Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #171
Offtopic #171
TWINcest zei op 13 sep 2011 - 22:05:
Als iemand nu nog zegt dat hij een vrouw is, die sla ik.
Hij lijkt overigens erg op Tom nu o.o
Als iemand nu nog zegt dat hij een vrouw is, die sla ik.
Hij lijkt overigens erg op Tom nu o.o
CosmicPurple zei op 14 sep 2011 - 9:52:
Sweet mother of God.
Het is George Michael.
Ik weet niet of iemand 't al gezien heeft, maar hier is een foto van eh - ik geloof gisteren. Met blond haar. Omfg. x)
Sweet mother of God.
Het is George Michael.
Eliros zei op 14 sep 2011 - 12:22:
^Het enige verschil is dat ik liever George Michael dan Bill zou zien. This is just scary. *hides*
^Het enige verschil is dat ik liever George Michael dan Bill zou zien. This is just scary. *hides*
CosmicPurple zei op 14 sep 2011 - 14:03:
Oh, I hear ya.
-joins in hiding-
Oh, I hear ya.
-joins in hiding-
ZeroGravity zei op 14 sep 2011 - 16:45:
Ja. Het is officieel. Zijn combinatie blonde kuif en gezichtsbeharing maken hem precies mijn homo-oom. [Niet qua gezicht of zo. maar. man. Ahbah. :x]
Ja. Het is officieel. Zijn combinatie blonde kuif en gezichtsbeharing maken hem precies mijn homo-oom. [Niet qua gezicht of zo. maar. man. Ahbah. :x]
LxKaulitz zei op 14 sep 2011 - 19:11:
I DO TOO!
I DO TOO!
VampireFangs zei op 14 sep 2011 - 20:30:
Ik vind het echt heel erg anders, maar ik vind het zeker ook niet verkeerd.
Daar heeft hij namelijk geen make-up op en zijn gezichtsbeharing zorgt ervoor dat hij nóg meer op Tom gaat lijken [-kuch- los van het feit dat ze tweelingen zijn].
Ik vind het echt heel erg anders, maar ik vind het zeker ook niet verkeerd.
Daar heeft hij namelijk geen make-up op en zijn gezichtsbeharing zorgt ervoor dat hij nóg meer op Tom gaat lijken [-kuch- los van het feit dat ze tweelingen zijn].
Monster23 zei op 14 sep 2011 - 20:41:
Oké, ik kijk hier nu dus op Google, en ik zit hier nu ongeveer zo.
Why Bill, why? x]
Oké, ik kijk hier nu dus op Google, en ik zit hier nu ongeveer zo.
Why Bill, why? x]
jorinloveth zei op 14 sep 2011 - 20:46:
ik vind het niet erg. zijn keus. dat hij er nu tenminste iet wat gezond uit ziet, zonder ingevallen wangen is voor mij het belangrijkst.
ik vind het niet erg. zijn keus. dat hij er nu tenminste iet wat gezond uit ziet, zonder ingevallen wangen is voor mij het belangrijkst.
Bodine zei op 14 sep 2011 - 20:54:
Dat het je niet uitmaakt wil niet zeggen dat je er geen mening over kan hebben. Je kunt het ook lelijk vinden zonder het hem te verbieden [niet dat we dat überhaupt kunnen, maar sommige fans neigen ernaar].
Dat het je niet uitmaakt wil niet zeggen dat je er geen mening over kan hebben. Je kunt het ook lelijk vinden zonder het hem te verbieden [niet dat we dat überhaupt kunnen, maar sommige fans neigen ernaar].
Monster23 zei op 14 sep 2011 - 20:58:
Ik vind het stiekem wel een verbetering x]
Maar het is heuuuuuul erg wennen o.o
Ik vind het stiekem wel een verbetering x]
Maar het is heuuuuuul erg wennen o.o
MariTom zei op 15 sep 2011 - 18:00:
Hmm, dat blonde is minder erg dan ik dacht. Ergens staat het hem eigenlijk wel. Die baard mag alleen wel wat minder x']
Maar dude. Het is een mí¡n.
en hij lijkt zo heel erg op Toms <3
Hmm, dat blonde is minder erg dan ik dacht. Ergens staat het hem eigenlijk wel. Die baard mag alleen wel wat minder x']
Maar dude. Het is een mí¡n.
ZeroGravity zei op 15 sep 2011 - 18:22:
Ik vind het niet echt heel lelijk, maar het is niet... niet Bill. Althans, ik vind van niet. Ik vond dat dat "kijk-ik-ben-gevoelig-en-ik-draag-make-up" meer bij Bill paste dan "ik-heb-een-baard-en-kuif". Maar eigenlijk maakt het me niet echt uit wat hij doet.
Ik vind het niet echt heel lelijk, maar het is niet... niet Bill. Althans, ik vind van niet. Ik vond dat dat "kijk-ik-ben-gevoelig-en-ik-draag-make-up" meer bij Bill paste dan "ik-heb-een-baard-en-kuif". Maar eigenlijk maakt het me niet echt uit wat hij doet.
xEmma zei op 15 sep 2011 - 19:10:
Wauw, hem zou ik dus echt niet 's avonds laat in een steegje willen tegenkomen o_o
(niet dat ik zo heel veel mensen dan wel zou willen tegenkomen, maar het gaat om het idee)
En hij heeft grappige oren x)
Wauw, hem zou ik dus echt niet 's avonds laat in een steegje willen tegenkomen o_o
(niet dat ik zo heel veel mensen dan wel zou willen tegenkomen, maar het gaat om het idee)
En hij heeft grappige oren x)
Hoi! :3
Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten