Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 17:46:
(...)Waarom reageer je niet eens op de overlijdensberichten? Als je actief wilt zijn, is dat het allermakkelijkste om op te reageren.

(ze reageerde wel bij Rosalie, maar volgens mij is dat dan wel de enige keer)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 17:49:
(...)Waarom reageer je niet eens op de overlijdensberichten? Als je actief wilt zijn, is dat het allermakkelijkste om op te reageren.

Mag ik vragen waarom dat mij verdacht maakt? Want ik heb echt geen idee wat ik daarop moet zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:53:
(...)
Mag ik vragen waarom dat mij verdacht maakt? Want ik heb echt geen idee wat ik daarop moet zeggen.
Ik zeg niet dat dat jou verdacht maakt, ik vraag het me alleen af.
En eigenlijk, nu je het zo zegt; misschien maakt het je ook wel een beetje verdacht. Wordt er niet al geroepen dat de badsiders wél alles volgen, maar er niet op reageren om uit de spotlight te blijven?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:53:
Eerlijk gezegd heeft Mars daar wel minstens één keer op gereageerd.
Wat mijn dwarszit is dat ze wel op mij en Kay inging, en op Rosalie, maar totaal niet op Angela. Dat vind ik raar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 18:01:
Ik ben daarnet een beetje hard tegen Mascha gegaan zonder heel overtuigende argumenten, I know. Maar dat was puur om haar reactie uit te lokken. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, nietwaar?
Nu wilde ik veel meer irritante vragen stellen, maar ze begon spontaan langzamer te antwoorden waardoor ik daar de tijd niet meer voor heb.
Maar ik moet nu naar training. Ik ga nog snel even stemmen, en dan ben ik weg. Ik ben waarschijnlijk rond half acht terug. Hopelijk zijn jullie dan nog wat verder gekomen (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 18:29:
Mars, overtuig mij er eens van dat jij geen badside bent. Want op dit moment gaat mijn stem naar jou.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 18:44:
Mars, overtuig mij er eens van dat jij geen badside bent. Want op dit moment gaat mijn stem naar jou.

Same here.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 18:48:

Oh shit, ik ga mijn best doen (:

Wat heb je nog meer tegen me dan niet actief mee doen. Ik weet dat het vreemd is dat ik niet heb gereageerd in het hele Angela verhaal en wel in dat van Rosie en andere, maar is dat nu genoeg om allemaal op mij te gaan stemmen? Als ik geen badsider ben, zijn jullie nog een goodsider kwijt, en dat kunnen we/jullie niet gebruiken.

Over dat vreemde gedoe over dat ik niets bij Angela zei en wel bij Rosie. Angela was na Rosie, dat zag ik net toen ik dat gedeelte terug las.
Toen jullie Angela verdacht begonnen te vinden was dat rond een uur of half 12, ik lag toen al te slapen en de volgende ochtend moest ik gewoon naar school. Ik kon om 4 uur pas kijken wat er allemaal gebeurt was, en toen hadden jullie het over Josette als ik me niet vergis. Ik ben niet terug gekomen op Angela omdat ik dat niet nodig vond, ik had er immers niets aan toe te voegen.

Edit: Jullie hadden het niet over Josette, jullie hadden het over Daan en Angela. Dat Angela zich vreemd gedraagt voor haar doen. Ik denk dat ik gewoon niets nuttigs had toe te voegen ;x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 18:52:
Dat tweede, ja, dat klinkt redelijk overtuigend. Dat eerste...
Als je goodside bent, waarom praat je dan over de goodside als een mogelijkheid, als een derde persoon, en niet als een feit en een broederschap? Sorry, maar dat eerste stukje vind ik nogal badsiderig klinken.
Daarbij - ik heb niets aan als ik een goodsider ben. Het is een spel dat we met zijn allen spelen. Het gaat hier niet om jou als individu, maar als de goodside tegenover de badside als teams. Een goodsider minder is een stap verderweg van de overwinning, maar het lijkt jou niet echt uit te maken als je eruit wordt gestemd. Hoezo niet?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 maart 2011 - 18:56:
Ik mis nog vijf stemmen!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 18:57:
Ik heb mijn stem ingestuurd en nu hoop ik dat ik/we het niet verkloten. :x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 18:59:
Dat tweede, ja, dat klinkt redelijk overtuigend. Dat eerste...
Als je goodside bent, waarom praat je dan over de goodside als een mogelijkheid, als een derde persoon, en niet als een feit en een broederschap? Sorry, maar dat eerste stukje vind ik nogal badsiderig klinken.
Daarbij - ik heb niets aan als ik een goodsider ben. Het is een spel dat we met zijn allen spelen. Het gaat hier niet om jou als individu, maar als de goodside tegenover de badside als teams. Een goodsider minder is een stap verderweg van de overwinning, maar het lijkt jou niet echt uit te maken als je eruit wordt gestemd. Hoezo niet?

Ik schreef het eerst anders, maar dat klonk helemaal fout. Als ik zeg: Ik ben geen badsider en daarom zijn jullie nog een goodsider kwijt en dat kunnen jullie niet gebruiken, dan klinkt dat best wanhopig, vond ik.
Het kan me wel schelen als ik eruit word gestemt! Alleen ik denk dat ik er sowieso wel uit word gestemt, aangezien mijn verdediging erg zwak is en ik geen betere verdediging kan bedenken en ik bovendien ook nog de enige ben die verdacht is.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 19:01:
Eh, Mascha.
Je hebt je lynchmail per ongeluk naar mij gestuurd :x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 19:02:
Eh, Mascha.
Je hebt je lynchmail per ongeluk naar mij gestuurd :x

Oh eh shit ><

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:03:
Je komt op mij echt vreselijk onverschillig over. Mijn stem gaat [voor nu] alsnog naar jou.

EDIT; al begin ik nu wel weer te twijfelen. Nou ja, anyways. Mijn stem is voor jou, voor nu. Je hebt nog drie kwartier...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20