Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31
Gooi-het-eruit-topic #31
xEmma zei op 7 mei 2012 - 17:51:
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you .
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you .
CosmicPurple zei op 7 mei 2012 - 17:53:
-strooit met pilletjes-
What this crew needs is a little love and a lot of antipsychotics.
-strooit met pilletjes-
What this crew needs is a little love and a lot of antipsychotics.
CosmicPurple zei op 7 mei 2012 - 18:02:
Random ergernis: internet is aan het fucken. Om de zoveel tijd valt het weg voor een paar seconden, en vanochtend was het twee uur lang foetsie zonder reden. Papa zijn reactie: "Tjah, dat heb je met draadloos." Fuck draadloos! De keukentafel is ook draadloos en die verdwijnt toch ook terwijl ik zit te eten?
Random ergernis: internet is aan het fucken. Om de zoveel tijd valt het weg voor een paar seconden, en vanochtend was het twee uur lang foetsie zonder reden. Papa zijn reactie: "Tjah, dat heb je met draadloos." Fuck draadloos! De keukentafel is ook draadloos en die verdwijnt toch ook terwijl ik zit te eten?
Bodine zei op 7 mei 2012 - 18:03:
HAHAHAHA. HAHAHA. HAHA. You tryin' to kill me today or what?
HAHAHAHA. HAHAHA. HAHA. You tryin' to kill me today or what?
Vespertine zei op 7 mei 2012 - 18:03:
Fuck draadloos! De keukentafel is ook draadloos en die verdwijnt toch ook terwijl ik zit te eten?__o__ I love you.
xjeszell zei op 7 mei 2012 - 18:07:
Hey Do als je wil dat ik stik van het lachen mag je t best zeggen^^
Hey Do als je wil dat ik stik van het lachen mag je t best zeggen^^
CosmicPurple zei op 7 mei 2012 - 18:10:
Thank you, I'll be here all week. -tips imaginary hat-
Ik denk dat ik aan alle essentiële voorwerpen in huis draadjes ga binden voor ze verdwijnen. -gooit lasso om Harry Potters en Darren Shans- DON'T LEAVE MEEEEE!
Thank you, I'll be here all week. -tips imaginary hat-
Ik denk dat ik aan alle essentiële voorwerpen in huis draadjes ga binden voor ze verdwijnen. -gooit lasso om Harry Potters en Darren Shans- DON'T LEAVE MEEEEE!
Bodine zei op 7 mei 2012 - 18:12:
Oh Do oh Do. Als ik straks in het ziekenhuis lig met een zuurstofgebrek weet je dat ik jou verantwoordelijk stel, okay?
Oh Do oh Do. Als ik straks in het ziekenhuis lig met een zuurstofgebrek weet je dat ik jou verantwoordelijk stel, okay?
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:12:
Thank you, I'll be here all week. -tips imaginary hat-HAHAHA. O God. Ik verslikte me op een of andere manier tijdens het lachen.
CosmicPurple zei op 7 mei 2012 - 18:17:
Wat nou? Ik meen het! Als die verdwijnen is mijn leven voorbij.
Take my internetz, but don't hurt my babies!
(Ik heb ooit een keer geslapen met al mijn Harry Potters mee in bed. En ja, dat is zo oncomfortabel als het klinkt. Midden in de nacht kletst Orde van de Fenix op de grond, ik dacht dat iemand een kanon afschoot.)
Wat nou? Ik meen het! Als die verdwijnen is mijn leven voorbij.
Take my internetz, but don't hurt my babies!
(Ik heb ooit een keer geslapen met al mijn Harry Potters mee in bed. En ja, dat is zo oncomfortabel als het klinkt. Midden in de nacht kletst Orde van de Fenix op de grond, ik dacht dat iemand een kanon afschoot.)
Let it all out!