Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21
Gooi-het-eruit-topic #21
xDevilBitch zei op 9 juli 2011 - 14:44:
Cí´te d'Or met nootjes is lekker. <3 Wij hebben gister zes pakken chocokoekjes gekocht.
Cí´te d'Or met nootjes is lekker. <3 Wij hebben gister zes pakken chocokoekjes gekocht.
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 14:46:
Ik vind dit heel grappig, en dat doet het hem helemaal x)
En. eigenlijk vind ik alle chocola wel lekker. Behalve. chocoladeletters van de HEMA.
(...)
Mijn papa had op z'n trouwdag rode mieren in z'n broek en ze beten.
Ik vind dit heel grappig, en dat doet het hem helemaal x)
En. eigenlijk vind ik alle chocola wel lekker. Behalve. chocoladeletters van de HEMA.
xEmma zei op 9 juli 2011 - 14:47:
Ik vind van die Euroshopper chocola wel lekker, maar niet als ik te veel eet, want dan krijg ik er een droge keel van.
@ Daan: Jup, we hebben die met nootjes^^
Ik vind van die Euroshopper chocola wel lekker, maar niet als ik te veel eet, want dan krijg ik er een droge keel van.
@ Daan: Jup, we hebben die met nootjes^^
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 14:50:
Ik vind chocola sowieso niet lekker als ik heel veel eet. EN witte chocola. Dat vind ik echt walgelijk.
Ik vind chocola sowieso niet lekker als ik heel veel eet. EN witte chocola. Dat vind ik echt walgelijk.
Eliros zei op 9 juli 2011 - 14:50:
Mijn papa had op z'n trouwdag rode mieren in z'n broek en ze beten.Haha, dat is zielig, maar wel heel erg grappig. x'D
Westwick zei op 9 juli 2011 - 14:56:
Ik heb hier ijskoffie en het is verdomd lekker n.n
Ik heb hier ijskoffie en het is verdomd lekker n.n
xEmma zei op 9 juli 2011 - 14:57:
Ha. Mijn zus is thuis uit Duitsland. En ze heeft CHOCOLA VOOR MIJ MEEGENOMEN<3
Ha. Mijn zus is thuis uit Duitsland. En ze heeft CHOCOLA VOOR MIJ MEEGENOMEN<3
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 15:00:
Hahaha, wat een gelukkig toeval x)
Als mijn moeder op tournee was, en ze vergat iets leuks mee te nemen, nam ze snel altijd Toblerone mee op een tankstation.^^
Hahaha, wat een gelukkig toeval x)
Als mijn moeder op tournee was, en ze vergat iets leuks mee te nemen, nam ze snel altijd Toblerone mee op een tankstation.^^
xEmma zei op 9 juli 2011 - 15:05:
Cool. Ik heb nu een chocoladereep en chocolade op een stokje dat je in warme melk moet houden om chocolademelk te maken. Maar ik vind het lekkerder om het een beetje te laten smelten en dan als een lolly te eten x)
Cool. Ik heb nu een chocoladereep en chocolade op een stokje dat je in warme melk moet houden om chocolademelk te maken. Maar ik vind het lekkerder om het een beetje te laten smelten en dan als een lolly te eten x)
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 15:08:
Dat wérkt gewoon niet. En als een lolly eten is het ook veel lekkerder. Bij mij kreeg ik altijd zeg maar, warme melk met cacaoprut erdoor dat wel iets weg had van een chocoladesmaak. Maar het faalde gewoon. x)
Dat wérkt gewoon niet. En als een lolly eten is het ook veel lekkerder. Bij mij kreeg ik altijd zeg maar, warme melk met cacaoprut erdoor dat wel iets weg had van een chocoladesmaak. Maar het faalde gewoon. x)
xEmma zei op 9 juli 2011 - 15:44:
@ Meike: uh-uh. Soms werkte het wel als je heel lang roert, maar dan is het weer koud.
@ Daan: Volgens mij kan je dat op vrij veel plaatsen kopen. Vroeger was er het Chocolokaal in Leiden, daar kon je echt heel lekkere kopen. Maar die is nu weg ):
@ Meike: uh-uh. Soms werkte het wel als je heel lang roert, maar dan is het weer koud.
@ Daan: Volgens mij kan je dat op vrij veel plaatsen kopen. Vroeger was er het Chocolokaal in Leiden, daar kon je echt heel lekkere kopen. Maar die is nu weg ):
Eliros zei op 9 juli 2011 - 15:45:
Ik vind al die chocolade gesprekken geweldig, maar jullie gaan een klein beetje offtopic. :x
Ik vind al die chocolade gesprekken geweldig, maar jullie gaan een klein beetje offtopic. :x
gooi het er maar uit:3