maarikverstahemniet, wanthijpraatgraagPools- énikprobeeruittezoekenwat"terug"isinhetFrans, en ik weet dat ik het weet, maar ik weet het niet meer.
geloofme. datkenikwel.
enenen.
@Suki; uh. I;
-geeftkoekje-
@Ria; isGodmaatschappelijk?
ikhouvanGod. hijismijnvriendje.
hm. nee. ikweethetniet. sorry. :x
@ kol, geloof me, dar ken je niet..
ohjawel. hebjeenigideewaterinmijnhoofdzitnu?
ikdenkovervierdingentegelijk -enKrisschreeuwtiets,maarikverstahemniet, wanthijpraatgraagPools- énikprobeeruittezoekenwat"terug"isinhetFrans, en ik weet dat ik het weet, maar ik weet het niet meer.
geloofme. datkenikwel.
enenen.
@Suki; uh. I;
-geeftkoekje-
@Ria; isGodmaatschappelijk?
ikhouvanGod. hijismijnvriendje.
hm. nee. ikweethetniet. sorry. :x
miniboesz zei op 18 mei 2010 - 19:55:
jij denkt over veel dingen tegelijk, maar echt, wat er in mijn hoofd zit is niet te beschrijven; ik denk OVERAL bij door, ik denk meteen; wat zal die persoon erbij denken, zal ze verliefd op me zijn? Zal hij/zij het zeggen om mij te sparen of is het de waarheid? en zo sissen de hele tijd al die vragen door mijn hoofd en ik kan ze niet negeren, ik blijf denken tot ik een antwoord heb, bij alles wat ik doe, en bij alles wat anderen doen, ALLES wat er gebeurt.
jij denkt over veel dingen tegelijk, maar echt, wat er in mijn hoofd zit is niet te beschrijven; ik denk OVERAL bij door, ik denk meteen; wat zal die persoon erbij denken, zal ze verliefd op me zijn? Zal hij/zij het zeggen om mij te sparen of is het de waarheid? en zo sissen de hele tijd al die vragen door mijn hoofd en ik kan ze niet negeren, ik blijf denken tot ik een antwoord heb, bij alles wat ik doe, en bij alles wat anderen doen, ALLES wat er gebeurt.
MariTom zei op 18 mei 2010 - 19:57:
Mihi, ik dacht dat je iets anders bedoelde met doordenken *plat*
Mihi, ik dacht dat je iets anders bedoelde met doordenken *plat*
miniboesz zei op 18 mei 2010 - 19:58:
ik denk dat je gelijk had, ik denk namelijk door naar alles wat ook maar een klein beetje in de buurt komt
ik denk dat je gelijk had, ik denk namelijk door naar alles wat ook maar een klein beetje in de buurt komt
KolaLollie zei op 18 mei 2010 - 19:59:
kunjenogslapen? alsjezoveeldenkt?
wantikniet. maarnevermind. jehebtvastgelijkenikzeur.
enikdachtookwatMaritdacht. ^^
kunjenogslapen? alsjezoveeldenkt?
wantikniet. maarnevermind. jehebtvastgelijkenikzeur.
Omdat niemand hem aanmaakte doe ik het maar...
Have fun!