Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #179
Offtopic #179
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:31:
Ik heb er twee gevangen en eentje scheurde tijdens het vangen, dus als het goed is valt er weer anderhalve pannenkoek naar beneden. Moet jij niet eten?
Ik heb er twee gevangen en eentje scheurde tijdens het vangen, dus als het goed is valt er weer anderhalve pannenkoek naar beneden. Moet jij niet eten?
Bodine zei op 7 mei 2012 - 18:32:
*proest* Omfg guys. Guys. Jullie zijnOp Larry en Dani/Liam na echt het leukste stel ooit. ^^
*proest* Omfg guys. Guys. Jullie zijn
Celestial zei op 7 mei 2012 - 18:33:
Ik heb net ook gegeten.
Maar ben ongesteld en dan heb ik echt heel erg last van vreetbuien...
Ik heb net ook gegeten.
Maar ben ongesteld en dan heb ik echt heel erg last van vreetbuien...
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:34:
*proest* Omfg guys. Guys. Jullie zijnThanks :'DOp Larry en Dani/Liam naecht het leukste stel ooit. ^^
Bodine zei op 7 mei 2012 - 18:34:
Dumdumdum. Er wil iemand naar het toilet, maar die snapt niet dat Larry daar voorlopig niet vanaf gaat komen. Iemand ideeën?
Dumdumdum. Er wil iemand naar het toilet, maar die snapt niet dat Larry daar voorlopig niet vanaf gaat komen. Iemand ideeën?
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:34:
Ik heb al gegeten. Ik ben snel hea. ^^Natuurlijk, want je hebt superkrachten
YarahartBill zei op 7 mei 2012 - 18:35:
Ik heb alleen drop. Maybe Niall wants that?
Hmpf. Yara, heb jij nog eten? Niall heeft de pannenkoeken op en wil NOG meer eten.
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:35:
In ieder geval. Is er niet nog een wc achterin het vliegtuig? En als iedereen in het vliegtuig even stil is, hoort men waarschijnlijk wel geluiden uit het hokje komen en snapt men dat het nog even duurt.
Dumdumdum. Er wil iemand naar het toilet, maar die snapt niet dat Larry daar voorlopig niet vanaf gaat komen. Iemand ideeën?HAHAHAHAHA. O God. Het is echt lang geleden dat ik zo hard en vaak heb gelachen, guys :'
In ieder geval. Is er niet nog een wc achterin het vliegtuig? En als iedereen in het vliegtuig even stil is, hoort men waarschijnlijk wel geluiden uit het hokje komen en snapt men dat het nog even duurt.
Celestial zei op 7 mei 2012 - 18:36:
Heeft iemand de film The Hungergames al gezien?Niets verklappen alleen wat je ervan vond XD
Heeft iemand de film The Hungergames al gezien?Niets verklappen alleen wat je ervan vond XD
xEmma zei op 7 mei 2012 - 18:36:
ongeveer alles, dus het is meer dan welkom. Sigh, waarom is er geen Nando's in het vliegtuig? Dan is deze arme jongen ook weer blij.
(...)Niall eet
Vespertine zei op 7 mei 2012 - 18:36:
Binnenkort naar de film; The Hungergames! <3Ik heb hem twee keer gezien en ik zou hem nog wel twee keer kunnen kijken. 8D Veel plezier!
FANFIC GOES LA!