Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Concert & Festival Topic 2
Het Concert & Festival Topic 2
Rebella zei op 16 dec 2014 - 22:08:
Not me, dat lukt me echt niet
Stressssssss
Ik weet zeker dat TH een andere keer wel weer naar NL komt, dus dan ga ik dan wel.
Tis niet anders, gelukkig ga ik wel naar Queen.
En U2 en Kiss komen ook naar NL, u2 op 8 en 9 september en Kiss op 18 juni 2015.
Dus ik ga proberen naar die 2 te gaan
Not me, dat lukt me echt niet
Stressssssss
Ik weet zeker dat TH een andere keer wel weer naar NL komt, dus dan ga ik dan wel.
Tis niet anders, gelukkig ga ik wel naar Queen.
En U2 en Kiss komen ook naar NL, u2 op 8 en 9 september en Kiss op 18 juni 2015.
Dus ik ga proberen naar die 2 te gaan
xjeszell zei op 16 dec 2014 - 22:12:
U2 is volgens mij al helemaal uitverkocht, wat ik op Facebook meegekregen. Maar pin me daar niet op vast, haha.
U2 is volgens mij al helemaal uitverkocht, wat ik op Facebook meegekregen. Maar pin me daar niet op vast, haha.
1Dzayn zei op 19 dec 2014 - 15:24:
Oh mijn god jongens ik heb zo'n zin in volgend jaar mei want mijn verjaardag, Olly murs concert en 5sos concert <3
Oh mijn god jongens ik heb zo'n zin in volgend jaar mei want mijn verjaardag, Olly murs concert en 5sos concert <3
Krewella zei op 22 dec 2014 - 0:55:
5SOS Jaaaaaaaaaaaa. *danst*
Meeeeting them.
Ik ga rond die tijd ook nog kijken voor 2e hands Ariana kaartjes. ^^
Enenen je vergeet de meeting! Woooop.
Edit: ik dacht dat je het gewoon over volgend jaar had maar je zei mei dus geen meeting. maar misschien wel. who knoooows.
5SOS Jaaaaaaaaaaaa. *danst*
Ik ga rond die tijd ook nog kijken voor 2e hands Ariana kaartjes. ^^
Enenen je vergeet de meeting! Woooop.
Edit: ik dacht dat je het gewoon over volgend jaar had maar je zei mei dus geen meeting. maar misschien wel. who knoooows.
xEmma zei op 22 dec 2014 - 12:05:
Ach ik wil best een keer heel vals zingen op een meeting, dan is het ook een soort concert.
Hebben we hier niet trouwens een paar MCR-liefhebbers? Gerard Way staat 24 januari voor 15 euri in de Melkweg.
Ach ik wil best een keer heel vals zingen op een meeting, dan is het ook een soort concert.
Hebben we hier niet trouwens een paar MCR-liefhebbers? Gerard Way staat 24 januari voor 15 euri in de Melkweg.
Bliebxx zei op 24 dec 2014 - 17:49:
Hahaha
T is alleen op een zaterdag, dus dan moet ik eerst vrij zien te krijgen
Hahaha
T is alleen op een zaterdag, dus dan moet ik eerst vrij zien te krijgen
Bliebxx zei op 28 dec 2014 - 12:57:
Dames! Ik sta ineens de hele tijd op zaterdagochtend ingepland, dus als dat nog even volhoudt, dan koop ik mijn Gerard Way kaartje =)
Dames! Ik sta ineens de hele tijd op zaterdagochtend ingepland, dus als dat nog even volhoudt, dan koop ik mijn Gerard Way kaartje =)
Naar welke concerten en festivals ga jij? ^^