Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #36
Gooi-het-eruit-topic #36
xEmma zei op 13 jan 2013 - 18:59:
Hahahahaha, er is een programma dat Herken de homo heet.
Hahahahaha, er is een programma dat Herken de homo heet.
YarahartBill zei op 14 jan 2013 - 0:10:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAA!!!!!
I know. Bo zou mee moeten doen.
HAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAA!!!!!
xEmma zei op 14 jan 2013 - 18:12:
I know. Bo zou mee moeten doen.Hihi, ik zou sowieso elke week aan de buis gekluisterd zitten dan.
xDevilBitch zei op 14 jan 2013 - 22:14:
Latijn leren ging echt geweldig. Op naar de volgende verpeste toets.
Latijn leren ging echt geweldig. Op naar de volgende verpeste toets.
Bodine zei op 14 jan 2013 - 22:24:
Latijn leren ging echt geweldig. Op naar de volgende verpeste toets.I am so with you.
xEmma zei op 14 jan 2013 - 22:28:
*knuffelt beide*
Niet te veel over wakker liggen, probeer een goede nachtrust te krijgen en morgen gaat het vast beter dan verwacht.
*knuffelt beide*
Niet te veel over wakker liggen, probeer een goede nachtrust te krijgen en morgen gaat het vast beter dan verwacht.
CosmicPurple zei op 14 jan 2013 - 22:48:
Mensen die facebookstatussen maken í la "omg sneeuw!" zijn soms mildly annoying, ja. Mensen die statussen maken í la "omg people we weten intussen allemaal dat er sneeuw ligt, het moet echt niet elke keer op fb GOOOOOSH!" zijn fucking hilarisch. Ik heb serieus vijf van die statussen op mijn newsfeed per elke gewone "whieeee, sneeuw!"-melding.
En uiteindelijk zeg je gewoon hetzelfde. Namelijk dat het sneeuwt. Alleen maak je met die tweede soort status een humeurige punchline van jezelf.
-gaat weer voor het raam naar de sneeuwvlokjes kijken-
Mensen die facebookstatussen maken í la "omg sneeuw!" zijn soms mildly annoying, ja. Mensen die statussen maken í la "omg people we weten intussen allemaal dat er sneeuw ligt, het moet echt niet elke keer op fb GOOOOOSH!" zijn fucking hilarisch. Ik heb serieus vijf van die statussen op mijn newsfeed per elke gewone "whieeee, sneeuw!"-melding.
En uiteindelijk zeg je gewoon hetzelfde. Namelijk dat het sneeuwt. Alleen maak je met die tweede soort status een humeurige punchline van jezelf.
-gaat weer voor het raam naar de sneeuwvlokjes kijken-
xEmma zei op 14 jan 2013 - 22:59:
Ik heb twee "sneeuw!" Statussen gezien, vier keer "<insert status about snow here>"
Ik heb twee "sneeuw!" Statussen gezien, vier keer "<insert status about snow here>"
MariTom zei op 15 jan 2013 - 11:39:
Muh. Spaans ging niet heel goed. Maar goed, nog maar 5 toetsen te gaan.
Muh. Spaans ging niet heel goed. Maar goed, nog maar 5 toetsen te gaan.
Gooi het eruit. <3