Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 17:20:
@Emma: Ik snap je gedachtengang [van het niet meer zeggen op wie je stemt], maar het kan op sommige momenten van pas komen dat we weten wie op wie stemt.
Hmm. Dat is waar. Maar deze ronde is nog niet zo'n moment, volgens mij..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15314]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 17:23:
@Emma: Not really, nee. Maar voor verder in het spel misschien wel. Maar ach, we zien wel.

Verder vind ik dat Emma wel gelijk heeft over Rosalie, dat ze maar een beetje over dingen weg praat.

Edit: En ik wil nog steeds een hint van een rol met scankrachten. Als die personen inactief zijn, vind ik dat echt sneu. x.x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 17:28:
Wat jullie al zeggen inderdaad, ik verdenk Rosalie ook nu wel een beetje van badside. Maar ze verdedigt zichzelf niet, en zou een badside dat niet juist doen?
Maar aan de andere kant kan het ook een manier zijn om zichzelf te redden zegmaar, dat we niets uit haar post kunnen halen. God, ik ben slecht in uitleggen ><

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 17:29:
@Emma; dat noemde ik eerder ook over haar. niet dat ik haar nu verdacht wil maken, maar ze houd zich heel afwezig. ze gaat met alles en iedereen mee, of haalt de aandacht van zich af door over iets anders te beginnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 17:29:
Om je te kunnen verdedigen, moet je wel iets hebben om je mee te verdedigen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 17:30:
@Kay: Maar als de "scanners", om ze zo maar even te noemen, wel actief zijn maar net de verkeerde hebben gescand dan kunnen ze ook niet echt iets, denk ik.
Want dat had ik eerst ook, dan dacht ik: HA, VAN JOU WIL IK HET WEL EENS WETEN! En dan was het een Tovenaar. Dan kun je eigenlijk alleen iets als diegene gelyncht dreigt te worden.
Hoewel dat wel beter is dan dat ze inactief zijn.

En over Rosalie ben ik nog aan het denken wat ik ervan moet vinden...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 17:31:
Of als ze iemand scannen die goed is en dus alleen weten wie er ní­ét uit moet, maar niet wie er wél uit moet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 17:33:
Of als ze iemand scannen die goed is en dus alleen weten wie er ní­ét uit moet, maar niet wie er wél uit moet.

Precies ja.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15314]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 17:34:
Maar het is voor ons ook handig te weten wie de tovenaars zijn. Als nu bijvoorbeeld Emma tovenaar zou zijn, en Julia de waarzegger, zij ziet dat Emma tovenaar is en je vertelt het ons op weet ik veel welke subtiele manier, dan weten wij: Aha, achter haar hoeven we niet aan te gaan. Snap je? Dat bespaart ons moeite, en dan kunnen we de mogelijke badsiders al wat smaller maken.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 17:35:
@Kay: Maar als de "scanners", om ze zo maar even te noemen, wel actief zijn maar net de verkeerde hebben gescand dan kunnen ze ook niet echt iets, denk ik.
Want dat had ik eerst ook, dan dacht ik: HA, VAN JOU WIL IK HET WEL EENS WETEN! En dan was het een Tovenaar. Dan kun je eigenlijk alleen iets als diegene gelyncht dreigt te worden.
Hoewel dat wel beter is dan dat ze inactief zijn.

als dat is, kan ze toch meedelen met hint wie we er niet uit moeten stemmen. als dat een paar keer gebeurt worden ze er misschien niet uit gelyncht en is de kans op een badsider daar groter...
of praat ik nu onzin...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 17:35:
@Emma: Not really, nee. Maar voor verder in het spel misschien wel. Maar ach, we zien wel.
Ik merk wel nu al meteen dat ik er een beetje zenuwachtig van wordt, aangezien ik dus ook niet weet hoeveel mensen er op mij gaan stemmen. Ik ben heel bang dat er nu een badsider [of misschien twee of drie] mee gaat met Angela, aangezien ik dus sowieso al een stem tegen heb. Zeker als er nog iemand [goodsider] gaat randomen, kan dat best wel naar worden o.o
Hopelijk schat ik mezelf te hoog in en vinden de badsiders mij te onbelangrijk om eruit te kicken. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 17:38:
Maar het is voor ons ook handig te weten wie de tovenaars zijn. Als nu bijvoorbeeld Emma tovenaar zou zijn, en Julia de waarzegger, zij ziet dat Emma tovenaar is en je vertelt het ons op weet ik veel welke subtiele manier, dan weten wij: Aha, achter haar hoeven we niet aan te gaan. Snap je? Dat bespaart ons moeite, en dan kunnen we de mogelijke badsiders al wat smaller maken.
Dat, ja. Ik heb nu een een paar mensen die ik minder verdacht vind, maar het zou toch wel fijn zjin om die nog iets zekerder uit te kunnen sluiten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 17:38:
Maar dat moet je wel subtiel doen.
Anders vreten de wolven je op omdat ze weten dat jij kan weten dat zij badside zijn.

In ieder geval.
Ik heb nog steeds niet echt een idee op wie ik moet stemmen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15314]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 17:38:
Ja precies.
Ik ga op Rosalie, omdat ik haar verdediging maar wat zwakjes vind. Heb op het moment niets beter, sorry meid.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 17:41:
Maar dat moet je wel subtiel doen.
Anders vreten de wolven je op omdat ze weten dat jij kan weten dat zij badside zijn.

In ieder geval.
Ik heb nog steeds niet echt een idee op wie ik moet stemmen.
Het moet wel subtiel, maar het kan wel. Anders hebben we niet zoveel aan de waarzegger x)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20