Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 1:07:
Dat hoop ik ook.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 1:09:
Nou ja... ik ga het topic nog eens doorlezen, wie weet kom ik nog wel iets verdachts tegen. :'

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 1:10:
Ja. Misschien ook wel een goed idee. Maar aangezien het laat in de avond is doe ik dat maar niet want ik dan kan ik mijn aandacht er toch niet bij houden.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 1:24:
Hm. Ik heb alles gelezen.
Suki's onzin brengt me alleen maar meer in de war - en dat ligt waarschijnlijk voor de helft aan het feit dat ik al half slaap -, en ik erger me dood aan de manier waarop Bo bovenop Suuk duikt.

Maar een theorie... hm, je zou kunnen zeggen dat Bo heel erg wanhopig is om iemand verdacht te maken, opdat ze zelf niet echt verdacht raakt als ze een badsider zou zijn. Of ze is goodsider en wil gewoon leven in het spel brengen en kiest dus maar een random persoon uit en verzint een boel theorieën.
Suki is óf gewoon een melige goodsider die, omdat ze leven in het spel wil brengen, nutteloze dingen gaat posten, of een badsider die nutteloze dingen gaat posten in de hoop dat mensen haar berichten niet meer gaan lezen omdat ze gek van haar worden.

Hard to tell which ones are right...

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 1:31:
Ik vind dat Suki best slim speelt. En ik denk dat als Suki een badsider is dat ze misschien iets minder zou posten. Nog wel verwarrend maar gewoon iets minder.
Ik denk dat Suki goodside is.

Bo daar in tegen vind ik persoonlijk redelijk verdacht over komen. Maar ik kan het ook mis hebben. -tikt tegen haar hoofd om na te denken-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 1:34:
Hm, Suuk brengt zichzelf wel onnodig in benarde posities (ook al is er niet echt een rede om haar nu verdacht te vinden).
Zelf denk ik ook haast dat ze goodside is.

En zo denk ik ook over Bo, dat ze ietwat verdacht overkomt. Maar dat kan dus ook komen doordat ze heel erg wanhopig is in het vinden van badsiders...

You know what, ik ga gewoon naar bed, ik kan nauwelijks meer helder nadenken, morgen is het vast logischer als ik dit nog eens door lees.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 1:36:
Haha. ik moet nog een verhaal af schrijven en dan ga ik ook maar slapen. Ik kan ook niet zo extreem helder na denken maar nu lijkt het logisch wat ik denk.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 2:37:
Stiekem vind ik Suki wel slim spelen. We weten niet wat we van haar kunnen verwachten. Ik vind dat ze te veel opvalt om een badside te zijn. Ik weet nog toen ik badside was wilde ik eigenlijk niet opvallen.

BTW: morgen word het toch gelyncht?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 9:53:
Nou, ik denk dat van Suki en Bo er maar één van de twee badside is. Anders zou Bo echt niet zo achter Suki aangaan, way to aanvallend om je zo tegenover een medebadsider te gedragen.
Als Suki een badsider was zou ze zich wel wat beter verdedigen dan de zogenaamde strategie die ze nu heeft 'verwarrende berichtjes schrijven zodat iedereen in de war raakt', of wat het dan ook was.
Maar of Suki slim speelt, ik weet het niet, voor nu vind ik het gewoon heerlijk verwarrend en irritant. x)
Dus. Ja. Ik zou zeggen dat één van de twee badsider is. En ik ga voor Bo. En stem dus ook op Bo.

En wat betreft dat de badside niet te veel wil opvallen... dat is meestal een strategie als de badsider onervaren is. Ze weten niet hoe ze normaal moeten reageren, zonder al te verdacht over te komen, en plaatsen dus eens in de twee dagen een berichtje met 'RIP (naam)', 'ja, nee, ik vind ook dat (naam) verdacht is'. Ze gaan allemaal met de stroom mee, om te zorgen dat ze niet opvallen.
De ervaren badsiders zijn gewoon actief, en hopen dat ze de goodsiders kunnen overtuigen, meestal omdat ze in het vorige potje sterk waren, of ze gewoon bekend staan als een sterke speler.

Dus... hm... en er wordt vandaag gelyncht.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 9:57:
@Elise

Wat je zegt vind ik bijna kloppen. Alleen dat laatste niet. Want stel je voor: Je bent een ervaren speler maar je bent nooit actief, dan valt het op om opeens veel te gaan reageren. En bij onervaren spelers kan het ook bij de goodside zijn dat ze heel weinig en bijna niet reageren omdat ze er niet uit willen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:02:
eigenlijk was het laat o.o en raakte de draad kwijt. en toen was het like ik moet iets goed posten maar dat werd hem ook niet.

maar ik ben zoals je zei gewoon Goodside want toen ik Badside was o.o zei ik serieus nooit wat. want ja wat kan je vertellen ;o ^^ dus eigenlijk was het niet echt een strategie hoe ik het zei o.o ik was te hyper denk ik.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:03:
@Sarita; true, onervaren spelers zijn vaak niet actief, omdat ze er niet uit willen. Dat klopt dus wel. Maar hoe wordt een onervaren speler ervaren? Ze moeten meer gaan reageren, meer theorieën rondspuien en de discussie aangaan met andere spelers. Ervaren spelers dus eigenlijk altijd wel actief.

Dus met dat laatste ben ik het eens, het eerste snap ik niet. Waarom zou een ervaren speler die nooit echt actief is ineens gaan reageren? Omdat ze badside zijn?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:06:
precies! ik denk dat er een soort grens is tussen actief en inactief. en ervaren en on ervaren. de ervaren badsiders zijn altijd heel erg actief ma dan dat het haast niet opvalt dat ze badside zijn en de onervaren badsiders zeggen vaak totaal niks of zeggen af en toe iets dat ze dan onschuldig lijken.
of o.o is dit niet? goed.

en het eerste was gewoon kort samen gevat: slaap tekort.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:06:
eigenlijk was het laat o.o en raakte de draad kwijt. en toen was het like ik moet iets goed posten maar dat werd hem ook niet.

maar ik ben zoals je zei gewoon Goodside want toen ik Badside was o.o zei ik serieus nooit wat. want ja wat kan je vertellen ;o ^^ dus eigenlijk was het niet echt een strategie hoe ik het zei o.o ik was te hyper denk ik.
Als het laat is en je raakt de draad kwijt, post dan niets.

Badsiders kunnen veranderen, hoor. Ze kunnen ineens actief gaan meedoen, in de hoop dat mensen denken 'nee, als badside was ze inactief, nu is ze actief dus zal ze wel goodside zijn'.
Maar vooralsnog, ik vind je in mijn ogen niet echt verdacht.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:06:
@Elise
Dat bedoel ik! Hoe grote kans is het dat iemand die nooit reageert opeens veel gereageerd. 0% Of hij/zij moet niet zo slim zijn. Dus daarmee kun je de badside niet vangen. Met alleen maar: Ze gaat met de stroom mee.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20