Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29
Gooi-het-eruit-topic #29
neversay zei op 26 feb 2012 - 16:17:
Ik heb het gevoel dat ik een goed cijfer voor AK ga halen. o.o
Maar ik denk dat ik daar niet op moet hopen... x.x
Ik heb het gevoel dat ik een goed cijfer voor AK ga halen. o.o
Maar ik denk dat ik daar niet op moet hopen... x.x
MickyMuis zei op 26 feb 2012 - 17:56:
Hoe the hell! Kan ik nou vergeten dat ik eigenlijk gezellig naar mijn ouders zou gaan vandaag. Damn ik sta in baalmode T^T nu aankomende zondag maar *sigh*
Hoe the hell! Kan ik nou vergeten dat ik eigenlijk gezellig naar mijn ouders zou gaan vandaag. Damn ik sta in baalmode T^T nu aankomende zondag maar *sigh*
Celestial zei op 26 feb 2012 - 20:23:
Okee, mijn moeder boos omdat ik ziek ben. Kan het nog erger? ¬¬
Okee, mijn moeder boos omdat ik ziek ben. Kan het nog erger? ¬¬
Vespertine zei op 27 feb 2012 - 14:16:
Ik wil ook vrij ._.
Omg, een nieuw chapter van The Pitfall. I love iiit. En ik heb zo geen zin in les. Ik zal me maar eens klaarmaken. ):
Ik wil ook vrij ._.
Omg, een nieuw chapter van The Pitfall. I love iiit. En ik heb zo geen zin in les. Ik zal me maar eens klaarmaken. ):
BABBELICIOUS zei op 27 feb 2012 - 16:46:
Ik ga die roostermaker van ons echt iets aandoen gewoon..
Ik ga die roostermaker van ons echt iets aandoen gewoon..
jorinloveth zei op 27 feb 2012 - 19:34:
wow, get scared, en zijn gitarist volgt me op twitter en zij volgde mij eerst! -le fangirl mode-
en dan volgde een hete zanger me ook nog, van een redelijk onbekend bandje, hij zingt best goed :3
wow, get scared, en zijn gitarist volgt me op twitter en zij volgde mij eerst! -le fangirl mode-
en dan volgde een hete zanger me ook nog, van een redelijk onbekend bandje, hij zingt best goed :3
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.