Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Het Vragen-spel #1
Het Vragen-spel #1
LindjeX1DX zei op 29 aug 2014 - 21:49:
Rood en geen oranje
Overlijden door moord en in een keer pijn of een pijnlijke dood dus elke dag pijn en uiteindelijk opgeven?
Rood en geen oranje
Overlijden door moord en in een keer pijn of een pijnlijke dood dus elke dag pijn en uiteindelijk opgeven?
YarahartBill zei op 30 aug 2014 - 12:30:
Gister avond! Portobello's HOLLA!!
Wanneer heb je voor het laatst tv gekeken?
Gister avond! Portobello's HOLLA!!
Wanneer heb je voor het laatst tv gekeken?
1Dzayn zei op 30 aug 2014 - 13:56:
Deze heb ik toevallig afgelopen nacht weer gehad. Ik ben dan op school en op de een of andere manier loop ik een bepaalde route en dan kom ik terecht in een geheim lab en vervolgens kom ik er niet meer uit
Grootste voorbeeld in je leven?
Deze heb ik toevallig afgelopen nacht weer gehad. Ik ben dan op school en op de een of andere manier loop ik een bepaalde route en dan kom ik terecht in een geheim lab en vervolgens kom ik er niet meer uit
Grootste voorbeeld in je leven?
xEmma zei op 30 aug 2014 - 16:42:
Animal Planet is nu toch TLC? Discovery Channel wordt ook voornamelijk gevuld met crap, maar Mythbusters is wel leuk. Dus Discovery Channel maar.
Wie is je favoriete artiest?
Animal Planet is nu toch TLC? Discovery Channel wordt ook voornamelijk gevuld met crap, maar Mythbusters is wel leuk. Dus Discovery Channel maar.
Wie is je favoriete artiest?
Krewella zei op 30 aug 2014 - 17:41:
Eh. Rihanna.
Wat zou je doen als je voor 1 dag weer in groep 7 mocht zitten, met de kennis van nu?
Eh. Rihanna.
Wat zou je doen als je voor 1 dag weer in groep 7 mocht zitten, met de kennis van nu?
xDevilBitch zei op 30 aug 2014 - 18:29:
Mijn juf slaan. Minstens.
Wat is de laatste droom die je kunt herinneren?
Mijn juf slaan. Minstens.
Wat is de laatste droom die je kunt herinneren?
YarahartBill zei op 30 aug 2014 - 18:31:
Uhm, geen idee. Ik denk dat ik echt weer ouderwets buiten wil spelen met mijn mede klasgenootjes. En mijn fantasie de vrije loop kan laten gaan zoals een echt kind dat kan doen.
Je telefoon op stil met trillen aan of je telefoon op geluid?
EDIT: DAMN YOU DAAN! Haha <3
Ehm, waarbij ik verkracht werd. Was geen leuke droom.
Same question as above.phones
Uhm, geen idee. Ik denk dat ik echt weer ouderwets buiten wil spelen met mijn mede klasgenootjes. En mijn fantasie de vrije loop kan laten gaan zoals een echt kind dat kan doen.
Je telefoon op stil met trillen aan of je telefoon op geluid?
Ehm, waarbij ik verkracht werd. Was geen leuke droom.
Same question as above.
Krewella zei op 30 aug 2014 - 18:46:
Met geluid. Cause anders hoor ik hem vrijwel niet.
Bellen of SMS'en?
Met geluid. Cause anders hoor ik hem vrijwel niet.
Bellen of SMS'en?
Deze heb ik bedacht. Je antwoord op de vorige vraag en zelf bedenk je weer een vraag voor de volgende dus;
Jantje; Wat is je lievelingsband?
Pietje; Coldplay
Wat is je lievelingskleur?
En zo veder, hopelijk snappen jullie het?