Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
xjeszell zei op 7 maart 2012 - 18:36:
Dat is best slecht ja (':
Also - weet iemand misschien waar je een kruik kan kopen? x:
Dat is best slecht ja (':
Also - weet iemand misschien waar je een kruik kan kopen? x:
Bodine zei op 7 maart 2012 - 18:37:
Blokker? Vast wel. Oh enne. Eh. Een extra deken is misschien ook een idee?
Blokker? Vast wel. Oh enne. Eh. Een extra deken is misschien ook een idee?
xEmma zei op 7 maart 2012 - 18:39:
Ik schrijf ook nog heel weinig. Ik was begonnen aan een Boys Like Girls fanfic maar ik vind het minder leuk dan eerst en ik kan hetgeen wat ik voor me zie gewoon niet goed omzetten in de juiste woorden.Ik ben ook bezig met een Sick Puppies verhaal! (:
En ik ben bezig met een Sick Puppies verhaal - maar dat loopt ook stroef :'
xjeszell zei op 7 maart 2012 - 18:40:
Thankyouu. En ehm. Nouja - dan moet ik zegmaar goed zoeken tho :'. Of gewoon een slaapzak helemaal openritsen, want daar weet ik wel zeker van dat ik die heb. :'
Thankyouu. En ehm. Nouja - dan moet ik zegmaar goed zoeken tho :'. Of gewoon een slaapzak helemaal openritsen, want daar weet ik wel zeker van dat ik die heb. :'
neversay zei op 7 maart 2012 - 18:55:
Ik schrijf echt slooom. Het verhaal waar ik nu mee bezig ben telt pas 819 woorden... En het is nog slecht ook.
Anyway, ik wil ook ooit nog wat songfics schrijven. Ooit. Yup.
Ik schrijf echt slooom. Het verhaal waar ik nu mee bezig ben telt pas 819 woorden... En het is nog slecht ook.
Anyway, ik wil ook ooit nog wat songfics schrijven. Ooit. Yup.
Eliros zei op 7 maart 2012 - 19:00:
Ik ben laatst weer een nieuw verhaal gestart hier. Badboy!Bill. Heb hoofdstuk twee voor de helft af, en toen. Toen ben ik gestopt omdat ik, idk. Ik vergat het gewoon. Misschien moet ik daar maar eens aan verder. Mh.
Ik ben laatst weer een nieuw verhaal gestart hier. Badboy!Bill. Heb hoofdstuk twee voor de helft af, en toen. Toen ben ik gestopt omdat ik, idk. Ik vergat het gewoon. Misschien moet ik daar maar eens aan verder. Mh.
xDevilBitch zei op 7 maart 2012 - 21:57:
Ik schrijf hier en daar wat losse flodders en stukjes verhaal, maar het schiet niet echt op. En ik geloof dat ik nog wat onverbeterde stukken heb liggen, maar muh.
Ik schrijf hier en daar wat losse flodders en stukjes verhaal, maar het schiet niet echt op. En ik geloof dat ik nog wat onverbeterde stukken heb liggen, maar muh.
Bodine zei op 7 maart 2012 - 23:08:
@Elise wij moeten echt weer gaan warren. Dat zouden we va m de vakantie doen maar toen was ik er niet. Still. We should do that again
@Elise wij moeten echt weer gaan warren. Dat zouden we va m de vakantie doen maar toen was ik er niet. Still. We should do that again
Eliros zei op 7 maart 2012 - 23:56:
@Bo; eek! Yes, we should. Deze week heb ik nauwelijks tijd, though. ._.
@Bo; eek! Yes, we should. Deze week heb ik nauwelijks tijd, though. ._.
Bodine zei op 8 maart 2012 - 6:20:
Ik ook niet. Dat ik op dit tijdstip wakker ben bewijst dat.
Ik ook niet. Dat ik op dit tijdstip wakker ben bewijst dat.
NovaFlowne zei op 8 maart 2012 - 13:18:
Ik heb de laatste tijd ook niet echt meer geschreven, maar ik ben ook al heel lang niet meer hier op Fanfic geweest. En nu, ja - ik mis fanfic echt heel erg, dus ik zal hier ook weer wat meer actief worden en ik zal ook mijn verhalen maar weer eens oppakken.
Ik heb de laatste tijd ook niet echt meer geschreven, maar ik ben ook al heel lang niet meer hier op Fanfic geweest. En nu, ja - ik mis fanfic echt heel erg, dus ik zal hier ook weer wat meer actief worden en ik zal ook mijn verhalen maar weer eens oppakken.
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?