Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 82.
Offtopic 82.
Eliros zei op 17 aug 2010 - 14:25:
Ik kan ook niet meer zonder, en ik heb hem net een halve dag.Aha, kreeg je hem voor je verjaardag? Coewl, ik kreeg Pim ook voor m'n verjaardag. ^^
Torresss zei op 17 aug 2010 - 14:26:
Pim xd.
Oke, nu wil ik mijn iPod ook een naam geven...
Iemand suggesties?
(...)Aha, kreeg je hem voor je verjaardag? Coewl, ik kreeg Pim ook voor m'n verjaardag. ^^
Pim xd.
Iemand suggesties?
Kayley zei op 17 aug 2010 - 14:29:
Ik kreeg hem voor 3/4de voor mijn verjaardag, mijn ouders vonden hem net iets te prijzig. iPod Touch, 166 euro maar. Pffrt.
@Torresss: Ik heb hem genoemd naar mijn celebcrush. Dat is een mogelijkheid? Ik heb zelfs Tom Kaulitz als achtergrondplaatje.
(...)Aha, kreeg je hem voor je verjaardag? Coewl, ik kreeg Pim ook voor m'n verjaardag. ^^
Ik kreeg hem voor 3/4de voor mijn verjaardag, mijn ouders vonden hem net iets te prijzig. iPod Touch, 166 euro maar. Pffrt.
@Torresss: Ik heb hem genoemd naar mijn celebcrush. Dat is een mogelijkheid? Ik heb zelfs Tom Kaulitz als achtergrondplaatje.
Torresss zei op 17 aug 2010 - 14:33:
hehe, dat is een mogelijkheid, maar zo heten mijn schoenen al [ links; Fernando, rechts; Torres].
wauw man. Ik wil ook een Touch , ik heb euuh... iPod Nano 8 GB groen
(...)
hehe, dat is een mogelijkheid, maar zo heten mijn schoenen al [ links; Fernando, rechts; Torres].
wauw man. Ik wil ook een Touch , ik heb euuh... iPod Nano 8 GB groen
Eliros zei op 17 aug 2010 - 14:36:
@Kay; coewl!
M'n laptop kreeg ik 50/50 voor mijn verjaardag. Ik moest... 250 euro betalen. ;'
(...)Jhua, mijn schatje heet Pim en ze is nu... een jaar en een maand oud. ^^
Pim xd.
Iemand suggesties?
@Kay; coewl!
M'n laptop kreeg ik 50/50 voor mijn verjaardag. Ik moest... 250 euro betalen. ;'
KaulitzFreak zei op 17 aug 2010 - 14:37:
ik wilde eerst ook een iPod kopen, maar aangezien mijn gsm half uiteen valt en ik dus toch een nieuwe moet kopen, kies ik er meteen eentje die alle problemen oplost.
-Ik moest meer geheugen hebben, kwam niet toe met 2 GB
-Ik wilde graag een Touch
-Ik moest een nieuwe gsm
en aangezien de gsm die ik wil heel geschikt is om muziek mee af te spelen, en goedkoper is dan een iPod Touch, koop ik gwn die gsm ^^
ik wilde eerst ook een iPod kopen, maar aangezien mijn gsm half uiteen valt en ik dus toch een nieuwe moet kopen, kies ik er meteen eentje die alle problemen oplost.
-Ik moest meer geheugen hebben, kwam niet toe met 2 GB
-Ik wilde graag een Touch
-Ik moest een nieuwe gsm
en aangezien de gsm die ik wil heel geschikt is om muziek mee af te spelen, en goedkoper is dan een iPod Touch, koop ik gwn die gsm ^^
Kayley zei op 17 aug 2010 - 14:38:
Ik heb een gsm met Touch en met meer opslag dan 2GB, alleen vind ik het onhandig om muziek te luisteren ermee. En ik wou al lang een iPod, en een iPod Touch is gewoon cool, je kan er zo veel mee.
Ik heb een gsm met Touch en met meer opslag dan 2GB, alleen vind ik het onhandig om muziek te luisteren ermee. En ik wou al lang een iPod, en een iPod Touch is gewoon cool, je kan er zo veel mee.
Torresss zei op 17 aug 2010 - 14:46:
Je kan zelfs op internet :o
Je kan zelfs op internet :o
KaulitzFreak zei op 17 aug 2010 - 15:06:
de gsm die ik ga kopen heeft ook meer dan 2GB en ik kan er ook mee op internet, maar ik moet tot oktober wachten tot ie uitkomt --'
de gsm die ik ga kopen heeft ook meer dan 2GB en ik kan er ook mee op internet, maar ik moet tot oktober wachten tot ie uitkomt --'
Wie is er nog op? ^^