Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #37
Gooi-het-eruit-topic #37
Monster23 zei op 21 maart 2013 - 18:34:
I know, those days, back then. Loong time ago. Precious time. Preeeecious time. Those days. Greetings instead of greed. Greeeed. Preeeeeciouuuus time.
I know, those days, back then. Loong time ago. Precious time. Preeeecious time. Those days. Greetings instead of greed. Greeeed. Preeeeeciouuuus time.
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 19:14:
Welke idioot heeft Grieks en wiskunde op één dag gepland? STRESS.
Welke idioot heeft Grieks en wiskunde op één dag gepland? STRESS.
neversay zei op 21 maart 2013 - 19:19:
Eigenlijk is dat MBV - TH drama best grappig. x'D
Eigenlijk is dat MBV - TH drama best grappig. x'D
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 19:22:
I fucking hate those assholes who are trying to cheat with those votes! Gottdamnit! If you want to win, do it honest!
I fucking hate those assholes who are trying to cheat with those votes! Gottdamnit! If you want to win, do it honest!
Bodine zei op 21 maart 2013 - 19:25:
Dat kan niet, omdat "aliens" nog steeds een stelletje levenloze schoothondjes zijn, dat alles doet wat Tom zegt dus als Tom zegt dat ze moeten stemmen, geven ze d'r complete leven op om alleen maar de hele dag te stemmen en daar kan geen enkel ander fandom tegenop. Zelfs Directioners niet en dat zegt wat.
Dat kan niet, omdat "aliens" nog steeds een stelletje levenloze schoothondjes zijn, dat alles doet wat Tom zegt dus als Tom zegt dat ze moeten stemmen, geven ze d'r complete leven op om alleen maar de hele dag te stemmen en daar kan geen enkel ander fandom tegenop. Zelfs Directioners niet en dat zegt wat.
neversay zei op 21 maart 2013 - 20:05:
Oh, maar het zijn geen fans die het doen. Gewoon een stelletje levenloze muziekhaters/THhaters. En ze spellen Tokio Hotel als Tokyo Hotel. En. dit Het is zoooo grappig. x'D Ik lach me echt helemaal kapot.
Oh, maar het zijn geen fans die het doen. Gewoon een stelletje levenloze muziekhaters/THhaters. En ze spellen Tokio Hotel als Tokyo Hotel. En. dit Het is zoooo grappig. x'D Ik lach me echt helemaal kapot.
Bodine zei op 21 maart 2013 - 20:07:
Ik doelde meer op dat de "aliens" pathetic zijn, really. Just saying.
Ik doelde meer op dat de "aliens" pathetic zijn, really. Just saying.
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 20:17:
Dat zijn ze ook. Ik vind het alleen dom dat ze cheats moeten inzetten om te winnen van Tokio Hotel. Als je wilt winnen doe het dan eerlijk. En anders doe het gewoon niet.
Dat zijn ze ook. Ik vind het alleen dom dat ze cheats moeten inzetten om te winnen van Tokio Hotel. Als je wilt winnen doe het dan eerlijk. En anders doe het gewoon niet.
MariTom zei op 21 maart 2013 - 20:30:
Ligt er aan wat ik moet doen en of jij mijn wiskundetoets dan wil maken?
Ligt er aan wat ik moet doen en of jij mijn wiskundetoets dan wil maken?
Bodine zei op 21 maart 2013 - 20:32:
@Daantje; ik wil best je wiskunde maken, maar je Grieks moet je zelf doen.
@Daantje; ik wil best je wiskunde maken, maar je Grieks moet je zelf doen.
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 20:45:
@Marit, Grieks, dan maak ik jouw wiskundetoets wel. Logaritmen, right?
@Marit, Grieks, dan maak ik jouw wiskundetoets wel. Logaritmen, right?
Gooi maar. Ik vang wel. Denk ik.