Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 150
Offtopic 150
Frenemy zei op 26 feb 2011 - 17:17:
I hope so ;x
Ze is nu niet meer geband op Q, dus ik denk het wel. :'
Ze is nu niet meer geband op Q, dus ik denk het wel. :'
xEmma zei op 26 feb 2011 - 17:18:
Ik weet het, sommige van die reacties daarin zijn zooo idioot, en ook nog beledigend... Hoewel ik nog echt een newbie ben hier word ik hier echt heel boos om...Ik vind alle 'Ik haat FF' en mensen die doen alsof ze FF heel goed kennen [terwijl het niet zo is] en alles heel irritant o.o
ZeroGravity zei op 26 feb 2011 - 17:19:
Ik ken FF ook niet heel goed, maar goed genoeg om te weten dat dat topic op niets gebaseerd is. Ik vind het belachelijk dat mensen FF kinderachtig noemen terwijl ze zelf een topic aanmaken om alleen maar te kunnen discussiëren...
Ik ken FF ook niet heel goed, maar goed genoeg om te weten dat dat topic op niets gebaseerd is. Ik vind het belachelijk dat mensen FF kinderachtig noemen terwijl ze zelf een topic aanmaken om alleen maar te kunnen discussiëren...
CAC zei op 26 feb 2011 - 17:20:
Gaby komt denk ik alleen hier als ze geband is, ik zal dr wel een beetje rustig houden -ken haar best goed-
Gaby komt denk ik alleen hier als ze geband is, ik zal dr wel een beetje rustig houden -ken haar best goed-
xEmma zei op 26 feb 2011 - 17:21:
[slechtehumor xd]
@ Emma,Maar dat wisten we natuurlijk al ^^
Ja dat topic heb je gemist. Gaby noemde ons een stelletje regelteven en ik ben een hufter en een verklikker
[slechtehumor xd]
ZeroGravity zei op 26 feb 2011 - 17:22:
Haha, ik vond die reacties van 'de oppermod' in dat topic wel geniaal trouwens :'D
Saritaaaa
Haha, ik vond die reacties van 'de oppermod' in dat topic wel geniaal trouwens :'D
Saritaaaa
Mine zei op 26 feb 2011 - 17:23:
Volgens mij is de helft hier een keer geweest. Als je dan een iemands verkeerde reactie ziet dan ben je opeens een hater
Volgens mij is de helft hier een keer geweest. Als je dan een iemands verkeerde reactie ziet dan ben je opeens een hater
ZeroGravity zei op 26 feb 2011 - 17:23:
Het slaat gewoon nergens op. Punt. Laten we er over ophouden en er boven staan :'D
Het slaat gewoon nergens op. Punt. Laten we er over ophouden en er boven staan :'D
Eliros zei op 26 feb 2011 - 17:24:
koekjes bijvoorbeeld. Of... ninja's. :'
weer over het ff topic op q aan het praten.Inderdaad. Wat dachten jullie ervan om over iets anders te praten?
Mine zei op 26 feb 2011 - 17:25:
cookies
(...)Inderdaad. Wat dachten jullie ervan om over iets anders te praten?
koekjes bijvoorbeeld. Of... ninja's. :'
cookies
Fell in love with an alien