Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #38
Gooi-het-eruit-topic #38
YarahartBill zei op 13 juni 2013 - 18:51:
Ik heb neusspray, oogdruppels en pillen. Bijna de zwaarste medicijnen die er bestaan tegen hooikoorts.
Ik heb neusspray, oogdruppels en pillen. Bijna de zwaarste medicijnen die er bestaan tegen hooikoorts.
xEmma zei op 13 juni 2013 - 18:54:
Jongens, een primeur: ik heb me bezeerd aan de juspers.
Jongens, een primeur: ik heb me bezeerd aan de juspers.
Bodine zei op 13 juni 2013 - 19:00:
Ik legde de klemtoon verkeerd en ik heb daar toch minstens een halve minuut naar gestaard voor ik het snapte. De jus-pers. Als in. Jus. Als in, appeljus. En zo. Ja? Oké.
Mijn collega's zijn zoooooo lief. <3
Ik legde de klemtoon verkeerd en ik heb daar toch minstens een halve minuut naar gestaard voor ik het snapte. De jus-pers. Als in. Jus. Als in, appeljus. En zo. Ja? Oké.
Mijn collega's zijn zoooooo lief. <3
xEmma zei op 13 juni 2013 - 19:06:
Ik heb een 8,3 voor mijn matchingsdag!
(Gemiddelde was 6,8)
en Dezh was bij mij op werk en 't was awesome!
Ik heb een 8,3 voor mijn matchingsdag!
(Gemiddelde was 6,8)
en Dezh was bij mij op werk en 't was awesome!
MariTom zei op 13 juni 2013 - 19:43:
Hahaha, omg, dat deed ik ook Bo! Ik dacht dat het een woord in het meervoud was zo van één jusper, twee juspers. (en dan ook nog heel letterlijk van 'júspur' op zijn Nederlands)
Ik heb veeeeel te veel boeken die ik nog moet lezen, maar eerst moet ik voor school lezen dus ik heb genoeg voor het komende jaar maar muh.
Hahaha, omg, dat deed ik ook Bo! Ik dacht dat het een woord in het meervoud was zo van één jusper, twee juspers. (en dan ook nog heel letterlijk van 'júspur' op zijn Nederlands)
Ik heb veeeeel te veel boeken die ik nog moet lezen, maar eerst moet ik voor school lezen dus ik heb genoeg voor het komende jaar maar muh.
xNadezhda zei op 13 juni 2013 - 19:58:
Ik las het in één keer goed. En go Emma! Zie je wel!
& guys, wees jaloers. Ik heb ons aller Emma in zeer professionele actie gezien vandaag, gnagnagna. (En koffie gehad. <3)
Ik las het in één keer goed. En go Emma! Zie je wel!
& guys, wees jaloers. Ik heb ons aller Emma in zeer professionele actie gezien vandaag, gnagnagna. (En koffie gehad. <3)
NovaFlowne zei op 14 juni 2013 - 10:20:
Omg. Deze lessen zijn zoooo saai. Langleven zieke leraren. Nu moet ik dus wachten in een lokaal tot ik pauze heb en dat is pas over 40 minuten
Omg. Deze lessen zijn zoooo saai. Langleven zieke leraren. Nu moet ik dus wachten in een lokaal tot ik pauze heb en dat is pas over 40 minuten
xDevilBitch zei op 14 juni 2013 - 14:45:
Mijn leraren waren erg vrijgevig vandaag. Ik heb drie ijsjes gehad. ^^
Mijn leraren waren erg vrijgevig vandaag. Ik heb drie ijsjes gehad. ^^
xEmma zei op 16 juni 2013 - 19:21:
Ik ga vijftien tot negentien juli naar Barcelooooona!
Ik ga vijftien tot negentien juli naar Barcelooooona!
xDevilBitch zei op 16 juni 2013 - 22:31:
Ik ga Duits verpesten want mijn concentratie is al sinds vijf uur foetsie dus ik ken het nog steeds niet.
Ik ga Duits verpesten want mijn concentratie is al sinds vijf uur foetsie dus ik ken het nog steeds niet.
Vespertine zei op 17 juni 2013 - 0:23:
Jij gaat helemaal niks verpesten. ^^ Good luck, you can do it!
Jij gaat helemaal niks verpesten. ^^ Good luck, you can do it!
Ik ga vijftien tot negentien juli naar Barcelooooona!Iiieee! Ik ga van de 19de tot en met de 21ste!
xEmma zei op 17 juni 2013 - 8:47:
Jij gaat helemaal niks verpesten. ^^ Good luck, you can do it!Hahaha, wat een toeval!
(...)Iiieee! Ik ga van de 19de tot en met de 21ste!
TWINcest zei op 17 juni 2013 - 10:14:
Wauw, ik zou ook naar Barca gaan van 17 t/m 28, maar dat gaat niet meer door. dus nu gaan we er twee daagjes heen ofzo.
Wauw, ik zou ook naar Barca gaan van 17 t/m 28, maar dat gaat niet meer door. dus nu gaan we er twee daagjes heen ofzo.
Gooi het er allemaal maar uit.