Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30
Gooi-het-eruit-topic #30
CosmicPurple zei op 29 maart 2012 - 10:56:
Him.
And we're so keeping him. Mijn zus en ik hebben onze eigen kat nu ^^ Hij heet Kovu en hij is heel lief en hij ligt te slapen op mijn bed.
(...)Mrrriii.. can we keep him/her? *.*
Him.
And we're so keeping him. Mijn zus en ik hebben onze eigen kat nu ^^ Hij heet Kovu en hij is heel lief en hij ligt te slapen op mijn bed.
TWINcest zei op 29 maart 2012 - 11:12:
<3333
Alleen dan kan ik nooit met Beer komen, want die vreet hem op ._.
<3333
Alleen dan kan ik nooit met Beer komen, want die vreet hem op ._.
neversay zei op 29 maart 2012 - 17:47:
Oh my god. Eindelijk thuis. De hele reis was zo slecht geregeld.
Ik ging met school naar Rotterdam. De heenreis was al gelijk een ramp. Er stond op het papier bij de deur dat we in bus één zaten, maar daar zaten we dus blijkbaar niet. Wij werden toen naar bus twee gestuurd. Mijn mentor zij dat dit de goede bus was, dus wij gingen daarin. Maar nee hoor, we moesten en weer allemaal uit en naar een andere bus. x.x
Na de pauze in Rotterdam moesten we overstappen van bus, maar onze bus was al weggereden met een andere klas erin. Wij moesten dus met hun bus, maar die ging naar één of ander afvalbedrijf.Terwijl wij een project doen over de Rotterdamse haven.
Toen op de terug reis moest je weer van bus overstappen, maar ook die was weggereden zonder ons. Moest die bus weer helemaal terug komen rijden en nu ben ik EINDELIJK thuis. 1,5 uur te laat.
Oh my god. Eindelijk thuis. De hele reis was zo slecht geregeld.
Ik ging met school naar Rotterdam. De heenreis was al gelijk een ramp. Er stond op het papier bij de deur dat we in bus één zaten, maar daar zaten we dus blijkbaar niet. Wij werden toen naar bus twee gestuurd. Mijn mentor zij dat dit de goede bus was, dus wij gingen daarin. Maar nee hoor, we moesten en weer allemaal uit en naar een andere bus. x.x
Na de pauze in Rotterdam moesten we overstappen van bus, maar onze bus was al weggereden met een andere klas erin. Wij moesten dus met hun bus, maar die ging naar één of ander afvalbedrijf.
Toen op de terug reis moest je weer van bus overstappen, maar ook die was weggereden zonder ons. Moest die bus weer helemaal terug komen rijden en nu ben ik EINDELIJK thuis. 1,5 uur te laat.
YarahartBill zei op 29 maart 2012 - 22:48:
Okee we mogen niet schelden maar dit is in een good way.
FACK YEAH! Morgen laatste dagje stage bij dat rot bedrijf. Volgende week dinsdag lekker beginnen bij een ander stage bedrijf. Die gelukkig niet van die debielen als werknemers hebben. Yay! Me happy!
Okee we mogen niet schelden maar dit is in een good way.
FACK YEAH! Morgen laatste dagje stage bij dat rot bedrijf. Volgende week dinsdag lekker beginnen bij een ander stage bedrijf. Die gelukkig niet van die debielen als werknemers hebben. Yay! Me happy!
NaNaa zei op 30 maart 2012 - 7:05:
Oke, honestly. For what I've seen, the boys fail at acting.
Oke, honestly. For what I've seen, the boys fail at acting.
xEmma zei op 30 maart 2012 - 14:11:
Ik heb een ringetje in m'n helix laten doen in plaats van een staafje en *rijtjescheldwoorden* dat deed pijn! Er ging vanalles verkeerd met maten en ik kreeg een elektrische schok van de tang en ._.
Maar hij zit er nu in
Ik heb een ringetje in m'n helix laten doen in plaats van een staafje en *rijtjescheldwoorden* dat deed pijn! Er ging vanalles verkeerd met maten en ik kreeg een elektrische schok van de tang en ._.
Maar hij zit er nu in
Celestial zei op 30 maart 2012 - 16:23:
Knallende koppijn en moet ongesteld worden ._. Bah bah waarom krijgen meisjes dat? ¬¬
Knallende koppijn en moet ongesteld worden ._. Bah bah waarom krijgen meisjes dat? ¬¬
Vespertine zei op 30 maart 2012 - 18:46:
^ Jongens zouden dat eens een weekje moeten krijgen. Ze zouden wel anders piepen daarna. Fijne film kijken in een dekentje gewikkeld?
Spotify reclame, you suck. Just so you know.
^ Jongens zouden dat eens een weekje moeten krijgen. Ze zouden wel anders piepen daarna. Fijne film kijken in een dekentje gewikkeld?
Spotify reclame, you suck. Just so you know.
Celestial zei op 30 maart 2012 - 18:48:
@Natascha hm ja idd haha grappig zou dat zijn dat jongens het eens kregen... en ik ga denk ik gewoon even computeren (afleiding heb ik nodig)
@Natascha hm ja idd haha grappig zou dat zijn dat jongens het eens kregen... en ik ga denk ik gewoon even computeren (afleiding heb ik nodig)
Eliros zei op 30 maart 2012 - 19:42:
Alsof de honderd blauw plekken, geschaafde handen en knieën nog niet genoeg zijn, heb ik nu ook nog eens een snee op m'n arm omdat de kat niet opgetild wilde worden. *sigh*
Soms is verhuizen niet echt leuk. ._.
Alsof de honderd blauw plekken, geschaafde handen en knieën nog niet genoeg zijn, heb ik nu ook nog eens een snee op m'n arm omdat de kat niet opgetild wilde worden. *sigh*
Soms is verhuizen niet echt leuk. ._.
Gooi het er uit ^^