Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #27
Gooi-het-eruit-topic #27
NaNaa zei op 12 dec 2011 - 1:15:
FanFic over Jess schrijven die gaat trouwen in een zwembad om half twee. Moh, komt wel goed.
EDIT; EN IK WERD WAKKER MET YOU'RE THE VOICE. RADIO, YOU'RE DOING IT RIGHT!
FanFic over Jess schrijven die gaat trouwen in een zwembad om half twee. Moh, komt wel goed.
EDIT; EN IK WERD WAKKER MET YOU'RE THE VOICE. RADIO, YOU'RE DOING IT RIGHT!
Automatisch zei op 12 dec 2011 - 9:20:
Stomme leraar, als ik dit geweten had dan kon ik langer in bed blijven.
Stomme leraar, als ik dit geweten had dan kon ik langer in bed blijven.
MickyMuis zei op 12 dec 2011 - 18:51:
Soms is het leuk toe te kijken als iemand zijn eigen leven verneu...naggelt *fluit* Karma is a bitch trollekop, Karma is a bitch.
Soms is het leuk toe te kijken als iemand zijn eigen leven verneu...naggelt *fluit* Karma is a bitch trollekop, Karma is a bitch.
xDevilBitch zei op 12 dec 2011 - 19:47:
Frans, ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan Frans. Ik maakte een opdracht en kwam er toen pas achter dat er op de volgende pagina let op bij: prendre le métro etc. stond (waar die opdracht dus over ging). En toen verbeterde ik het fout omdat ik daardoor dacht dat je het infinitief moest gebruiken (waarom zou er anders: let op staan?)
._.
Frans, ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan Frans. Ik maakte een opdracht en kwam er toen pas achter dat er op de volgende pagina let op bij: prendre le métro etc. stond (waar die opdracht dus over ging). En toen verbeterde ik het fout omdat ik daardoor dacht dat je het infinitief moest gebruiken (waarom zou er anders: let op staan?)
._.
xDevilBitch zei op 12 dec 2011 - 20:37:
Ik was vandaag getuige van ernstige boekmishandeling. Een klasgenoot vouwde om de pagina één dubbel en ze tekende er in. Arm, arm boek.
Onze docent heeft Nederlands gestudeerd en zei dat ze moest doen waar ze zin in had. Siriusly. Godzijdank voor haar was het een boek van Francine Oomen, als het een goed boek geweest was had ik haar hand gebroken. Minstens.
Ik was vandaag getuige van ernstige boekmishandeling. Een klasgenoot vouwde om de pagina één dubbel en ze tekende er in. Arm, arm boek.
Eliros zei op 13 dec 2011 - 17:49:
Ik schrijf/teken ook wel eens dingen in mijn boeken... Makes it more personal. x:
Ik schrijf/teken ook wel eens dingen in mijn boeken... Makes it more personal. x:
xDevilBitch zei op 13 dec 2011 - 17:56:
Maar niet in de boeken van een ander. En je verknipt ze niet, right?
Maar niet in de boeken van een ander. En je verknipt ze niet, right?
Gooi het er maar uit. <3