Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #185
Offtopic #185
xDevilBitch zei op 30 sep 2012 - 20:27:
Alleen verschrikkelijk duur (maar ik ga bijna nooit naar andere dierentuinen, dus ik weet niet of ze zo duur zijn in vergelijking met de rest)
Emmen staat momenteel wel een beetje op z'n kop, though.
Alleen verschrikkelijk duur (maar ik ga bijna nooit naar andere dierentuinen, dus ik weet niet of ze zo duur zijn in vergelijking met de rest)
Emmen staat momenteel wel een beetje op z'n kop, though.
MariTom zei op 30 sep 2012 - 20:46:
Jaaaa Emmen! Emmen is awesome :'
Hmm, kaartjes via vakantieveilingen?
Jaaaa Emmen! Emmen is awesome :'
Hmm, kaartjes via vakantieveilingen?
xDevilBitch zei op 30 sep 2012 - 21:09:
Of één of andere andere kortingsactie. Ik neem aan de we groepskorting niet gaan redden.
Of één of andere andere kortingsactie. Ik neem aan de we groepskorting niet gaan redden.
CosmicPurple zei op 30 sep 2012 - 21:31:
We hebben een babyokapi en een leeuwenwelpje!
We hebben een babyokapi en een leeuwenwelpje!
xNadezhda zei op 30 sep 2012 - 21:39:
Blijdorp heeft babyzwijntjes! & poedoe! & manoels (manoelen? o.o)! & dik-diks! & tijgers! & hele enthousiaste otters! & skinks!
... ja, nee. ik. ben helemaal geen vaste klant van Blijdorp. lalalala.
Blijdorp heeft babyzwijntjes! & poedoe! & manoels (manoelen? o.o)! & dik-diks! & tijgers! & hele enthousiaste otters! & skinks!
... ja, nee. ik. ben helemaal geen vaste klant van Blijdorp. lalalala.
CosmicPurple zei op 30 sep 2012 - 21:48:
Lions and tigers and bears, oh my!
-ja, dat moest.
Capt. Dorothy
Lions and tigers and bears, oh my!
-ja, dat moest.
Capt. Dorothy
xDevilBitch zei op 30 sep 2012 - 21:51:
Volgens John Green is die in Antwerpen leuk. ^^
Volgens John Green is die in Antwerpen leuk. ^^
CosmicPurple zei op 30 sep 2012 - 21:53:
Is 'ie ook n.n
-tot één of andere gek in een olifantenpak naar je toe komt rennen en je in een soort houdgreep probeert te nemen voor de foto, maar als we met een groep zijn kunnen we hem wel aan.-
Is 'ie ook n.n
-tot één of andere gek in een olifantenpak naar je toe komt rennen en je in een soort houdgreep probeert te nemen voor de foto, maar als we met een groep zijn kunnen we hem wel aan.-
xDevilBitch zei op 30 sep 2012 - 21:55:
Mocht Emmen een optie zijn dan mag er waarschijnlijk wel bij mij gecrasht worden, trouwens. (Ik heb toch nog zeker vijf verjaardagsfeestjes tegoed)
Mocht Emmen een optie zijn dan mag er waarschijnlijk wel bij mij gecrasht worden, trouwens. (Ik heb toch nog zeker vijf verjaardagsfeestjes tegoed)
~Ray Bradbury