Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #215
Offtopic #215
YarahartBill zei op 13 maart 2014 - 16:37:
Ems, van jou krijg ik ze ook. Hahaa. Maar nee, hij is echt geen homo. Mijn gaydar is veelste goed om dat op te pikken en ik heb nog geen één signaal van mijn gaydar bij hem opgevangen.
Ik vergeef het je. Het mag alleen wel zonder hartkloppingen. Kan dat? ^^ <3
Ems, van jou krijg ik ze ook. Hahaa. Maar nee, hij is echt geen homo. Mijn gaydar is veelste goed om dat op te pikken en ik heb nog geen één signaal van mijn gaydar bij hem opgevangen.
Ik vergeef het je. Het mag alleen wel zonder hartkloppingen. Kan dat? ^^ <3
Bodine zei op 13 maart 2014 - 16:38:
Oké vooruit. Geen vriendin en alleen maar twee kinderen?
Oké vooruit. Geen vriendin en alleen maar twee kinderen?
Bodine zei op 13 maart 2014 - 16:43:
Hele hele hele hele lieve Zayn-kindjes? Dan mag je ze aan mij geven.
Hele hele hele hele lieve Zayn-kindjes? Dan mag je ze aan mij geven.
YarahartBill zei op 13 maart 2014 - 16:48:
Zayn kindjes? ooooooh dan voed ik ze wel samen met hem op. Hoef ik ze niet uit te poepen maar ze zijn wel mooi!
@Marit; *twitching eye*
Zayn kindjes? ooooooh dan voed ik ze wel samen met hem op. Hoef ik ze niet uit te poepen maar ze zijn wel mooi!
@Marit; *twitching eye*
xEmma zei op 13 maart 2014 - 16:54:
Iemand van mijn studie vertelde dat hij laatst tegenover iemand in de trein zat die begon te vertellen over hoe hij het net uitgemaakt had met zijn vriendin aangezien z'n vriendin na twee jaar opeens een kind bleek te hebben.
Die man kwam namelijk alleen maar in het weekend langs door zijn werk en dan ging het kind naar zijn vader en dan ruimde die vriendin dus ook alle kinderspullen op en zo.
Iemand van mijn studie vertelde dat hij laatst tegenover iemand in de trein zat die begon te vertellen over hoe hij het net uitgemaakt had met zijn vriendin aangezien z'n vriendin na twee jaar opeens een kind bleek te hebben.
Die man kwam namelijk alleen maar in het weekend langs door zijn werk en dan ging het kind naar zijn vader en dan ruimde die vriendin dus ook alle kinderspullen op en zo.
MoonRocker zei op 13 maart 2014 - 16:58:
o.o Hoe verwacht zo iemand dat dat hem/haar lukt?
o.o Hoe verwacht zo iemand dat dat hem/haar lukt?
HALF VOL.......... [zo goed?]
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: liegbeest. Door te zeggen dat de post leeg is, is 'ie juist niet leeg. Also. Vorkpoppetje)