Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Films III
Films III
xDevilBitch zei op 18 dec 2015 - 16:12:
Ja, de Duitse! iTunes gooit hem soms per ongeluk door mijn muziek (want iTunes) dus ik heb al hele korte fragmentjes gehoord, maar ik zal hem deze vakantie eindelijk eens helemaal luisteren.
Ja, de Duitse! iTunes gooit hem soms per ongeluk door mijn muziek (want iTunes) dus ik heb al hele korte fragmentjes gehoord, maar ik zal hem deze vakantie eindelijk eens helemaal luisteren.
MoonRocker zei op 26 dec 2015 - 0:11:
Ik heb net Home Alone gekeken en ik ga zo 2 kijken, want kersttraditie *-*
Ik heb net Home Alone gekeken en ik ga zo 2 kijken, want kersttraditie *-*
1Dzayn zei op 26 dec 2015 - 10:01:
Mijn ouders willen het niet meer kijken omdat ze het niet grappig meer vinden en ik zit hier van MAAR HET IS HOME ALONE
Mijn ouders willen het niet meer kijken omdat ze het niet grappig meer vinden en ik zit hier van MAAR HET IS HOME ALONE
Bodine zei op 26 dec 2015 - 12:27:
Gisteren The Sound of Music voor het eerst gezien ^^
Gisteren The Sound of Music voor het eerst gezien ^^
MariTom zei op 27 dec 2015 - 16:49:
The Sound of Music is zo awesome! Ik krijg nu ook zin om hem te gaan kijken - dat is alweer zo lang geleden. Wat vond je, Bo?
The Sound of Music is zo awesome! Ik krijg nu ook zin om hem te gaan kijken - dat is alweer zo lang geleden. Wat vond je, Bo?
xNadezhda zei op 3 feb 2016 - 14:54:
Jaaaaaa <3 (I already fangirled with you maar jaaaaaa!)
Jaaaaaa <3 (I already fangirled with you maar jaaaaaa!)
Kayley zei op 5 feb 2016 - 21:36:
@Dezh: <3
Ik ben vandaag The Revenant gaan kijken en ik vond het echt een Oscar-film. Saai met momenten, net iets te lang en het probeerde te erg om heel indrukwekkend te zijn.
@Dezh: <3
Ik ben vandaag The Revenant gaan kijken en ik vond het echt een Oscar-film. Saai met momenten, net iets te lang en het probeerde te erg om heel indrukwekkend te zijn.
Chayenne zei op 5 feb 2016 - 22:22:
Ik dacht even dat dat een hele positieve recensie ging worden.
Ik dacht even dat dat een hele positieve recensie ging worden.
Bodine zei op 21 feb 2016 - 16:08:
'k Heb The Shining gekeken en ik denk dat 't de eerste film is die ik níét teleurstellend vind omdat ik het boek heb gelezen.
'k Heb The Shining gekeken en ik denk dat 't de eerste film is die ik níét teleurstellend vind omdat ik het boek heb gelezen.
xNadezhda zei op 22 feb 2016 - 16:08:
Oooh, veel plezier! Ik vond 'm in elk geval erg leuk.
Oooh, veel plezier! Ik vond 'm in elk geval erg leuk.
1Dzayn zei op 22 feb 2016 - 16:31:
Ik wil ook naar deadpool, maar niemand wilt met me mee :C
Ik wil ook naar deadpool, maar niemand wilt met me mee :C
RivLovee zei op 22 feb 2016 - 16:57:
OEH over films; ik ga waarschijnlijk naar 5th Wave met een meisje van de manege die echt super aardig blijkt te zijn en yaaaass I'm happy I hope we'll be friends.
OEH over films; ik ga waarschijnlijk naar 5th Wave met een meisje van de manege die echt super aardig blijkt te zijn en yaaaass I'm happy I hope we'll be friends.
De vorige bleek al bijna een maand vol te zitten, oeps.