Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 71
Offtopic 71
NaNaa zei op 5 juli 2010 - 23:07:
@Bootje; WEEEL. BLEIB.
@Jorinde; NiceWeather. Okee, dat sloef officieel nergens op. Hmmm, weetje wat, ik blijf bij mijn plan Durch den Monsun te leren op de piano [5 Friggin pagina's!]
@Bootje; WEEEL. BLEIB.
@Jorinde; NiceWeather. Okee, dat sloef officieel nergens op. Hmmm, weetje wat, ik blijf bij mijn plan Durch den Monsun te leren op de piano [5 Friggin pagina's!]
MoonRocker zei op 5 juli 2010 - 23:09:
bladiebla.
Mijn moeder zeurt ><
En ik moest maar eens van de pc af gaan.
Dus.
Doei :'
bladiebla.
Mijn moeder zeurt ><
En ik moest maar eens van de pc af gaan.
Dus.
Doei :'
KolaLollie zei op 5 juli 2010 - 23:20:
eeh. ooit. verretoekomst. vastwel. alleskan. :3
eeh. ooit. verretoekomst. vastwel. alleskan. :3
jorinloveth zei op 5 juli 2010 - 23:22:
blub, ik ga slapen, anders ben ik morgen een zombie x']
slaapwel iedereen c:
blub, ik ga slapen, anders ben ik morgen een zombie x']
slaapwel iedereen c:
MightGuy zei op 5 juli 2010 - 23:27:
Dat je me naam nog hebt kunnen onthouden, kben al een tijdje niet geweest. Had het druk met school, en slapen. Toch weer fijn dat ik weer kan schrijven, maar ik merk dat Rpen wel interessant begint te worden.
Dat je me naam nog hebt kunnen onthouden, kben al een tijdje niet geweest. Had het druk met school, en slapen. Toch weer fijn dat ik weer kan schrijven, maar ik merk dat Rpen wel interessant begint te worden.
Rianne zei op 6 juli 2010 - 0:43:
YAY, LEEFSELS^^
Hoi^^, ik heb ruzie met m'n ouders, wordt genegeert, mijn beste vrienden zijn op vakantie en heb te veel suiker gehad, waardoor ik niet kan slapen. Houd je me gezelschap^^?
YAY, LEEFSELS^^
Hoi^^, ik heb ruzie met m'n ouders, wordt genegeert, mijn beste vrienden zijn op vakantie en heb te veel suiker gehad, waardoor ik niet kan slapen. Houd je me gezelschap^^?
MightGuy zei op 6 juli 2010 - 0:47:
Zeker,
Mijn ouders zijn gescheiden, kwoon op mezelf. Mijn moeder heeft een aanklacht ingediend omdat ik haar zogenaamd bedreigde. Het enige wat ik heb gedaan is schreeuwen. Mijn kitten zijn ontsnapt, ik heb een duif overgereden; per ongeluk. En ik heb zelf al wat red bultjes op.
Dit is gezellig
Zeker,
Mijn ouders zijn gescheiden, kwoon op mezelf. Mijn moeder heeft een aanklacht ingediend omdat ik haar zogenaamd bedreigde. Het enige wat ik heb gedaan is schreeuwen. Mijn kitten zijn ontsnapt, ik heb een duif overgereden; per ongeluk. En ik heb zelf al wat red bultjes op.
Dit is gezellig
Omdat jullie het eens zelf niet kunnen hee.
Eigenlijk moet hier iets diepzinnigs staan ofzo, maar ik ben te lui en te stressed, dus jammer dan.