Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #41
Gooi-het-eruit-topic #41
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:37:
Ik las Wit Bloed vlak voor ik naar stage moest, met verstandelijk beperkten, waar één van de cliënten op sterven lag. Dat is pas een geniaal plan.
@Kay; fuck you ik moet Mockingjay nog lezen. x.x
Ik las Wit Bloed vlak voor ik naar stage moest, met verstandelijk beperkten, waar één van de cliënten op sterven lag. Dat is pas een geniaal plan.
@Kay; fuck you ik moet Mockingjay nog lezen. x.x
CosmicPurple zei op 17 feb 2014 - 20:37:
Same here. Hele nacht opgebleven en getraumatiseerd.
Also; EDITNEVERMINDSORRYBO
Maar Sirius toch het meest. Ik las het voor het eerst vlak voor ik naar school moest. Geen goed idee.
Same here. Hele nacht opgebleven en getraumatiseerd.
Also; EDITNEVERMINDSORRYBO
xDevilBitch zei op 17 feb 2014 - 20:40:
Au. Cinna. Ik was vrijdag op een feestje waar we Catching Fire gingen kijken (hoewel de film een stuk minder erg is dan het boek - maar toch, mijn lieve Cinna)
Au. Cinna. Ik was vrijdag op een feestje waar we Catching Fire gingen kijken (hoewel de film een stuk minder erg is dan het boek - maar toch, mijn lieve Cinna)
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:40:
Maar Jennifer acteerde dat stuk wel echt heel goed, naar ik me herinner.
Maar Jennifer acteerde dat stuk wel echt heel goed, naar ik me herinner.
CosmicPurple zei op 17 feb 2014 - 20:42:
Bij Cinna heb ik mijn exemplaar van CF letterlijk naar de andere kant van de kamer gegooid uit shock/frustratie.
&yes indeedy, Red Wedding is GoT. I read it. And I saw it. Twice. I no longer have a soul.
Bij Cinna heb ik mijn exemplaar van CF letterlijk naar de andere kant van de kamer gegooid uit shock/frustratie.
&yes indeedy, Red Wedding is GoT. I read it. And I saw it. Twice. I no longer have a soul.
Bodine zei op 17 feb 2014 - 20:42:
Ah. Ik kijk geen Game of Thrones. ^^
Rue though. Ik heb zo hard gehuild bij Rue.
Ah. Ik kijk geen Game of Thrones. ^^
Rue though. Ik heb zo hard gehuild bij Rue.
Kayley zei op 17 feb 2014 - 20:44:
Iemand op mijn school heeft een t-shirt met de tekst: "I went to a wedding and all I got was this bloody t-shirt".
Iemand op mijn school heeft een t-shirt met de tekst: "I went to a wedding and all I got was this bloody t-shirt".
CosmicPurple zei op 17 feb 2014 - 20:46:
Elke keer wanneer ik Mockingjay lees huil ik me te pletter. Bij de laatste paar hoofdstukken zijn de pagina's helemaal bobbelig en broos van de tranen. En iedere keer wanneer ik het uit heb, voel ik me zo emotioneel afgestompt en komt er een paar uur geen zinnig woord uit mij want MOTHERFUCKING FEELS.
@Kay: nice one.
Elke keer wanneer ik Mockingjay lees huil ik me te pletter. Bij de laatste paar hoofdstukken zijn de pagina's helemaal bobbelig en broos van de tranen. En iedere keer wanneer ik het uit heb, voel ik me zo emotioneel afgestompt en komt er een paar uur geen zinnig woord uit mij want MOTHERFUCKING FEELS.
@Kay: nice one.
LEEG