Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 99B
Offtopic 99B
Torresss zei op 16 sep 2010 - 22:14:
wtf. er verteld me ook even iemand dat ze rookt., en ze is serieus. ik zal hier scheldwoorden neer willen zetten, maar jullie begrijpen wel wat ik allemaal wil zeggen.
wtf. er verteld me ook even iemand dat ze rookt., en ze is serieus. ik zal hier scheldwoorden neer willen zetten, maar jullie begrijpen wel wat ik allemaal wil zeggen.
xEmma zei op 16 sep 2010 - 22:16:
Iedereen die ik ken bijna rookt?Bij mij mijn vrienden niet, alle dudes op school ongeveer wel.
NaNaa zei op 16 sep 2010 - 22:17:
Bij mij zowaar heel de klas, vorig jaar ook [andere klas]
Ik moet je wel nageven, Danique, da tik ook zin had om te schelden toen Kim begon te roken. Want dat kwam door Chris. Ik haat die zak zo diep.
Ik moet je wel nageven, Danique, da tik ook zin had om te schelden toen Kim begon te roken. Want dat kwam door Chris. Ik haat die zak zo diep.
KolaLollie zei op 16 sep 2010 - 22:18:
wuh? echt? o.o
[overdeklas. dan.]
wuh? echt? o.o
[overdeklas. dan.]
xEmma zei op 16 sep 2010 - 22:18:
Er zijn genoeg mensen bij mij op school die stoned door de school rondwandelen, maar mijn vrienden totaal niet. Roken is kut.
Of, ik heb nog nooit gerookt, maar ik vind het al kut als ik zelf niet degene ben die rookt.
Er zijn genoeg mensen bij mij op school die stoned door de school rondwandelen, maar mijn vrienden totaal niet. Roken is kut.
Of, ik heb nog nooit gerookt, maar ik vind het al kut als ik zelf niet degene ben die rookt.
MyReflection zei op 16 sep 2010 - 22:18:
(...)Bij mij mijn vrienden niet, alle dudes op school ongeveer wel.
NaNaa zei op 16 sep 2010 - 22:19:
@Kol; Maite, Lewis, Hero vast ook wel, eh, verder meisjes niet. Jongens vast nog wel een paar. ^^
@Kol; Maite, Lewis, Hero vast ook wel, eh, verder meisjes niet. Jongens vast nog wel een paar. ^^
Priscilla zei op 16 sep 2010 - 22:19:
Ik ben van plan nooit te gaan roken want het is zo vreselijk stinkend goor.
Ik ben van plan nooit te gaan roken want het is zo vreselijk stinkend goor.
KolaLollie zei op 16 sep 2010 - 22:22:
@Tessa; oh. okay. ^^
@Emma; stiekemlijktstonedzijnmeechtleuk. :x
@Pris; CIAAAAAAO. <3
@Tessa; oh. okay. ^^
@Emma; stiekemlijktstonedzijnmeechtleuk. :x
@Pris; CIAAAAAAO. <3
Omdat Offtopic 100 voor iemand anders is en we er echt even een nodig hebben
Bodine's idee :x