Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 96
Offtopic 96
xEmma zei op 12 sep 2010 - 12:03:
Ben ik heel dom als ik niet precies weet wat werkweek is? ;s
Ik wil morgen helemaal niet op werkweek x.x
Ben ik heel dom als ik niet precies weet wat werkweek is? ;s
neversay zei op 12 sep 2010 - 12:05:
@Emma; Nou nee. Misschien. Je weet vast wel als kamp is x']? Werkweek is hetzelfde x']
@Elise; Goodmorning ;D
@Emma; Nou nee. Misschien. Je weet vast wel als kamp is x']? Werkweek is hetzelfde x']
@Elise; Goodmorning ;D
xEmma zei op 12 sep 2010 - 12:05:
Ik weet het ook niet meer ;[
Maar ik droomde laatst dat ik ging keepen zonder keepersspullen.. Weet niet meer waarom ><
Ik weet het ook niet meer ;[
Maar ik droomde laatst dat ik ging keepen zonder keepersspullen.. Weet niet meer waarom ><
xEmma zei op 12 sep 2010 - 12:06:
Maar werkweek klinkt als.. inspanning.
@Elise; Goodmorning ;D
neversay zei op 12 sep 2010 - 12:08:
Ze willen het graag een straf kamp laten lijken. Wat het ook eigenlijk is. Maargoed ^^ Ik stel me gewoon aan ;D
(...)
Ze willen het graag een straf kamp laten lijken. Wat het ook eigenlijk is. Maargoed ^^ Ik stel me gewoon aan ;D
Eliros zei op 12 sep 2010 - 12:10:
Mhaha, ik breek in op het account van mijn zusje om een nieuw stuk Secrets to Reveal te plaatsen. x)
Mhaha, ik breek in op het account van mijn zusje om een nieuw stuk Secrets to Reveal te plaatsen. x)
xEmma zei op 12 sep 2010 - 12:13:
YEAH
Dat verhaal is cuwl<3
Nu ben ik weer vrolijk.
Daarnet belde iemand aan, ik twee trappen naar beneden, stond er niemand><
Edit; Ow, blijkbaar was het mijn zus..
YEAH
Dat verhaal is cuwl<3
Nu ben ik weer vrolijk.
Daarnet belde iemand aan, ik twee trappen naar beneden, stond er niemand><
Edit; Ow, blijkbaar was het mijn zus..
xSoParanoid zei op 12 sep 2010 - 12:25:
zondag! ik kan mijn hoofdstuk afschrijven/huiswerk maken/weer een hoofdstuk/ muziek downloaden/muziekdraaien/ weer wat schrijven/eten/tv kijken/internetten tot half 11/slapen/en dan is het maandag
dat is mijn schema voor vandaag!
zondag! ik kan mijn hoofdstuk afschrijven/huiswerk maken/weer een hoofdstuk/ muziek downloaden/muziekdraaien/ weer wat schrijven/eten/tv kijken/internetten tot half 11/slapen/en dan is het maandag
xEmma zei op 12 sep 2010 - 12:30:
Chill schema ^^
Ik moet ook nog huiswerk maken, denk ik. O fuck, ik moet nog een tennisles voorbereiden ><
Chill schema ^^
Ik moet ook nog huiswerk maken, denk ik. O fuck, ik moet nog een tennisles voorbereiden ><
If someone asks you if you're Team Jacob or Team Edward you have permission to beat them senseless with a Harry Potter book.