Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #182
Offtopic #182
Bodine zei op 18 juni 2012 - 21:41:
Opperfan hahaha.
Ik beschouw mezelf alleen als grote fan.
Want ik ben nou eenmaal groot.
Dus tot ik een fan tegen kom die langer is dan ik, beschouw ik mezelf als grootste fan.
Opperfan hahaha.
Dus tot ik een fan tegen kom die langer is dan ik, beschouw ik mezelf als grootste fan.
Eliros zei op 18 juni 2012 - 21:42:
Opperfan hahaha.Oh, you... *pats head*
Rianne zei op 18 juni 2012 - 22:10:
Omg,whaahahaa.
Ik ben zo blij dat ik naar McFly geweest ben ten tijde van Radiohead, en niet nu. Want die liedjes vind ik veel leuker.
Hoewel ik zo nog een keer zou gaan hoor.
Omg,whaahahaa.
Ik ben zo blij dat ik naar McFly geweest ben ten tijde van Radiohead, en niet nu. Want die liedjes vind ik veel leuker.
Hoewel ik zo nog een keer zou gaan hoor.
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 10:44:
-agrees with rant-
Ik snap mensen gewoon niet die de ene dag dé ultieme fan zijn, en de volgende dag helemaal niet, met als enige excuus "ze zijn mainstream gegaan". Like. Get the fuck over yourself, hipster. --'
Je kan best van smaak of stijl veranderen en dan een band niet meer leuk vinden, dat is normaal. Maar enkel en alleen omdat er plots heel veel mensen de band kennen en leuk vinden en dat ze op de radio komen (wat soortvan de bedoeling is als je muziek maakt, of ben ik gek?) besluiten dat ze niet leuk meer zijn, dat is kinderachtig en krampachtig en heel erg ik-wil-anders-zijn-ten-koste-van-mezelf.
@Rianne; Ik zou je op de brandstapel gooien als je ineens zou beslissen dat Simple Plan niet meer cool is omdat er meer mensen zijn die ze nu kennen. Ik haat het als mensen dat doen. I mean, c'mon, wees gewoon blij dat de band die je leuk vindt wat populariteit krijgt, in plaats van dat je een bitch fit krijgt omdat 'jij de band eerst kende dus anderen hem niet mogen kennen.' [/rant over]
Dus, ja, nee, ik heb het zelf ook. xP
-agrees with rant-
Ik snap mensen gewoon niet die de ene dag dé ultieme fan zijn, en de volgende dag helemaal niet, met als enige excuus "ze zijn mainstream gegaan". Like. Get the fuck over yourself, hipster. --'
Je kan best van smaak of stijl veranderen en dan een band niet meer leuk vinden, dat is normaal. Maar enkel en alleen omdat er plots heel veel mensen de band kennen en leuk vinden en dat ze op de radio komen (wat soortvan de bedoeling is als je muziek maakt, of ben ik gek?) besluiten dat ze niet leuk meer zijn, dat is kinderachtig en krampachtig en heel erg ik-wil-anders-zijn-ten-koste-van-mezelf.
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 14:25:
...ik ben heel blij dat er nog mensen zijn met die mening. _o_ Elke keer als ik zo'n "Ze zijn mainstream!"- en "Ze komen op de radio en op teevee!"-berichten zie of hoor dan denk ik stilletjes: "Is dat niet net de bedoeling als je muziek maakt? Dat je wil doorbreken?" Maar soit.
...ik ben heel blij dat er nog mensen zijn met die mening. _o_ Elke keer als ik zo'n "Ze zijn mainstream!"- en "Ze komen op de radio en op teevee!"-berichten zie of hoor dan denk ik stilletjes: "Is dat niet net de bedoeling als je muziek maakt? Dat je wil doorbreken?" Maar soit.
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 16:14:
Oh God, oh lieve God, ik ben zo'n fantastische HP-fic aan het lezen. o_o
Het is Harry/Draco en nogal kinderen-niet-toegelaten, maar zooooo belachelijk goed geschreven en hilarisch en origineel en I'm Slytherin-green with envy. En halfdood van het lachen.
Oh God, oh lieve God, ik ben zo'n fantastische HP-fic aan het lezen. o_o
Het is Harry/Draco en nogal kinderen-niet-toegelaten, maar zooooo belachelijk goed geschreven en hilarisch en origineel en I'm Slytherin-green with envy. En halfdood van het lachen.
Vespertine zei op 19 juni 2012 - 17:01:
Where can I find it?
Ik weet niet of ik into Harry/Draco ben, maar ik ben wel overstag gegaan voor Merlin/Arthur en I love HP big time dus you never know.
Where can I find it?
Ik weet niet of ik into Harry/Draco ben, maar ik ben wel overstag gegaan voor Merlin/Arthur en I love HP big time dus you never know.
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 17:03:
Ik pb je de link wel even, want het is eeeeeecht niet voor kinderogen. ^^
Ik pb je de link wel even, want het is eeeeeecht niet voor kinderogen. ^^
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 17:06:
@Bo: er zitten nogal wat minderjarigen hier, en het is een link naar een site buiten FF, dus is twee keer mis. En ik ben een brave mod. ^_^
@Bo: er zitten nogal wat minderjarigen hier, en het is een link naar een site buiten FF, dus is twee keer mis. En ik ben een brave mod. ^_^
Bodine zei op 19 juni 2012 - 17:11:
Ik ben ook minderjarig. ^^
Enmaar. Mag dat niet dan? Ook niet in contekst en omdat het geen reclame is?
Ik ben ook minderjarig. ^^
Enmaar. Mag dat niet dan? Ook niet in contekst en omdat het geen reclame is?
CosmicPurple zei op 19 juni 2012 - 17:18:
We proberen het zoveel mogelijk te vermijden, want de lijn is dun. Gelukkig zijn jullie allemaal flinke users op dat vlak ;p
We proberen het zoveel mogelijk te vermijden, want de lijn is dun. Gelukkig zijn jullie allemaal flinke users op dat vlak ;p
xEmma zei op 19 juni 2012 - 17:26:
Ik ben nu stiekem echt heel, heel erg nieuwsgierig. ^_^
Ik ben nu stiekem echt heel, heel erg nieuwsgierig. ^_^
Gewoon omdat die andere BOEM.PATS verdwenen is