Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 103
Offtopic 103
MoonRocker zei op 22 sep 2010 - 21:19:
Ik kan viool spelen. Althans, ik hoop dat ik het nog kan.
Daantje is sowieso vast tienduizend keer beter dan ik x'D
Rianne zei op 22 sep 2010 - 21:21:
@Kol: Omdat ik een keertje Untitled van Simple Plan deed op een voorspeelavond, en toen faalde mijn C.
@Kol: Omdat ik een keertje Untitled van Simple Plan deed op een voorspeelavond, en toen faalde mijn C.
xDevilBitch zei op 22 sep 2010 - 21:30:
Vast niet, ik speel maar drie posities goed. -de vierde en vijfde leer ik, min of meer-
Eigen hoor ik dit jaar voor m'n B te gaan, maar door de gebroken vinger van vorig jaar kan dit niet. >< -mijn vinger zit af en toe 'vast'-
Vast niet, ik speel maar drie posities goed. -de vierde en vijfde leer ik, min of meer-
Eigen hoor ik dit jaar voor m'n B te gaan, maar door de gebroken vinger van vorig jaar kan dit niet. >< -mijn vinger zit af en toe 'vast'-
KolaLollie zei op 22 sep 2010 - 21:34:
n'aahw. <3
n'aahw. <3
Rianne zei op 22 sep 2010 - 21:57:
Ik speel nu ultraklassiek, en ik vind het nog leuk ook
(...)
n'aahw. <3
xDevilBitch zei op 22 sep 2010 - 22:16:
Ultraklassiek, dat is Back en Mozart en zo, toch?
(...)
Ultraklassiek, dat is Back en Mozart en zo, toch?
Kayley zei op 22 sep 2010 - 22:39:
Alles suckt.
En nu ga ik proberen te slapen. Één normale nacht van minimum zes uur is op het moment het enige dat ik wil.
Alles suckt.
En nu ga ik proberen te slapen. Één normale nacht van minimum zes uur is op het moment het enige dat ik wil.
Torresss zei op 22 sep 2010 - 22:41:
aaaah. endlich. Klaar met leren, eigenlijk zal ik nu eens moeten slapen. Maar ik wilde nog... 'Hoi?' ofzo zeggen x)
Ik ga hoger dan een 8 halen, voor Duits (:,
want ik verdien het na 2 uur leren -vreugdedans-
haha, let niet op mij, ik doe weer een beetje dom.
het slaat echt nergens op -sorry voor de mensen die dat doen- om 's nachts SLAPEN in je msnnaam te zetten, met een mobieltje erachter ik bedoel, je wilt toch niet wakker gebeld worden, en waarom zou je op msn zijn als je met niemand gaat praten want je slaapt , of SCHOOL met een mobieltje - je kan toch niet antwoorden, je zit in de klas, je kan je telefoon niet opnemen-. Nogmaals sorry voor de mensen, maar het viel me even op x)
aaaah. endlich. Klaar met leren, eigenlijk zal ik nu eens moeten slapen. Maar ik wilde nog... 'Hoi?' ofzo zeggen x)
Ik ga hoger dan een 8 halen, voor Duits (:,
want ik verdien het na 2 uur leren -vreugdedans-
haha, let niet op mij, ik doe weer een beetje dom.
het slaat echt nergens op -sorry voor de mensen die dat doen- om 's nachts SLAPEN in je msnnaam te zetten, met een mobieltje erachter
CosmicPurple zei op 22 sep 2010 - 22:50:
Dudes, srsly.
Ik heb net [en vraag me niet waarom, it just kinda happened] een videoclip van de Jonas Brothers gezien. En ik lach zo hard dat mijn ogen tranen en ik mijn toetsenbord nog amper zie. De muziek leek nergens naar [I think my ears are bleeding...], maar man oh man, die clip. Ka-potlachen.
Maar ik ga niet nog eens kijken.
Dat overleef ik wss niet.
Om verschillende redenen.
Dudes, srsly.
Ik heb net [en vraag me niet waarom, it just kinda happened] een videoclip van de Jonas Brothers gezien. En ik lach zo hard dat mijn ogen tranen en ik mijn toetsenbord nog amper zie. De muziek leek nergens naar [I think my ears are bleeding...], maar man oh man, die clip. Ka-potlachen.
Maar ik ga niet nog eens kijken.
Dat overleef ik wss niet.
Om verschillende redenen.
NaNaa zei op 23 sep 2010 - 7:21:
Haha. x'D
Will do sometime
Mhaaahh. Kben mooee. Iedereen denkt dat ik ziek ben. Maar ik ben gewoon echt heel moe ^^'
Haha. x'D
Will do sometime
Mhaaahh. Kben mooee. Iedereen denkt dat ik ziek ben. Maar ik ben gewoon echt heel moe ^^'
Everybody wants happiness without a little pain, but you can't get a rainbow without a little rain. <3